- Файл
Вікторія
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Продавец-консультант, Менеджер по продажам, Кассир, Администратор, Специалист по обслуживанию клиентов, Экономист, Региональный менеджер, Специалист бэк-офиса, Заступник керуючого відділенням
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12122197/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Контактні телефони:
моб. [
[
Сич Вікторія Олегівна
Відомості про себе
Рік та місце народження: 1987 р., м. Харків.
Сімейний стан: одружена.
Діти: донька 3 роки.
Освіта ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Спеціальність – «Економіка підприємства». Факультет-«Управління та бізнес».
Кваліфікація спеціаліста – економіст-міжнародник.
Досвід роботи:
03.2010р. – 09.2010 ДП «АДІДАС-УКРАЇНА», Менеджер/ касир
Участь у плануванні та організації роботи всього магазину. Консультація та підведення клієнта до покупки. Робота на касі, ведення звітності, надання клієнтам професійної консультації. Інформування постійних клієнтів (Vip) проведення акцій; дотримання стандартів мерчендайзингу; Участь та проведення щоденних тренінгів.
12.2010р. - 11.2011 ОщадБанк, старший контролер-касир.
• видача коштів за POS-terminal;
• прийом та обробка платежів у прибутковій касі;
• видача коштів за видатковими ордерами;
• проведення валютно-обмінних операцій;
• робота з картотеками.
ПАТ «КБ»ПІВДЕНКОМБАНК»
11.2011р.- 11.2012 Касир Набережного відділення.
• Відкриття/закриття відділення;
• видача коштів за POS-terminal;
• прийом платежів у прибутковій комунальній касі;
• проведення валютно-обмінних операцій;
• виплата та відправка грошових переказів за платіжними системами: Western Union, Money Gram, Гермес (Aneliк), Avers;
• прийняття та видача коштів відповідно до банківських документів.
11.2012р.- 11.2013 Касир сектору касових операцій Харківського РУ
• видача коштів за POS-terminal;
• прийом платежів у прибутковій комунальній касі;
• проведення валютно-обмінних операцій;
• виплата та відправка грошових переказів платіжними системами: Avers ;
• прийняття та видача коштів відповідно до банківських документів.
11.2013р.- 08.2014р. Операціоніст відділення
• Оформлення банківських документів відповідно до порядку, встановленого законодавством;
• обслуговування вкладників та клієнтів банку, у тому числі оформлення договорів, довіреностей;
• відкриття, ведення та закриття розрахункових рахунків фізичних осіб;
• здійснення платежів із рахунків вкладників;
• здійснення безготівкових операцій;
• консультування вкладників та клієнтів банку щодо вибору вкладів, процентних ставок, тарифів та послуг, що надаються банком;
• оформлення документів видачу коштів;
• консультація клієнтів щодо банківських послуг;
робота з документами;
• пластикові картки;
• переклази
ПАТ "КБ "ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА"
09.2014р.- 08.2015р. Економіст відділення
• Оформлення банківських документів відповідно до порядку, встановленого законодавством;
• обслуговування вкладників та клієнтів банку, у тому числі оформлення договорів, довіреностей;
• відкриття, ведення та закриття розрахункових рахунків фізичних осіб;
• здійснення платежів із рахунків вкладників;
• здійснення безготівкових операцій;
• консультування вкладників та клієнтів банку щодо вибору вкладів, процентних ставок, тарифів та послуг, що надаються банком;
• оформлення документів видачу коштів;
• консультація клієнтів щодо банківських послуг;
робота з документами;
• пластикові картки;
ТОВ "АРОМАТ" - ПАРФЮМЕРНО-КОСМЕТИЧНА ФАБРИКА
08.2015р.- 04.2024р. Спеціаліст (регіональний менеджер) з методів розширення ринку збуту на захід-схід України
• робота з існуючою клієнтською базою та залучення нових клієнтів;
• Розробка та затвердження акційних пропозицій та впровадження маркетингових заходів для клієнтів ТМ.
• контроль за виконанням договірних зобов'язань покупцями;
• контроль постачання з моменту отримання заявки до доставки товару до складу клієнта;
• робота з торговими представниками у регіонах;
• контроль за дебіторською заборгованістю;
• Формування звітів, аналіз про виконану роботу (аналіз обсягу продажу)
Знання мов • українська: (вільно), англійська: (базова).
Додаткові дані • Впевнений користувач ПК: Windows, Word, Excel, PowerPoint, Far, Internet. Робота з: АБС "БАРС", "SR Bank", АБС "Б2", 1С(7)
Додаткова інформація:
Досягнення поставлених завдань, робота на результат. Прагнення підвищення професійного рівня, кар'єрного зростання. Бажання працювати та розвиватися. Водійські права категорії В".
Схожі кандидати
-
Помощник руководителя
Харків -
Офіс-менеджер
Харків -
Помічник керівника
Харків, Дистанційно -
Адміністратор на ресепшн
Харків -
Секретар
18000 грн, Харків -
Офис-менеджер
7000 грн, Харків