• Файл

Катя

Офіс-менеджер, асистент керівника

Вік:
38 років
Місто:
Дрогобич

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Конкевич Катерина Сергіївна

Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 18 листопада 1986 р. (38 років)
Проживання: місто Дрогобич Львівська область
Мови: українська - рідна, англійська – середня.

Мета
Працевлаштування на вакантну посаду офіс-менеджер, менеджер, асистент керівника, дистанційна робота.

Освіта
Вища
2008 р. – Дрогобицький державний педагогічний університет
ім. Івана Франка
Спеціальність – Маркетинг на ринку товарів і послуг.

Досвід роботи

Професійні навички

Про себе:

2007 - 2011 р.р. - ТзОВ “Матадор-ЛВ”.

Посада: менеджер з персоналу.

Обов’язки:
Займалась введенням кадрової документації, ділової кореспонденції, складання та оформлення договорів, наказів, табелів, рахунків, введення особистих прав працівників, організація роботи з персоналом та внутрішньо – трудового розпорядку підприємства.

2011 р. - ПП «Масляна Родина”

Посада: фахівець з методів розширення ринку збуту.

Обов’язки:
Установлення господарських зв’язків з партнерами по комерційній діяльності, підготовка та укладання договорів на постачання товарів, розробка рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності наявних товарів, введення документообігу, розширення ринку збуту шляхом залучення нових інвесторів, оформлення працівників, введення кадрової документації, організація роботи в офісі.
2013 р. декретна відпустка.
2018-2025 р.р. Приватний нотаріус.
Посада: помічник нотаріуса.
Складання проектів правочинів, свідоцтв, заяв та інших документів, пов’язаних із вчиненням нотаріальних дій, ведення діловодства, вхідної вихідної кореспонденції, статистичних звітів; внезення записів до реєстру для реєстрації нотаріальних дій, ведення діловодства та архіву нотаріуса, підготовка запитів, надання консультацій.

Вільне володіння ПК (MS Office, Excel, Internet).
Знання спеціалізованих програм: 1С (8.3 версія), електронний кабінет, нотаріальні реєстри.

Знання оргтехніки: (ксерокс, принтер, сканер).

Досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку, нотаріату.

Чесність, пунктуальність, здатність до навчання, відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, акуратність, ділова етика, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: