Резюме від 14 лютого 2024 PRO

Владислав

Регіональний директор, керуючий філією, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор філії

з 09.2020 по 06.2022 (1 рік 9 місяців)
Wabex, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Керівник торгового відділу

з 07.2017 по 08.2020 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Стен", Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Завідуючий секції "Електрообладнання"

з 03.2016 по 10.2016 (7 місяців)
ТзОВ "Епіцентр-К", Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Регіональний директор, Директор магазину м. Тернопіль

з 08.2015 по 03.2016 (7 місяців)
ТзОВ ТВК "Львівхолод" (мережа "Рукавичка"), Львів (Роздрібна торгівля)

- забезпечення роботи торгових точок, відповідно до стандартів компанії;
- досягнення показників ефективності роботи торгових точок;
- організація і контроль збереження товару;
- управління персоналом: планування, підбір, навчання, мотивація, контроль роботи;
- контроль фінансових показників магазинів;
- участь у проведенні інвентаризацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Керуючий магазином в м. Кривий Ріг, Заступник керуючого

з 04.2013 по 08.2015 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "АТБ-Маркет", Дніпропетровськ (Роздрібна торгівля)

Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);
Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії;
Контроль і забезпечення збереження ТМЦ;
Замовлення товару та контроль постачання продукції.

Директор

з 03.2012 по 11.2012 (8 місяців)
ООО «Сіннер» (Магазин «Драйв-Спорт»), Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Організація роботи працівників магазину (графіки роботи, розповсюдження обов'язків);
Встановлення інструкцій та замовлень підлеглим та моніторинг їх правильного та своєчасного виконання;
Контроль над своєчасним та правильним компонуванням товарів на вікні магазину;
Контроль над своєчасним та повним замовленням товарів;
Проводити та контролювати заплановані та позапланові запаси магазину;
Моніторинг професійних навичок працівників магазину, організація тренінгів для збільшення професора. придатність консультантів з продажу. Проведення тренінгів з технологій продажу;
Робота з владою та іншими організаціями міста, щоб забезпечити безперебійну роботу в магазині. Пошук підрядників, завершення ділових договорів;
Планування та аналітична робота: стратегічне планування продажів; Аналіз продажів; Аналіз та впровадження методів зменшення постійних та змінних витрат магазину для підвищення прибутковості.

Начальник Сектору непродовольчих товарів

з 09.2009 по 07.2010 (10 місяців)
ООО «Ашан Україна Гіпермаркет», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Виконання проблеми торгівлі, встановленої директором гіпермаркету після вступу на посаду, а також у майбутньому в спосіб та протягом періодів, прийнятих у компанії.
Забезпечення наявності 100% асортименту товарів у своєму секторі відповідно до принципів, прийнятих у гіпермаркеті, контролю над повним та своєчасним поповненням товарів на торговому поверсі. Допомога керівникам напрямків у розвитку структури асортименту товарів.
Моніторинг дотримання ціноутворення Компанії, а також конкурентоспроможність сегментів.
Відповідність основним принципам сектору (асортимент, ціни, плани акцій, наповнення полиць, чистота)
Моніторинг дотримання рекламних та сезонних акцій.
Забезпечення дотримання комерційного плану сегментів, встановлених за рік.
Здійснення контролю, своєчасність виявлення перебоїв у поповненні сектору товарами та вживання відповідних заходів щодо безперебійного поповнення товарами.
Впровадження контролю над дотриманням правил встановлення цінових мітків на рівні 100%.
Встановлення інструкцій та замовлень працівникам підлеглого сектору та моніторингу їх правильного та своєчасного виконання.
Організація роботи працівників свого сектору (графіки роботи, розподіл обов'язків).
Відповідність цілям зменшити неслухняні втрати та написати -офти.
Проведення та моніторинг запланованих та позапланових запасів сегментів сектору.
Забезпечення виконання завдань для чистих маржів від продажів.
Ефективне використання сектору персоналу.
Впровадження щоденного планування торгівлі та маржі для продажів.
Постійний моніторинг командного згуртування - особистий приклад роботи (підвищення рівня обслуговування клієнтів).

Директор Роздрібної мережі

з 01.2004 по 09.2008 (4 роки 8 місяців)
ООО «МКС», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Досягнення: відкриття "з нуля" п’ять торгових точок, включаючи Два "супермаркети електроніки".
Співробітники підпорядкування: 90 людей
Обов'язки:
Організація ефективних продажів та координації роботи відділень компанії в Кривому Розі;
Загальне управління відділеннями компанії в місті та персоналу;
Розробка роздрібної мережі компанії, відкриття нових торгових одиниць;
організація, впровадження та контроль над роботою Центру обслуговування компанії в місті;
Пряма участь у замовленні в магазини мережі товарів зі складу компанії;
контроль за оборотом товарів;
участь у прямих продажах обладнання, що продається в мережі магазинів;
пряма участь у наборі персоналу в мережевих магазинах;
особисте спілкування з "проблематичними" покупцями;
делегування прав та обов'язків підлеглим для підвищення ефективності роботи філії;
Постійний контроль професійних навичок працівників комерційного персоналу, організації тренувань та семінарів для збільшення проф. придатності продавців-консультантів магазинів; Організація атестацій працівників ком. персоналу мережі;
Розробка та впровадження заходів для мотивації працівників роздрібної мережі міста;
Координація роботи міської роздрібної мережі з іншими відділами компанії (відділи: фінансовий, реклама, маркетинг, бухгалтерський облік тощо);
робота з владою та іншими організаціями міста, щоб забезпечити безперебійну роботу магазинів роздрібної торгівлі;
Планування та аналітична робота: стратегічне планування продажів; Аналіз продажів; Аналіз інформації про позиціонування конкурентів на ринку; розробка та впровадження методів та форм роботи роздрібної мережі компанії для покращення продажів (реклама, маркетинг, логістика, мерчандайзинг); Аналіз та впровадження методів зменшення постійних та змінних витрат філіалів роздрібної мережі для підвищення їх прибутковості.

Освіта

Харківський Авіаційний Інститут

СУЛА, Харків
Вища, з 1989 по 1995 (6 років)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Водійські права кат. B FMCG-продаж MS Excel Користувач 1С

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: вміння працювати в команді і з командою, лідерство, вміння самостійно приймати рішення, висока відповідальність, самоорганізованість і старанність, цілеспрямованість, комунікабельність, висока здатність до навчання, прагнення до розвитку, креативність, стресостійкість.
Хобі: книги, музика.
Керую легковим автомобілем. Стаж водіння: з 2008 року.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: