• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12259735/

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ:
П.І.Б. Бєлькова Інна Михайлівна.
Дата і місце народження: 03.11.1985 року, м. Чернігів.
Адреса проживання: м. Чернігів, вул. Козацька, буд. 24, кв. 53.
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Сімейний стан: незаміжня.
ОСВІТА: Вища, Чернігівський Державний технологічний університет, економічний факультет, спеціальність «Облік і аудит» 2007 рік. Під час навчання проходила практику у ТОВ «РЕСКІ-ЛЬОН» та КБ «УКРСОЦБАНК».
Робота з комп’ютером і додаткові навички: 1С Підприємство 7.7, M.E.DOC, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer, сканування документів,
Знання мов: українська - вільно, російська – вільно, англійська – зі словником (В1).
Водійські навички – категорія В (механіка).

Особливі якості: відповідальність у дорученій справі, наполегливість, старанність, працьовитість, здібність до навчання, аналітичні здібності, логічне мислення, вміння поєднувати теорію і практику, творчий підхід до виконання роботи.

Мета: знайти цікаву і творчу роботу, яка б дала мені можливість реалізовувати навички та знання, які були отримані на попередніх місцях роботи, а також підвищувати свій професійний рівень, збагачуючи його новими знаннями та досвідом.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Лютий 2025 – теперішній час ТОВ «Техком АВ» бухгалтер.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Робота в програмі 1С 8 (BAS)? Erp, пов’язана обробкою первинної бухгалтерської документації по придбанню товарів, робіт, послуг,
2. Оприбуткування та облік надходження ТМЦ, послуг.
3. Облік та списання ТМЦ,
4. Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками.
5. Робота в системі клієнт-банк, подача документів, позязаних з надходженя іноземної валюти, складання зарплатних відомостей, виписка платіжних інструкцій.
6. Підготовка внутрішніх звітів для керівництва.

Березень 2018 р. – лютий 2025 – Система ANP (ТОВ «ВЄГАРТ ОІЛ»,
ТОВ «ЛІТОН ОІЛ», ТОВ «НОРД ОІЛ», ТОВ «МОДЕРА ОІЛ», ТОВ «МАВЕКС ОІЛ», ТОВ «РОЯЛ СТАРТ», ТОВ «ВАЛВІТ». ТОВ «БІЗНЕС ТРЕНД») бухгалтер.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
7. Робота в програмі «1С Підприємство», пов’язана обробкою первинної бухгалтерської документації по придбанню товарів, робіт, послуг,
8. Оприбуткування та облік надходження ТМЦ,
9. Переміщення ТМЦ між складами, списання ТМЦ,
10. Облік та списання ПММ для власного транспорту та генераторів,
11. Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями,
12. Робота в системі клієнт-банк,
13. Проведення інвентаризації,
14. Облік податкового зобов’язання та податкового кредиту,
15. Робота в програмі M.E.DOC, пов’язана з випискою та реєстрацією податкових і акцизних накладних,
16. Підготовка та часткова подача звітності ПДВ та акциз (ПММ),
17. Підготовка та подача декларації з земельного податку,
18. Звірка відповідності кодів УКТ ЗЕД, відмітки про імпортність товарів відображених у податкових накладних з акцизними накладними,
19. Підготовка внутрішніх звітів для керівництва,
20. Збір, обробка, подача документів для розблокування податкових накладних.

Серпень 2013 - лютий 2018 - ТОВ «ВТФ «Дайна» бухгалтер.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Робота в програмі «1С Підприємство», пов’язана обробкою первинної бухгалтерської документації,
2. Оприбуткування та облік надходження ТМЦ,
3. Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями,
4. Робота в програмі M.E.DOC, пов’язана з реєстрацією податкових та акцизних накладних,
5. Виписка документів по договору комісіонера (акти уцінки/дооцінки, податкові накладні, розрахунки коригування, інше),
6. Підготовка інформації для складання звітності з ПДВ,
7. Виписка та реєстрація податкових та акцизних накладних,
8. Звірка відповідності кодів УКТ ЗЕД, відображених у податкових накладних з акцизними накладними,
9. Акти на списання ТМЦ,
10. Облік ПММ власного транспорту (маршрутні листи, списання ГСМ, звірка з заправ очними відомостями).
11. Робота в системі клієнт-банк.
12. Проведення інвентаризації.
13. Підготовка внутрішніх звітів для керівництва,
14. Збір, обробка, подача документів для розблокування податкових накладних.

Травень 2012 – серпень 2013 ПП«СПАРТУС» бухгалтер.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Робота в програмі «1С Підприємство», пов’язана обробкою первинної бухгалтерської документації,
2. Облік надходження та реалізації товарів (рахунки, накладні, договорів, специфікації),
3. Контроль правильності занесення кодів УКТ ЗЕД,
4. Облік надання послуг,
5. Банківські виписки,
6. Підготовка інформації для подання звітності,
7. Проведення інвентаризації.

Листопад 2011 – травень 2012 облік в центрі зайнятості міста Чернігів.

Жовтень 2010 – жовтень 2011 ТОВ «КАНОН» начальник служби маркетингу.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Робота в програмі «1С Підприємство», пов’язана обробкою первинної бухгалтерської документації з придбання, списанням, калькуляція ТМЦ.
2. Касові операції.
3. Підготовка внутрішніх звітів керівництву.
4. Проведення інвентаризації

Січень 2010 – вересень 2010 ТОВ «МВК «ТЕД» бухгалтер-касир.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Касові операції,
2. Клієнт-банк, банківські виписки,
3. Оприбуткування, списання ТМЦ.
робота в програмі «1С Підприємство», пов’язана обробкою первинної бухгалтерської

Січень 2009 – жовтень 2010 облік в центрі зайнятості міста Чернігів.

Листопад 2007-вересень 2008 АК «ІБ «УКРСИББАНК» фінансовий консультант малого та середнього бізнесу.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Консультування клієнтів про види кредитів,
2. Збір, аналіз документів для видачі кредиту.
3. Оформлення кредитів.

Жовтень 2007 – листопад 2007 ТОВ «УКРПРОМБАНК» економіст сектору обліку фізичних осіб операційного відділу.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Консультація, перевірка правильності заповнення платіжних документів клієнтами.
2. Внутрішні банківські операції і звіти.

Липень 2007 – жовтень 2007 ЗАТ «ПОЛІКОМБАНК» касир відділення.
Виконувала наступні функції та обов’язки:
1. Прийом, обробка платежів від населення і організацій,
2. Складення внутрішньої документації.
3. Підготовка грошей та супровідних документів для інкасації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: