• Файл

Лариса

Документознавець

Вік:
63 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ворнікова Лариса Юріївна

Зайнятість: Повна

Графік роботи: Повний робочий день

Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дані про себе

Громадянство: Україна
Місце проживання: м. Одеса
Народилася 01 лютого 1962 р.
Сімейний стан: одружена, маю двох дітей, донька 1985 р.н., син 1991 р.н.

ЦільПретендую на посаду
Освіта1979р.-1984р. Одеський технологічний інститут (середній бал по диплому 4,8)
Форма навчання: стаціонарна
Спеціальність: економіка та організація промисловості продовольчих товарів
Кваліфікація: інженер-економіст

Професійний досвідПеріод роботи: серпень 2017- вересень 2023 (6 років)
Посада: Головний спеціаліст
Установа: Одеське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України
Посадові обов’язки та досягнення: Отримання, реєстрація, обробка вхідної, вихідної, внутрішньої документації, в тому числі документів з грифом ДСК, ведення електронної бази даних, робота в програмі електронного документообігу АСКОД, здійснення проходження електронних документів до виконавців, створення резолюцій. Робота з електронним архівом документів. Копіювання, сканування, збереження документів. Забезпечення роботи детективів Національного бюро. Щорічне складання номенклатури справ і закриття номенклатури справ. Ведення договірної роботи, укладання договорів, підготовка, друк рахунків, проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами, складання і підписання актів виконаних робіт. Голова інвентаризаційної комісії, проведення інвентаризації матеріальних цінностей, складання інвентаризаційних відомостей і протоколів. Підготовча робота, написання проектів наказів, розпорядчих документів для створення автоматизованого робочого місця для роботи з документами з грифом ДСК.

Період роботи з листопада 2011р. по липень 2017 (5 років)
Посада: головний державний інспектор з питань запобігання та протидії корупції.
Установа: Державна екологічна інспекція в Одеській області
Посадові обов’язки та досягнення: Здійснення контролю за додержанням вимог діючого законодавства України щодо запобігання і протидії корупції, проведення семінарів, навчань з працівниками інспекції.

Період роботи з лютого 2007р. по жовтень 2011 (5 років)
Посада: головний державний інспектор по контролю за цінами відділу контролю цін на ринку послуг.
Установа: Державна інспекція з контролю за цінами в Одеській області
Посадові обов’язки та досягнення: Здійснення контролю за виконанням діючого законодавства порядку формування та застосування цін, їх економічної обґрунтованості, проведення аналізу результатів роботи, надання пропозицій щодо удосконалення ціноутворення, підготовка документів до розгляду у судових інстанціях, розробка програми перевірок суб’єктів господарювання, підготовка відповідей на листи, запити, скарги з питань ціноутворення.

Період роботи: березень 1987 – січень 2004 (17 років)
Посада: головний бухгалтер
Організація: ТОВ «Котовське зерно»
Посадові обов’язки та досягнення: Робота в програмі «1-С бухгалтерія», ведення податкового обліку підприємства, формування та подача звітності у повному обсязі; участь в проходженні перевірок контролюючими органами.
Професійна компетенціяВідповідальна, дисциплінована, принципове відношення до професійних обов’язків, вимагання цього ж від підлеглих, постійне підвищення професійного рівня, вільне володіння державною українською мовою.
Додаткова інформаціяКомп’ютерні навички: впевнений користувач ПК, друк, сканування, копіювання, Інтернет, Електронна пошта, Microsoft Word, Microsoft Excel, досвід роботи в програмі документообігу АСКОД.
Заняття у вільний час: сімейні справи, спорт, читання, театр.
Особисті якості: відсутність шкідливих звичок, енергійність, самостійність, комунікабельність.
Позитивна, дружелюбна, здатна працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: