• Файл

Юлія

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор стоматології, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Фахівець банку
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Буманська Юлія Василівна
м. Одеса
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Заміщення вакантної посади з метою застосування здобутих знань та досвіду в умовах Вашого підприємства.

Особисті дані: громадянство України, 1983 року народження, одружена, маю сина 2012р.н.
Освіта: 2001 - 2005 рр. – Одеський технічний коледж, отримала диплом бакалавра за спеціальністю "Інженер-технолог кондтерського виробництва".
2005 - 2006рр. – Отримала диплом Одеського національного технологічного університету за спеціальністю за спеціальністю "Інженер-технолог кондтерського виробництва".

Досвід роботи:
2006-2008р.р. – оператор абонентського відділу, спеціаліст по обслуговуванню клієнтів ТОВ "Фарлеп-Інвест" м. Одеса.
Серед виконуваних обов’язків:
• персональне обслуговування клієнтів - фізичних та юридичних осіб;
• обслуговування та ведення клієнтської бази;
• укладання договорів на підключення, переоформлення, та на інші додаткові -послуги;
• прийняття оплати та формування фінансових документів;
• контроль виконання робіт та відпрацювання заявок технічними службами;
• ведення архіву та допомога організації прийому клієнтів керівництвом.
2008-2017рр.- фахівець групи по роботі з рекламаціями в ПФ ВАТ "Фарлеп-Інвест", м. Одеса.
Серед виконуваних обов’язків:
• робота з усними та письмовими скаргами клієнтів: прийом, збір інформації, аналітика, узгодження та формування позиції компанії, підготовка офіційної відповіді;
• робота з юридичними документами, чинним законодавством у сфері телекомунікацій;
• організація перевірок з контрагентами, взаємодія з операторами зв'язку для проведення цих перевірок;
• допомога в організації прийому клієнтів керівництвом;
• ведення абонентського архіву.
• робота з конфліктними ситуаціями, скаргами в тому числі через мережу Інтернет (чати, форуми, сайти);
2018-2024рр - реєстратор медичний "Медичний центр "Медікап".
Серед виконуваних обов’язків:
• прийом вхідних дзвінків;
• надання інформації щодо продуктів та послуг компанії;
• обробка запитів клієнтів з веб-сайту;
• підготовка звітів про виконаний обсяг роботи;
• контроль ведення клієнтської бази.
2024 - по теперішній час - адміністратор стаціонарного відділення в "Медичний центр "Медікап".
Серед виконуваних обов’язків:
• запис пацієнтів до спеціалістів клініки, зустріч пацієнтів, розміщення в палаті, спілкування з ними;
• надання рахунків та контроль надходження платежів за медичні послуги;
• контроль за дотриманням чистоти, справністю освітлення та відповідного офісного обладнання;
• ведення облікової документації за встановленою у клініці формою;
• інформування головного адміністратора про наявні недоліки в організації розміщення, стаціонарного перебування пацієнтів; організація заходів щодо усунення недоліків; контроль за виконанням медичним персоналом вказівок керівництва клініки;
• вирішення конфліктних ситуацій, робота з запереченнями;
• облік та замовлення господарчих товарів, необхідних для функціонування відділення.

Додаткові відомості: Маю досвід роботи з PPO, ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: MS Office та OpenOffice.
Приймала участь у тренінгах з продажу послуг, та обслуговування клієнтів.
Володію англійської (читаю та перекладаю). Здатна швидко навчатися новим видам діяльності, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: