• Файл

Алла

Адміністратор, логіст

Розглядає посади:
Адміністратор, логіст, Менеджер з обробки замовлень
Вік:
38 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сарбєй Алла Миколаївна
Дата народження: 16.07.1987р
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2004-2009рр – Київський Національний Університет Культури та Мистецтв
Факультет «Менеджмент готельного та ресторанного бізнесу»
Досвід роботи:
березень 2024р-на даний момент -- Центр творчого навчання «Kiwi», адміністратор. Робота з касою, CRM-системою, комунікація з батьками та дітьми, внутрішня організація роботи Центру та проведення майстер-класів
2022-2023 рр -- ТОВ «Лтек-Транс», експедитор-логіст, Організація вантажних перевезень по Україні та Європі
2019-2022 рр -- ФОП Лачко П.В. , експедитор-логіст Робота з первинною документацією, організація перевезень по Україні автомобільним транспортом, пошук перевізників та замовників.
2018-2019 рр -- ТОВ «Континенталь Лоджистик» , логіст Організація вантажних перевезень по Україні та Європі, контроль роботи перевізників від завантаження до розвантаження, робота з документами.
вересень 2017р - березень 2018р – Диспетчерська Служба «Таксі Десятка», диспетчер Приймання та обробка заявок від клієнтів, співпраця з водіями компанії.
2014-2015 рр – ювелірний магазин «Золотий Вік», продавець-консультант Зустріч гостей та клієнтів, презентація та продаж продукції, робота з касовим апаратом.
2011-2014рр – Центр розвитку «Океан Життя», адміністратор Організація роботи офісу, складання графіку роботи співробітників, консультація клієнтів, розрахунок та ведення внутрішньої документації.
2010-2011гг – ПП «Дольче Віта», адміністратор-касир

Додаткова інформація: відповідальність, комунікативні навички, тактовність, цілеспрямованість, креативність; володіння англійською мовою на рівні А2 користувач ПК (програма 1С; CRM- система; Photoshop)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: