• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12249874/

Помічник керівника (офісний персонал)

Розглядає посади:
Помічник керівника (офісний персонал), Бухгалтер, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник сектору контролю пенсійних та соціальних виплат.

з 02.2014 по 10.2024 (10 років 8 місяців)
АТ "Укрпошта", Тернопіль (Державні організації)

контроль пенсійних та інших виплат на відділеннях поштового зв"язку, звірка правильності заповнення відомостей, формування на щомісячній основі звітностей у ПФУ, актів звірки з УСЗН, аналіз та повернення невиплачених сум, спілкування з клієнтами, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, вирішення робочих проблем сектору, мотивація працівників працювати на результат.

Керівник хімічної лабораторії.

з 10.2003 по 06.2009 (5 років 8 місяців)
АТ "Укрспецтехнологія", Тернопіль (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Проведення і контроль хімічних процесів, досліджень металовмісних розчинів. Формування звітностей. Робота із залученням нових контрагентів.

Освіта

Тернопільський державний технічний університет ім. І.Пулюя.

Факультет харчових та переробних виробництв. Спеціальність - інженер-технолог, Тернопіль
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Консалтингова компанія "Бізнес Центр"

30.05.2012 - 08.08.2012 (два місяці)
Сертифікат

Знання і навички

  • Працьовитість
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Неконфліктність
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Оперативність
  • Привітність
  • Ведення документації
  • MS Excel
  • MS Word

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Cертифікати проходження навчання у консалтинговій компанії "Бізнес Центр" з курсу:
1. "Бухгалтерський та податковий облік у приватному бізнесі",
період навчання 30.05.2012-03.08.2012
2."1С:Бухгалтерія 8.2. Як працювати професійно"
період навчання 09.07.2012-08.08.2012 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: