• Файл

Світлана

Бухгалтер

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ТИЩЕНКО СВІТЛАНА

Цікавить гідна посада для перспективи розвитку своїх професійних якостей, реалізації потенціалу, маю велике бажання працювати.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ

ОСОБИСТІ ДАНІ
Громадянство: українка
Дата народження: 09/03/1985
Проживаю: м.Київ, Україна

КОНТАКТИ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Viber / Telegram)
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Навички обслуговування клієнтів
Вміння проявляти такт і толерантність Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Ініціативність, зібраність та завзятість
Високий ступінь відповідальності
Працюю в режимі багатозадачності
Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
Легко знаходжу спільну мову з різним колом людей
Уважність та наполегливість
Дисциплінованість
Орієнтація на результат
Володію хорошими організаторськими якостями
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Націленість на результат, як власний, так і командний

ДОДАТКОВО
Робота з комп'ютером: IP АТС Askozia
Microsoft Office (Word, Excel)
M.E.Doc, 1:С8, «Клієнт-банк»

ВОЛОДІННЯ МОВами
Англійська – А2
Українська – рідна

ЗАХОПЛЕННЯ
Активний відпочинок на природі
Займаюсть спортом
Обожнюю подорожувати

ОСВІТА
Чернігівський інститут економіки та управління
Спеціальність: фінанси
Рік закінчення: 2007

Чернігівський радіомеханічний технікум
Спеціальність: економіка-підприємства
Рік закінчення: 2003

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Готова надати за вимогою

Я кваліфікований фахівець з досвідом роботи в банківській сфері та продажу, здобула бездоганний досвід в організації робочих процесів (планування, аналіз, контроль).
Маю аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки. Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з колегами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. В трудовій діяльності завжди відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
12.2018 – 10.2024 рр.
ТОВ «ІТАЛЬЯНО-ВЕРО»
Сфера діяльності: продаж продовольчих товарів
Посада: менеджер із продажу кави

Основні обов’язки:
• Основні обов'язки:
• Організація роботи по реалізації продуктів клієнтам, а саме комунікація з постійними клієнтами в чатах і по телефону.
• Проведення аналіз на ринку, прогноз продажів, дослідження нових ринків.
• Проведення перемовин з клієнтами, налагодження комунікації з перспективними клієнтами.
• Обробка та внесення замовлень в програму 1С згідно правил та особливостей по кожному клієнту.
• Документообіг з клієнтами (акти звірки, рахунки на оплату і т.д.).
• Актуалізація данних в 1С в різних довідниках і документах (нові позиції номенклатури, редагування специфікацій номенклатури і т.д.).
• Звітність.
Досягнення:
• Успішно укладено ряд угод на ринку.
• Налагоджена якісна система продажів товарів компанії на закріпленій території.
• Значне розширення клієнтської бази.

03.24 – 10.2024 рр.
Посада: обсмажувач кави

Основні обов'язки:
• Обсмажування кофе на 30 кг та 60 кг ростері фірми TOPER.
• Розробка профілів обсмаження.
Досягнення:
• Своєчасне виконання всіх посадових обов'язків, які були покладені на час роботи.

10.2015 - 06.2018 рр.
ТОВ «КОН БРІО»
Сфера діяльності: ресторана сфера, надання послуг мобільного харчування
Посада: бухгалтер

Основні обов’язки:
• Облік первинних документів надходження товарів та послуг.
• Облік ТМЦ, МШП, ОЗ.
• Контроль кредиторської заборгованості.
• Внесення нових контрагентів.
• Опрацювання документів по касі (ведення прибуткових та видакових касових ордерів).
• Формування інвентаризації товарних залишків.
• Ведення податкового обліку, розрахунок і сплата податкових платежів і внесків.
• Своєчасна здача звітності в контролюючі органи.
Досягнення:
• Успішне ведення обліку матеріальних цінностей.
• Розробка і подання внутрішньої управлінської звітності для керівництва компанії.

10.2013 – 06.2018 рр.
«Житомирський інститут землеустрою»
Сфера діяльності: посередницькі послуги під час купівлі, продажу, знімання в оренду та оцінення земельних ділянок
Посада: бухгалтер

Основні обов'язки:
• Ведення повного бухгалтерського обліку.
• Формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності групи відповідно до законодавства.
• Складання і сдача звітів по ПДВ (загальна система оподаткування).
• Виписка податкових накладних.
• Формування і заповнення звітів по ЗП в M.E.Doc (ЕСВ, 1 ДФ).
Досягнення:
• Успішне проходження документальних планових та позапланових податкових перевірок, перевірок з приводу дотримання валютного законодавства, перевірок з питань трудового законодавства.

09.2003 – 09.2010 рр.
Банк «ДЕМАРК»
Сфера діяльності: фінансова сфера діяльності
Посада: старший контролер-касир
Основні обов'язки:
• Відкриття та обслуговування поточних рахунків фізичних осіб.
• Оформлення депозитних договорів.
• Обслуговування депозитних рахунків (нарахування та виплата поцентів, закриття договорів).
• Прийом усіх видів платежів від населення.
• Ведення книги обліку прийнятих та виданих грошей (цінностей).
• Операції з валютою

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: