• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12218029/

Керівник відділу

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Литвиненко Оксана Вікторівна
Адреса м. Київ
Контакти : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Поштова скринька [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Керівник, за домовленістю

Навички та знання:
• навички формування та управління командою віддаленого та прямого підпорядкування
• навички організації роботи підпорядкованих команд в продажах
• навички оперативної та ефективної взаємодії з структурними підрозділами компанії
• навички побудови системи внутрішніх та зовнішніх комунікацій з внутрішнім і зовнішнім клієнтом
• навички проведення переговорів, презентацій та робота з зовнішніми та внутрішніми клієнтами
• навички планування, аналізу, керівництва та контролю роботи віддалених та прямих команд
• успішний досвід роботи з партнерами та потенційними партнерами
• досвід аналізу та підготовки кейсів на фінансування юридичних осіб (від підприємства і банку)
• досвід роботи з СRM
• формування КРІ (Cash flow, СРМ), подальшого контролю та аналізу виконання
• користувач Excel, PowerPoint, Користувач 1С та Банківських програм (Скрудж, Б2, Барс…)

Досвід роботи:

06/2024 АТ ТАСКОМБАНК , м.Київ,
Керівник напрямку розвитку продажів управління координації та ефективності мережі
- організація роботи групи відділень щодо активних продажів, управління портфелем клієнтів
- контроль, координація та аналіз виконання ключових КРІ (портфельні та фінансові показники),
- пошук шляхів підвищення рівня дохідності відділень
- участь в комунікаціях з партнерами та надання практичної допомоги в координації роботи з клієнтами
- надання оперативної та ефективної допомоги у взаємодії з структурними підрозділами компанії
- аналіз ефективності рівня виконання КРІ (Cash flow, СРМ), подальшого контролю та аналізу виконання , аналіз
і робота з CRM
10/2017
06/2024 АТ «Ощадбанк» м. Київ
Заступник начальника управління ММСБ організації продажів (2015-2017 м.Запоріжжя)
- формування команд на ввіреній групі відділень (регіону)
- організація, участь та проведення продажів спільно з командами та особистих
- проведення переговорів з партнерами та клієнтами щодо встановлення і утримання партнерських
відносин з клієнтами (сегмент середній та корпоративний напрямок). Особисті продажі та командні зустрічі
- участь в конференціях, бізнес-виставках (торгово промислових палатах, агро-..,та ін.) в т.ч.
безпосередньо з керівниками місцевих та районних органів управління (м.Київ та Київська обл.) ;
- допомога командам в управлінні портфелем ключових клієнтів ;
- надання практичної допомоги щодо проблемних питань, які виникають в роботі з ключовими
клієнтами та структурними підрозділами банку ;
- планування, аналіз, контроль виконання КРІ підпорядкованими командами;
- аналіз і робота з CRM задачами підпорядкованими командами ;
- формування та участь в мотиваційних програм для ввірених команд для ефективності
виконання КРІ та результативності

08/2013 ПАТ «Дельта Банк» м. Запоріжжя
04/2015 Головний регіональний менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
- проведення переговорів, презентацій та робота з зовнішніми та внутрішніми клієнтами
- аналіз та формування пакету документів на фінансування позичальника ,захист на
кредитному комітеті Банку
- надання оперативної інформації клієнтам, структурним підрозділам та підлеглим
- аналіз, контроль і виконання КРІ особистого та регіону в сегменті корпоративних клієнтів.

05/2007 ПАТ «Кредитпромбанк» м. Запоріжжя
08/2013 Начальник відділу корпоративного бізнесу.
- аналіз та формування пакету документів на фінансування позичальника ,захист на кредитному
комітеті Банку сегменту корпоративні клієнти;
- організація і проведення зустрічей. Перемовин з ключовими та потенційними клієнтами
корпоративного сегменту регіону;
- організація роботи відділу , аналіз та контроль виконання КРІ філією та відділеннями філії
(планування /контроль та аналіз виконання КРІ щодо фінансування ЮО КБ);
- формування звітності для НБУ за кредитним портфелем на рівні регіону, безпосередня робота з
ДРОРМ, секретарем кредитного комітету філії.
08/2005 Обласна дирекція «Райффайзен Банк Аваль" м. Запоріжжя
05/2007 Начальник відділення
- формування та організація команди (кадрові питання, навчання персоналу, контроль, аналіз та
виконання КРІ командою);
- організація та проведення зустрічей з клієнтами
- організація та вирішення питань з структурними підрозділами банку
- аналіз та формування пакету документів на фінансування ЮО сегменту середній бізнес та
подальший супровід
- проведення первинного фінансового моніторингу клієнтів та операцій ЮО на рівні
відділення;

06/2002 АБ "АЖIО" м. Запоріжжя
08/2005 Ведучий економіст комерційного відділу
- підготовка і проведення зустрічей з клієнтами та партнерами (ЮО) філії міста;
- аналіз та формування пакету документів ЮО на фінансування ;
- захист кредитного кейсу ЮО на кредитному комітеті філії та подальший супровід клієнта;
- аналіз, формування та надання звітності до РУ НБУ по Ф630 щодо кредитного портфеля філії

01/2001 ДПІ (податкова інспекція по роботі з великими платниками) м. Запоріжжя
06/2002 Головний державний податковий-ревізор-інспектор 1 рангу відділу податкового супроводження
банківських та небанківських фінансових установ
- проведення податкових перевірок банківских установ та страхових компаній
- надання консультацій банківським установам та страховим компаніям в частині нарахування та
сплаті податків;
- планування та контроль виконання графіків перевірок відділом банківських та небанківських
установ;

**особисто розроблено та впроваджено автоматичний звіт щодо аналізу діяльності фінансових
установ (банків/страхових компаній) при проведенні комплексних перевірок.

04/1992 ЗАЗ (Запорізький автомобілебудівний завод "Комунар", ЗАТ "АвтоЗАЗ-ДЕУ", УкрАвто) м. Запоріжжя
01/2001 Начальник бюро фінансового управління
- організація роботи бюро щодо комунікацій з банківськими установами (РКО, ЗКП (32тис осіб),
фінансування, (Кредити, гарантії та ін.) супровід контрактів з ЗЕД ;
- аналіз, планування та контроль виконання грошових потоків підприємства (місяць/квартал/рік) ,в
т.ч. контроль і аналіз виконання бізнес-планів структурними підрозділами підприємства;
- формування, контроль та підготовка звітності (Cashflow) акціонерами;
- формування, та надання звітності підприємства з подальшими комунікаціями з акціонерами та
Міністерством транспорту та промислової політики;

Освіта:
2000 р. Державна інженерна академія м. Запоріжжя (факультет «Бухгалтерський облік та
аудит», спеціальність – «Економіст»).

1991р. «Коледж автоматики та телемеханіки» м. Дніпро (факультет «Програмування для автоматизованих
систем машинного управління", спеціальність – «Програміст»).

Додаткові навички:
- водій з досвідом
- курси «Бухгалтерський облік з комп’ютеризацією 1С бухгалтерія»;
- тренінги «Створення команди», «Ефективна команда та інструменти управління у період змін», «Інклюзивно привітні»,
«Управлінські інструменти керівника», «Зворотний зв'язок, як інструмент керівника», «Управління виконанням»,
«Кредитування та аналіз Бізнесу», «Телемаркетинг» та ін.
- досвідчений користувач ПК

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: