Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12407030/
Бухгалтер
- Розглядає посади:
- Бухгалтер, Менеджер з продажу, Торговий представник, Мерчендайзер, Комірник, Економіст, Водій, Адміністратор залу, Менеджер з якості, Пакувальник
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
РЕЗЮМЕ
Тищенко Людмила Олександрівна
Бажана посада: корпоративний секретар, особистий помічник керівника, офіс-менеджер,менеджер з продажу, менеджер- адміністратор
Очікуваний рівень доходу: від 25 тис. Грн
Дата народження 03.01.1987
Місце м. Біла Церква, Київська обл
проживання вул. Шолом-Алейхема 80
Можливість
Переїзду: Ні
Сімейний стан: Заміжня, маю одну дитину 16 років
Водійське
посвідчення : Категорія «В» з 2023 року, маю власний автомобіль
Телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Професійні та інші навички:
• складання кадрових документів;
• аналізаторські здібності, необхідні пошуку варіантів вирішення проблемних ситуацій;
•управління організаціями та їх підрозділами;
• навички ділового лідерства, здатність до вирішення конфліктів, стратегічне мислення;
• навички оптимальної організації робочого процесу;
• навички комунікації та здатність до завоювання довіри;
• навички розумного поєднання відкритості та прозорості у роботі з умінням зберігати необхідну конфіденційність;
•здатність вирішувати практичні проблеми;
•здатність до адаптації в новій ситуації.
Останнє місце роботи :
З 2011-2018 рр. ФОП Макарова Т.В
на посаді офіс -менеджер касир
Функціонал включає:
- обдзвон абонементів;
- прийом платежів;
- оформлення заявок на підключення та ремонт обладнання;
- оброблення вхідних двінків абониментів.
з 16.07.2018 р ФОП Кравцова А.В
на посаді старший продавець-консультант.
Функціонал включає:
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- виконання плану продаж;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку в торговому залі;
- прийом товару;
- викладка товару (мерчендайзинг);
- робота з покупцями ,консультації з різних питань та вирішення проблем якщо вони виникли;
- пошук і вибір постачальника, підписання контракту, замовлення та доставка товару
- забезпечення порядку в торговому залі.
Освіта : Бакалавр
Закінчила у 2008 році Білоцерківський державний аграрний університет і отримала базову вищу освіту за напрямом, підготовки «Менеджмент ЗЕД» та здобула кваліфікацію бакалавр з менеджменту,
Володіння мовами:
Українська – рідна, можу проходити співбесіду цією мовою
Англійська – початковий рівень, у процесі підвищення рівня знань на онлайн-курсах.
Додаткова інформація:
Комп'ютерні навички: досвідчений ПК (робота з Microsoft Word, Excel, різноманітні Internet браузери). Бітрікс, 1С. Робота з різними типами електронних баз.
Особисті якості: відповідальність, наполегливість, комунікабельність, емоційна стійкість, логічне мислення, гарна пам'ять, уміння працювати з "дедлайнами", розставляти пріоритети та концентруватися на головному швидко та легко навчаюсь новому.
Мета пошуку роботи: прагну знайти місце роботи з можливістю професійного та особистісного розвитку на посаді, реалізації свого потенціалу, отримання досвіду та нових знань, а також належного рівня доходу
Тищенко Людмила Олександрівна
Бажана посада: корпоративний секретар, особистий помічник керівника, офіс-менеджер,менеджер з продажу, менеджер- адміністратор
Очікуваний рівень доходу: від 25 тис. Грн
Дата народження 03.01.1987
Місце м. Біла Церква, Київська обл
проживання вул. Шолом-Алейхема 80
Можливість
Переїзду: Ні
Сімейний стан: Заміжня, маю одну дитину 16 років
Водійське
посвідчення : Категорія «В» з 2023 року, маю власний автомобіль
Телефон: [
e-mail: [
Професійні та інші навички:
• складання кадрових документів;
• аналізаторські здібності, необхідні пошуку варіантів вирішення проблемних ситуацій;
•управління організаціями та їх підрозділами;
• навички ділового лідерства, здатність до вирішення конфліктів, стратегічне мислення;
• навички оптимальної організації робочого процесу;
• навички комунікації та здатність до завоювання довіри;
• навички розумного поєднання відкритості та прозорості у роботі з умінням зберігати необхідну конфіденційність;
•здатність вирішувати практичні проблеми;
•здатність до адаптації в новій ситуації.
Останнє місце роботи :
З 2011-2018 рр. ФОП Макарова Т.В
на посаді офіс -менеджер касир
Функціонал включає:
- обдзвон абонементів;
- прийом платежів;
- оформлення заявок на підключення та ремонт обладнання;
- оброблення вхідних двінків абониментів.
з 16.07.2018 р ФОП Кравцова А.В
на посаді старший продавець-консультант.
Функціонал включає:
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- виконання плану продаж;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку в торговому залі;
- прийом товару;
- викладка товару (мерчендайзинг);
- робота з покупцями ,консультації з різних питань та вирішення проблем якщо вони виникли;
- пошук і вибір постачальника, підписання контракту, замовлення та доставка товару
- забезпечення порядку в торговому залі.
Освіта : Бакалавр
Закінчила у 2008 році Білоцерківський державний аграрний університет і отримала базову вищу освіту за напрямом, підготовки «Менеджмент ЗЕД» та здобула кваліфікацію бакалавр з менеджменту,
Володіння мовами:
Українська – рідна, можу проходити співбесіду цією мовою
Англійська – початковий рівень, у процесі підвищення рівня знань на онлайн-курсах.
Додаткова інформація:
Комп'ютерні навички: досвідчений ПК (робота з Microsoft Word, Excel, різноманітні Internet браузери). Бітрікс, 1С. Робота з різними типами електронних баз.
Особисті якості: відповідальність, наполегливість, комунікабельність, емоційна стійкість, логічне мислення, гарна пам'ять, уміння працювати з "дедлайнами", розставляти пріоритети та концентруватися на головному швидко та легко навчаюсь новому.
Мета пошуку роботи: прагну знайти місце роботи з можливістю професійного та особистісного розвитку на посаді, реалізації свого потенціалу, отримання досвіду та нових знань, а також належного рівня доходу
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Біла Церква -
Бухгалтер
25000 грн, Біла Церква, Дистанційно -
Помічник бухгалтера
Біла Церква -
Бухгалтер
Біла Церква -
Бухгалтер
22000 грн, Біла Церква