• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12437327/

Junior 3D Artist

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

м. Дніпро
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
https://www.artstation.com/ekaterina_yantenko
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навички

КАТЕРИНА Blender
1. 3D-моделювання:
ЯНТЕНКО Створення Low Poly і High Poly моделей.
Робота з топологією: ретопологія, оптимізація полігонів.
Я – 3D-художник із глибокими Робота з кривими і модифікаторами.
знаннями та практичним досвідом у Скульптинг на початковому рівні.
створенні ігрових ассетів. 2. UV-розгортки:
Завершила курси в Skvot за Розгортка об’єктів для текстурування.
програмою Blender, де опанувала
Мінімізація швів та оптимізація UV-розгортки для ігрових моделей.
повний пайплайн роботи в ігровій
Створення ефективних мап під текстури та матеріали.
індустрії.
3. Матеріали та текстури:
Володію системним підходом до
Створення PBR матеріалів
роботи, високою уважністю до
Створення процедурних текстур.
деталей і творчим мисленням, що
дозволяє ефективно вирішувати Застосування шейдерів та налаштування матеріалів.
завдання будь-якої складності. 4. Рендеринг:
Маю художню освіту та вмію Рендеринг за допомогою Cycles і Eevee.
малювати від руки. Налаштування освітлення та камер.
Готова долучитися до команди
професіоналів, де зможу Adobe Substance 3D Painter
розвиватися далі, створюючи 1. Текстурування:
візуально привабливий ігровий
Створення фотореалістичних текстур.
контент.
Нанесення багатошарових текстур за допомогою пензлів та масок.
Використання генераторів для автоматизації процесу
текстурування.
Освіта 2. PBR-матеріали:
Налаштування базового кольору, нормалей, металевості,
Відкритий міжнародний шорсткості та висоти.
університет розвитку людини
Підтримка процедурних матеріалів.
“Україна”
Дизайн, (бакалавр), 2011 3. Маски:
Використання розумних матеріалів (Smart Materials) для швидкої
Дніпропетровський монтажний роботи.
технікум
Архітектура будівель та споруд, 4. Експорт:
технік-архітектор, (молодший Підготовка текстур до інтеграції в Marmoset Toolbag або Blender.
спеціаліст), 2009 р.
Marmoset Toolbag
Курси SKVOT - Blender(3D Artist),
2024
Обучение и семинары
1. Рендеринг:
Підготовка сцен з реалістичним освітленням.
Використання HDRI для глобального освітлення.
Мова Налаштування камер та фокусу.
2. Запікання текстур:
Налаштування та запікання Normal Maps, Ambient Occlusion,
Українська - рідний Curvature та інших текстур.
Використання моделей High Poly та Low Poly для запікання точних
Російська - вільно
і деталізованих текстур.
Англійска - початковий Виправлення артефактів у процесі запікання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: