- PRO
Ірина
Офіс-менеджер, спеціаліст, діловод, оператор 1С, помічник керівника
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12257029/
Досвід роботи
Помічник керівника відділу продажів / Супервайзер
з 04.2025 по нині
(5 місяців)
Вест Хім К, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Поєднання адміністративної підтримки керівника відділу продажів із управлінням командою на позиції супервайзера.
• Організація та контроль роботи мерчендайзерів у 5 регіонів мережі Епіцентр К
• Підбір, навчання та адаптація нових співробітників відділу продажів на посаду мерчендайзер.
• Постановка завдань, контроль виконання, перевірка фотозвітів із торгових точок, проведення візитів у магазини Епіцентр К у місті Дніпро.
• Ведення переговорів із керівниками відділів мережі Епіцентр, щодо викладки, додаткових місць продажу, повернень та списань товару.
• Підготовка регулярних аналітичних звітів: динаміка продажів, ефективність команди, KPI, порівняння регіонів та товарних категорій.
• Аналіз ринку та моніторинг активності конкурентів.
• Робота з мотиваційної платформою Pepsell: контроль активностей, планування завдань, аналіз виконання.
• Підготовка договорів, звітів, замовлень, офіційних листів, ведення документообігу відділу.
• Організація відряджень, зустрічей, участь у запуску нових продуктів та внутрішньому навчанні персоналу (мерчендайзерів).
Менеджер управитель із збуту бек-офісу
з 06.2024 по 04.2025
(10 місяців)
ТОВ Кросту, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Робота в програмі 1С/BAS (продаж, закупівля, склад):
-проведення реалізацій;
-створення рахунків для замовлень клієнтів;
-робота з постачальниками (оформлення замовлень);
-створення договорів, довіреностей, номенклатури;
-внутрішнє переміщення товарів між складами;
-оформлення внутрішнього споживання товару (списання, зразки);
-створення ТТН для доставки у кабінеті Нова пошта та Делівері.
-оформлення надходження та відвантаження товару (включно зі зразками);
-створення та ведення бази контрагентів.
2. Організація транспортних перевезень:
-пошук транспорту для міжміських перевезень;
-оформлення транспортної документації (замовлення транспорту, ТТН);
-досвід роботи з сайтами Della та Lardi;
-створення та коригування ТТН у кабінетах Нова Пошта та Делівері.
3. Робота у програмі Checkbox:
-виписка чеків, ТТН, накладених платежів.
4. Організація логістики:
-планування транспортування товарів від місця відправлення до пункту призначення;
-контроль своєчасного відвантаження продукції згідно з договорами.
5. Укладання договорів поставки продукції та узгодження умов постачання.
Діловод служби будівництва
з 09.2021 по 05.2024
(2 роки 8 місяців)
ТОВ Рітейл - Девелопмент, Корпорація АТБ-Маркет, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Здійснення організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності працівників регіону.
2. Ведення діловодства.
3. Підготовка офіційних листів, запитів, службових записок, звітів, довіреностей, гарантійних листів та інших документів.
4. Контроль своєчасного надання підрядними організаціями документації згідно з договірними зобов’язаннями.
5. Ведення та закриття дебіторської заборгованості.
6. Ведення обліку магазинів АТБ, щодо пожежних зауважень.
7. Організація та контроль підвищення кваліфікації інженерів з технічного нагляду.
8. Співпраця та взаємодія з підрядними організаціями.
Помічник керівника
з 10.2014 по 09.2021
(6 років 11 місяців)
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро (Освіта, наука)
1. Виконання технічної організації всієї роботи, що проводиться.
2. Ведення документації та архіву.
3. Організаційне забезпечення засідань кафедр та інших заходів, оформлення протоколів засідань.
4. Організація діловодства.
5. Прийом та реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції.
Освіта
Національна Металургійна академія України
Документознавства та інформаційної діяльност, Дніпро
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)
Освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Навик роботи в Directum Enterprise
- 1С: предприятие 8.3 (створення накладених)
- MS Excel
- MS Word
- MS Outlook
- MS PowerPoint
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Знання офісних програм
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Схожі кандидати
-
Фахівець з персоналу, помічник керівника, офіс-адміністратор, секретар-референт
19000 грн, Дніпро -
Офіс-менеджер
Дніпро -
Асистент керівника
Дніпро, Дистанційно -
Офіс-менеджер, заступник керуючого магазином, помічник керівника, HR-спеціаліст, метролог
25000 грн, Дніпро -
Офіс-менеджер
20000 грн, Дніпро -
Асистент керівника
25000 грн, Дніпро