Oleksandra

Менеджер по роботі з клієнтами, 25 000 грн

Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 41 рік
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник власника бізнесу

з 10.2024 по нині (1 рік 3 місяці)
За запитом, Дистанційно (Енергетика)

Освоїла роботу в Trello для управління проектами та ефективного розподілу задач.
Редагую та перекладаю сайт на платформі Weblium, забезпечуючи їх відповідність англомовній аудиторії.
Веду ділову переписку англійською мовою з китайськими партнерами.
Працюю з дистриб’юторами.
Здійснюю пошук кадрів, постачальників та аналіз ринків.
Розробляю чіткі ТЗ для різних проектів.
Розробка та підготовка комерційних пропозицій.
Розробка та підготовка різних договорів (дистриб’юторський договір, договір на виконання монтажних робіт, міжнародний договір по закупці обладнання).
Супроводження закупки товару з Китаю на всіх етапах: від підписання міжнародного контракту до поставки обладнання на склад Дистриб’ютора.
Пошук різної інформації.
Займаюся пошуком релевантних новин для підтримання Телеграм-каналу.
Написання офіційних листів міжнародним партнерам.
Займаюся перекладом різної технічної документації та їх версткою.
Інші різнопланові завдання директора.

Project manager

з 02.2023 по 08.2024 (1 рік 7 місяців)
За запитом, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Планування та управління:
Розробка детального плану по наданню окремих послуг;
Встановлення термінів виконання поставлених задач, контроль дедлайнів.

Робота з Клієнтами:
Аналіз потреб, обговорення умов (штат, тип компанії, варіанти створення аккаунту Amazon, ТМ, подальше супроводження) .
Підготовка комерційної пропозиції. Надання пояснень щодо процесів (реєстрація компанії, отримання EIN, настройка аккаунту Amazon, подача доказів щодо володіння ТМ).
Забезпечення своєчасної подачі необхідних документів і інформації від Клієнту.
Вирішення виникаючих проблем у процесі реєстрації.
Контроль оплати від Клієнтів, виплати фрілансерам за виконання своєї частини. Контроль часткових виплат.

Робота з командою:
Постановка задач виконавцям, відповідальним за частину своєї роботи. Моніторинг виконання. Контроль правильності виконаної кожної частини роботи.
Моніторинг можливих затримок і проблем, які пов’язані з реєстрацією. Виявлення причини і надання варіантів можливого іншого сценарію для Клієнта в ході виконання.
Організація взаємодії між безпосередніми виконавцями, залученими фрілансерами і менеджера по роботі з Клієнтами.

Підтримка Клієнтів після надання послуги:
Допомога у вирішенні питань щодо роботи з Amazon, якщо це входить в нашу компетенцію.
Консультування щодо подальших податкових зобов’язань перед IRS.

Покращила:
Роботу в CRM Plan Fix для систематизації та оптимізації клієнтської бази.
Оптимізувала взаємодію всередині команди і з Клієнтами.
Оптимізувала обробку вхідних лідів.
Створила price list для компанії.
Створила шаблони комерційних пропозицій під різний продукт.
Створила додаткові інформаційні таблиці – інструменти для користування колегами в роботі.
Створила скрипти для спілкування з Клієнтами від першого знайомства до здачі роботи.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 10.2008 по 08.2022 (13 років 11 місяців)
За запитом, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Планування та управління:
Розробка детального плану по наданню окремих послуг;
Встановлення термінів виконання поставлених задач, контроль дедлайнів.

Робота з Клієнтами:
Аналіз потреб, обговорення умов (штат, тип компанії, варіанти створення аккаунту Amazon, ТМ, подальше супроводження) .
Підготовка комерційної пропозиції. Надання пояснень щодо процесів (реєстрація компанії, отримання EIN, настройка аккаунту Amazon, подача доказів щодо володіння ТМ).
Забезпечення своєчасної подачі необхідних документів і інформації від Клієнту.
Вирішення виникаючих проблем у процесі реєстрації.
Контроль оплати від Клієнтів, виплати фрілансерам за виконання своєї частини. Контроль часткових виплат.

Робота з командою:
Постановка задач виконавцям, відповідальним за частину своєї роботи. Моніторинг виконання. Контроль правильності виконаної кожної частини роботи.
Моніторинг можливих затримок і проблем, які пов’язані з реєстрацією. Виявлення причини і надання варіантів можливого іншого сценарію для Клієнта в ході виконання.
Організація взаємодії між безпосередніми виконавцями, залученими фрілансерами і менеджера по роботі з Клієнтами.

Підтримка Клієнтів після надання послуги:
Допомога у вирішенні питань щодо роботи з Amazon, якщо це входить в нашу компетенцію.
Консультування щодо подальших податкових зобов’язань перед IRS.

Покращила:
Роботу в CRM Plan Fix для систематизації та оптимізації клієнтської бази.
Оптимізувала взаємодію всередині команди і з Клієнтами.
Оптимізувала обробку вхідних лідів.
Створила price list для компанії.
Створила шаблони комерційних пропозицій під різний продукт.
Створила додаткові інформаційні таблиці – інструменти для користування колегами в роботі.
Створила скрипти для спілкування з Клієнтами від першого знайомства до здачі роботи.

Освіта

Міжнародний Університет Фінансів

Магістр «Менеджмент організацій», Київ
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

НТУУ "Київський Політехнічний Інститут"

Бакалавр «Менеджмент організацій», Київ
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)

Знання і навички

  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Працьовитість
  • Адаптивність
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Рекомендації

За запитом

За запитом

Мій Телеграм, @AlexAVeter

Контактні дані приховані

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: