• Файл

Яна

Адміністратор, медичний реєстратор

Розглядає посади:
Адміністратор, медичний реєстратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор стоматології
Вік:
34 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Драган Яна Леонідівна

Вік: 34 роки
Місто проживання: Рівне, Україна
Сімейне положення: незаміжня
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: адміністратор, медичний реєстратор

Мета
Отримати посаду адміністратора, де зможу застосувати свої організаційні навички, відповідальність та комунікабельність для забезпечення ефективної роботи компанії, ведення документації та оптимізації робочих процесів

Досвід роботи

• Назва компанії: Управління агропромислового розвитку Білокуракинської районної державної адміністрації, смт. Білокуракине, Луганська область, Україна
Посада: спеціаліст з питань персоналу
Період роботи: 05.11.2015-27.02.2020
Обов’язки:
Реалізація державної політики з питань управління персоналом в державному органі, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення; забезпечення кадрової роботи, атестація працівників; реалізація правового забезпечення в державному органі; організація взаємодії управління з сільгосптоваровиробниками всіх форм власності району; залучення, написання та реалізація інвестиційних проєктів аграріям району; ведення документообігу та розробка внутрішньої документації(накази, розпорядження, положення, статути)

• Назва компанії: Білокуракинський професійний аграрний ліцей, смт.Булокуракине, Луганська область, Україна
Посада: заспупник директора з навчально-виховної роботи, в.о. практичного психолога
Період роботи: 11.06.2020-16.03.2023
Обов’язки:
Організація та контроль процесу навчання учнів, їх загальноосвітньою і трудовою підготовкою, всебічним розвитком і поведінкою; керівництво методичною роботою з вчителями закладу; керівництво роботою класних керівників з питань організації навчальної діяльності учнів, координація роботи гуртків і часу дозвілля учнів; організація та керівництво виховним та навчальним процесом учнів, які на повному чи часткову державному забезпеченні (діти-сироти) та під опікою ліцею; керівництво роботою гуртожитку та виховним процесом в позаурочний час.

• Назва компанії: MTU Ukraina Keskus, м.Пярну, Естонія
Посада: помічник заступника керівника з організації роботи Українського денного центу м.Пярну (Центр роботи з українськими воєнними біженцями в Естонії)
Період роботи: 01.11.2023-31.03.2024
Обов’язки:
Організація адаптації дітей-біженців та інтеграція в естонське середовище, педагогічний та виховний супровід, навчання та розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, організація виховного простору та часу дозвілля дітей

Освіта

• Навчальний заклад: Східноукраїнський національний університет імені В.Даля (м.Луганськ, Україна)
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Журналістика
Період навчання: 01.09.2008-30.06.2013

• Навчальний заклад: Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України (м.Харків, Україна)
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Публічне управління та адміністрування
Період навчання: 01.09.2017-29.02.2020

• Навчальний заклад: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (м.Харків, Україна)
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Міжнародне право
Період навчання: 01.09.2023-31.12.2024

Вміння та навики

Вміння організувати команду; мотивація співробітників, організація та координація роботи персоналу, організація робочого процесу. Маю навички адміністрування в органах державної влади та організація інших форм власності. Співпраця з місцевими органами влади, соціальними службами та міжнародними грантовими організаціями (донорами), маю достатній рівень ведення документального супроводу та розробки грантових заявок інвестиційних проєктів. Маю навички в юридичній галузі: розробка внутрішніх нормативних документів (положення, інструкції, регламенти, розпорядження), розробка договорів (оренда, купівля-продаж, надання послуг), розуміння основ цивільного, адміністративного, трудового, земельного, нотаріального права. Підготовка та подання документів для реєстрації ФОП, ТОВ та інших суб’єктів господарювання. Маю навики співпраці з сільгосптоваровиробниками всіх форм власності.

Додаткова інформація

Особисті якості: організованість та увага до деталей, відповідальність, лідерство, дипломатичність, комунікабельність, орієнтація на розвиток.

15.01.2025

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: