• PRO

Олексій

Chief Digital Officer

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of development and sales support department

з 09.2022 по 06.2024 (1 рік 9 місяців)
International Beverages Tashkent (PepsiCo Uzbekistan), Дистанційно (Харчова промисловість)

1. Цифрова трансформація (SFA, TMS, IR, Route Engineering, HRMS)
2. Побудова глобальної системи звітності на базі BI-систем
3. Впровадження стратегії Perfect Store
4. Розробка стратегій дистрибуції (Route To Market, Sales Execution Standard, Picture for Success)
5. Структурування продажів та аналіз потенційних можливостей
6. Управління командою, навчання персоналу
7. Координація взаємодії між відділами маркетингу, виробництва та логістики
8. Бюджетне планування та оптимізація витрат
9. Впровадження трейд-маркетингових активностей

Category and channel development manager

з 05.2022 по 09.2022 (4 місяці)
International Beverages Tashkent (PepsiCo Uzbekistan), Дистанційно (Харчова промисловість)

1. Розробка стратегій просування товару – створення та реалізація стратегій, спрямованих на збільшення продажів у магазинах.
2. Розробка та впровадження стандарту виконання продажів.
3. Створення планограм викладки товарів, розрахунок їх ефективності.
4. Аналіз даних – аналіз ринку, продажів та поведінки споживачів для виявлення потреб клієнтів.
5. Реалізація стратегії Perfect Store – розробка та реалізація стратегії Perfect Store, оцінка ефективності, координація з іншими підрозділами компанії для її реалізації.
6. Взаємодія з покупцями для реалізації стратегії Perfect Store – розробка персональних пропозицій для ключових клієнтів, спрямованих на розвиток категорій та залучення покупців

Head of Тrade Мarketing

з 10.2020 по 05.2022 (1 рік 7 місяців)
Оболонь, ПрАТ, Київ (Харчова промисловість)

1. Розробка стратегій трейд-маркетингу - створення стратегій просування товару на ринку, визначення механізмів просування, розробка необхідних інструментів просування
2. Планування торгово-маркетингових компаній - розробка планів по збільшенню продажів, визначення цільових показників, аналіз ефективності
3. Аналіз ринку і конкурентного середовища - аналіз ринку конкурентів, виявлення сильних і слабких сторін, аналіз поведінки споживачів і створення рішень для збільшення попиту
4. Робота з відділом продажів - налагодження взаємодії з відділом продажів для визначення цілей і розробки заходів щодо просування продукції
5. Робота з відділом маркетингу - спільне визначення ефективних механізмів просування товару, розробка Trade Marketing кампаній для підтримки маркетингових активацій
6. Управління бюджетом - Трейд-маркетинг Управління бюджетом, контроль витрат та розстановка пріоритетів
7. Оцінка ефективності - оцінка ефективності діяльності Трейд-Маркетингу та коригування стратегій на основі отриманих результатів

Head of Тrade Мarketing

з 05.2019 по 10.2020 (1 рік 5 місяців)
PepsiCo Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

1. Розробка та впровадження календаря Трейд-маркетингової активності компанії в розрізі каналів збуту та ключових клієнтів
2. Створення календаря національних пріоритетів для відділу продажів
э. Оцінка динаміки і тенденцій ринку і компанії, аналіз дій конкурентів
4. Контроль процесу надання та розповсюдження рекламних матеріалів, POS / торгового обладнання
5. Моніторинг та оцінка ефективності діяльності Trade Marketing
6. Бюджетування, оптимізація бізнес-процесів та витрат
7. Розробка та впровадження стандартів мерчандайзингу
8. Розробка та впровадження інструментарію оцінки ефективності стандартів

Head of Shopper Activation

з 05.2016 по 05.2019 (3 роки)
PepsiCo Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

1. Розробка стратегій по залученню клієнтів і збільшенню продажів
2. Створення заходів, спрямованих на залучення клієнтів (акції, дегустації, спеціальні пропозиції)
3. Співпраця з відділом маркетингу для виявлення цільових аудиторій, створення брендових заходів та акцій, розробки матеріалів для продажу
4. Співпраця з ключовими роздрібними мережами в розробці та впровадженні заходів, спрямованих на збільшення продажів
5. Співпрацюйте з відділами продажів, щоб визначити ключові пріоритети для подій
6. Аналіз ефективності заходів
7. Управління бюджетом

Освіта

Одеський Державний Екологічний Університет

Менеджмент, Одеса
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Магістр економіки

Знання і навички

  • Digital Transformation
  • Sales Strategy & Trade Marketing
  • Team Leadership & Cross-functional Management
  • Budgeting & Process Optimization
  • BI & Data Analytics

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: