• Файл

Мая

Адміністратор офісу

Розглядає посади:
Адміністратор офісу, Операційний менеджер
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Булаш Мая Ігорівна
Дата народження: 5 травня 1983
Громадянство: Україна, м.Дніпропетровськ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: Неодружена, син повнолітній
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Очікуваний рівень зарплати від 20000 грн
Освіта вища
1989 –2000 середня школа № 17 м. Алчевська.
2000-2005 Донбаський Державний технічний університет, факультет електромеханічних систем та автоматизований електропривод, спеціальність інженер електро-механік
Досвід роботи
Квітень 2005 – червень 2014 р. Алчевська міська рада, Управління спеціальної оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення.
Посада: відповідальний черговий.
- Прийом заяв, скарг громадян.
- Контроль виконання заявок від населення комунальними службами.
- підготовка документації для доповіді керівному складу міста щодо роботи комунальних підприємств
Лютий 2005 - червень 2014 р. Алчевська міська дитяча лікарня
Посада: інженер ЦЗН
- Підготовка планів цивільного захисту персоналу та пацієнтів.
- Підготовка та контроль виконання навчання на міських курсах з цивільної оборони персоналу лікарні.
Серпень 2014 – січень 2016 Аварійна служба ТОВ «Енергія ТМ».
Посада: старший диспетчер
- прийняття та передача до роботи заявок від населення міста з питань житлово-комунального господарства.
- контроль за виконанням прийнятих скарг від населення міста з питань житлово-комунального господарства.
Лютий 2016 до 2019 ТОВ «Аліас-Компані».
Посада інженер ПТО.
- ведення встановленої документації. Підготовка та надання звітності у прийнятому порядку.
- планування проведення ремонтних робіт на об'єктах
- Контроль за виконанням робіт бригадами електриків
- підготовка актів на списання обладнання. Направлення на затвердження керівництву у порядку.
2019 - 2024р старший диспетчер з роботи з бригадами аварійної житлово-комунальної служби міста
З березня по середину червня 2022 працювала волонтером у БФ «Карітас» у м. Івано-Франківськ.
З квітня 2024 по теперішній час працюю менеджером з роздрібної торгівля ТОВ «ПІВЕЛЛА»
Професійні навички та знання
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel.
Навички ділового спілкування;
Навички забезпечення життєдіяльності офісу;
Навички оперативного пошуку інформації у мережі Інтернет;
Навички проведення інвентаризації складі;
Навички проведення пошуку/оцінки/навчання/атестації/мотивації персоналу;
Навички роботи з оргтехнікою;
Навички роботи з електронною поштою;
Вміння організовувати;
Вміння працювати в команді;
Вміння самостійно приймати рішення;
Вміння переконувати.

Знання мов
Українська мова вільне володіння. Французька - читаю і перекладаю зі словником, в даний час надчаючь на курсах Анлглійської мови

Інше
Комунікабельність, активна життєва позиція
Висока працездатність
Ввічливість, людяність
Ініціативність
Організаторські здібності
Стресостійкість
Прагнення до розвитку та професійного зростання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: