• Файл

Татьяна

Менеджер з продажу

Вік: 33 роки
Місто проживання: Запоріжжя
Готовий працювати: Дистанційно, Запоріжжя
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Семерфельд Тетяна Василівна
16 квітня 1992 року
м. Запоріжжя
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: працевлаштування на посаду офіс-менеджер.
Освіта: вища ( 2009 – 2014 рр.).
Чорноморський національний університет імені Петра Могили. Спеціальність: соціологія.

Досвід роботи:
1. Серпень 2014 – вересень 2015 рр. – оператор сall-центру «Гран».
Основні завдання call-центру – реалізація широкого спектру проектів для зовнішніх замовників ( outsourcing).

Посадові обов’язки:
• ведення телефонних переговорів з клієнтами;
• прийом вхідних дзвінків;
• реєстрація нових клієнтів;
• продаж послуг і товарів населенню;
• оформлення замовлень;
• урегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами.
2. Червень 2016 – вересень 2019 - оператор телефонних продажів IDS Borjomi Ukraine.

Посадові обов’язки:
• супроводження групи клієнтів (роздрібні торгівельні точки);
• вихідні дзвінки закріпленим клієнтам по встановленому графіку для оформлення замовлень;
• виконання планів і завдань за стандартами Компанії;
• розвиток партнерських відносин з клієнтами.

3. Травень 2020- Листопад 2021 рр. - менеджер по страхуванню СК Саламандра.

Посадові обов’язки:
• обслуговування клієнтів на офісі;
• оформлення страхових полісів;
• здійснення вихідних дзвінків з ціллю продажу страхових продуктів;
• ведення звітності і інкасація.

4. Листопад 2021 – і до сьогодні – менеджер інтернет магазину.

Посадові обов’язки:
• прийом вхідних і здійснення вихідних дзвінків;
• оформлення замовлень;
• контроль оплат;
• контроль відправлень;
• вирішення спірних ситуацій.
Професійні навички:
1. Знання етикету ділового дзвінка та основних засад ведення телефонних продажів;
2. Культура та грамотність мови (укр./рос.);
3. Відповідальність, самоконтроль, орієнтація на результат;
4. впевнений користувач ПК;
5. Наявність водійських прав ( категорія В)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: