• Файл

Юлія

Юрист, експерт, менеджер

Вік:
42 роки
Місто проживання:
Оржиця
Готовий працювати:
Київ, Полтава, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Колеснік Юлія Миколаївна

Дата народження: 08.03.1983
селище Оржиця Лубенський
район Полтавська область
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2000 – 2004 роки навчання в Полтавському державному аграрному коледжі
управління і права за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію
юриста.
З 2004 по 2008 рік навчалася в Харківському національному університеті
внутрішніх справ за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію
юриста.

Додаткова освіта:
Січень 2022 р. – базовий курс «Безбар’єрна грамотність», серпень 2022 р.
«Етикет та імідж як складові культури управління публічного службовця»,
вересень 2022 р. – навчальна програма «Ділове українське мовлення та
документування управлінської діяльності», курс навчання «Цифрова
грамотність державних службовців», «Як громаді стати цифровою», грудень
2022 р. «Цифрові технології для людей з інвалідністю» , «Електронний підпис»,
«Відкриті дані для державних службовців», «Онлайн-інструменти протидії
домашньому насильству», червень 2023 р. «Європейська інтеграція: інструменти
співпраці Україна-ЄС задля місцевого та регіонального розвитку», червень 2023
р. «Комунікації та взаємодія в публічному управлінні», червень 2023 р.
«Впровадження системи «RBM - управління, орієнтоване на результат" у сфері
регіональної політики», «Сприйняття змін», березень 2023 р. «Протидія торгівлі
людьми», березень 2023 р. «Як подолати виклики для організацій та працівників
у воєнний час», січень 2025 р. «Етика працівників міжнародної технічної
допомоги».

Досвід роботи:
З 04.03.2003 по 18.07.2005 рік працювала секретарем суду в Оржицькому
районному суді Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
проведення роботи зі звернення судових рішень до виконання;
забезпечення зберігання судових справ (кримінальних проваджень) та
інших матеріалів, робота з архівом суду;
складення за встановленими формами статистичних звітів про результати
розгляду судових справ (кримінальних проваджень).
здійснення підготовки судових справ (кримінальних проваджень) для
направлення до судів вищих інстанцій.
З 19.07.2005 по 16.04.2006 рік працювала на посаді заступника начальника
відділу організаційно-кадрової роботи апарату Оржицької районної державної
адміністрації Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
здійснення організаційного забезпечення підготовки та проведення
засідань колегії райдержадміністрації, нарад, інших заходів, що проводяться
керівництвом районної державної адміністрації;
участь у організації проведення на території району виборів Президента
України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, референдумів і
опитувань громадян у межах та порядку, визначених законодавством;
забезпечення взаємозв’язку районної державної адміністрації з органами
місцевого самоврядування, надання методичної та практичної допомоги
виконкомам місцевих рад в організаційно-масовій роботі;
ведення кадрової роботи в апараті райдержадміністрації, ведення
контролю у її структурних підрозділах;
здійснення контролю за додержанням законодавства про державну
службу, про працю та станом управління персоналом у структурних підрозділах
райдержадміністрації.
З 17.04.2006 по 03.03.2009 рік працювала на посаді головного спеціаліста
відділу організаційно-кадрової роботи апарату Оржицької районної державної
адміністрації Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
здійснення організаційного забезпечення підготовки та проведення
засідань колегії райдержадміністрації, нарад, інших заходів, що проводяться
керівництвом районної державної адміністрації;
участь у організації проведення на території району виборів Президента
України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, референдумів і
опитувань громадян у межах та порядку, визначених законодавством;
забезпечення взаємозв’язку районної державної адміністрації з органами
місцевого самоврядування, надання методичної та практичної допомоги
виконкомам місцевих рад в організаційно-масовій роботі;
ведення кадрової роботи в апараті райдержадміністрації, ведення
контролю у її структурних підрозділах;
здійснення контролю за додержанням законодавства про державну
службу, про працю та станом управління персоналом у структурних підрозділах
райдержадміністрації.
З 04.02.2009 по 22.09.2013 рік працювала на посаді начальника
юридичного відділу апарату райдержадміністрації.
Функціональні обов’язки:
розроблення проектів розпорядчих актів;
проведення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів;
подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію;
здійснення методичного керівництва правовою роботою в
райдержадміністрації, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій на
розгляд голови райдержадміністрації щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні її діяльності;
ведення претензійно-позовної та договірної роботи у
райдержадміністрації;
проведення перевірок здійснення виконавчими органами сільських,
селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади;
керівництво та забезпечення діяльності громадської приймальні з
надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань.
З 23.09.2013 по 27.01.2020 рік працювала на посаді завідувача
юридичного сектору апарату райдержадміністрації.
Функціональні обов’язки:
розроблення проектів розпорядчих актів;
проведення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів;
подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію;
здійснення методичного керівництва правовою роботою в
райдержадміністрації, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій на
розгляд голови райдержадміністрації щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні її діяльності;
ведення претензійно-позовної та договірної роботи у
райдержадміністрації;
проведення перевірок здійснення виконавчими органами сільських,
селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади;
керівництво та забезпечення діяльності громадської приймальні з
надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань.
З 28.01.2020 по 03.02.2021 рік працювала на посаді завідувача сектору з
питань правової роботи апарату райдержадміністрації.
Функціональні обов’язки:
розроблення проектів розпорядчих актів;
проведення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів;
подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію;
здійснення методичного керівництва правовою роботою в
райдержадміністрації, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій на
розгляд голови райдержадміністрації щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні її діяльності;
ведення претензійно-позовної та договірної роботи у
райдержадміністрації;
проведення перевірок здійснення виконавчими органами сільських,
селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади;
керівництво та забезпечення діяльності громадської приймальні з
надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань.
З 04.02.2021 по 23.06.2023 працювала на посаді начальника відділу з
питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів
соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2
управління соціального захисту населення Лубенської районної державної
адміністрації Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
забезпечення виконання завдань і функцій щодо забезпечення реалізації
державної політики з питань соціального захисту населення;
розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо
поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо
переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих
ситуаціях;
нагляд за дотриманням вимог законодавства під час призначення
(перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування, центрами
надання адміністративних послуг щодо надання соціальної підтримки
населенню;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань, що віднесені до
повноважень відділу.
З 26.06.2023 по 27.02.2025 працювала на посаді фахівця з питань
нормативно-правового регулювання в Проєкті USAID «Підвищення
ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування
(ГОВЕРЛА)».
Функціональні обов’язки:
надання консультативної та експертної допомоги місцевим державним
адміністраціям (обласного та районного рівня), вибраним Проєктом
«ГОВЕРЛА» територіальним громадам (ТГ) відповідної області для реалізації
повноважень і виконання функцій, делегованих їм з центрального рівня;
у співробітництві з командою Компоненту 1 надання експертної
допомоги ТГ відповідної області в застосуванні нового законодавства щодо
децентралізації, включно з фіскальним і секторальним законодавством; надання
підтримки відповідним юридичним відділам/департаментам місцевих
державних адміністрацій та ТГ у перегляді місцевих нормативних актів /
внесенні змін і доповнень до них відповідно до нового законодавства, що
стосується функціонування місцевих органів самоврядування;
розроблення, проведення і модерування навчальних заходів щодо
нормативно-правової бази місцевого самоврядування, виходячи з потреб
територіальних громад;
надання допомоги в підготовці навчальних посібників / інструктивних
матеріалів / рекомендацій для ТГ, спрямованих на застосування нового
законодавства щодо децентралізації, включно з фіскальним і секторальним
законодавством;
надання підтримки в посиленні розбудові інституційного та
організаційного потенціалу вибраних Проєктом «ГОВЕРЛА» ТГ шляхом
розроблення типових нормативно-правових документів;
забезпечення вчасного, деталізованого та точного оновлення інформації
про заходи на рівні області, включно зі звітуванням за проведеними заходами,
звітуванням на щотижневій, щоквартальній та щорічній основі, заключними
звітами, а також іншими результатами роботи;
надання допомоги в розробленні та перегляді таких результатів роботи
(планів реалізації заходів, керівництв, розроблених в рамках проєкту тощо, на
вимогу);
на вимогу USAID, визначення та сприяння появі прикладів успішного
досвіду та належних практик у діяльності органів місцевого самоврядування та
в їхній нормативно-правовій базі;
підтримання регулярних контактів та добрих робочих відносин із
різними заінтересованими сторонами на регіональному та місцевому рівнях;
надання технічної інформації за профілями областей/районів та ТГ;
допомога Керівникові регіонального офісу в сприянні ефективному
ухваленню рішень на регіональному рівні;
участь, за потреби, в регулярних зустрічах із командою Проєкту
«ГОВЕРЛА» в м. Києві для обговорення технічних, адміністративних та інших
питань;
нагляд за роботою, пов’язаною з правовими і регуляторними питаннями,
а також питаннями місцевих нормативних актів, що виконується на місцях у
межах Проєкту та грантоотримувачами, забезпечення врахування набутого
досвіду під час планування подальшої роботи в межах програми;
ефективна комунікація та співпраця з колегами в регіональному офісі;
тісні та регулярні зв’язки з колегами з інших регіональних офісів для
сприяння загальній узгодженості та координації роботи;
збір якісних даних для плану моніторингу, оцінки та навчання в частині
квартальних та річних показників;
інша діяльність на вимогу старшого керівника групи з розвитку
спроможності органів місцевої влади.

З 12.05.2025 по даний час працюю на посаді регіональної експертки з
супроводу проєкту цифрової трансформації у Чернігівській області у Фонді
Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми
«Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)»
Функціональні обов’язки:
методологічний супровід ОМС у проведенні дослідження цифрової
готовності, формуванні Стратегії цифрового розвитку громади та затвердження
Програми інформатизації із залученням місцевих жителів для подальшого
впровадження та досягнення якісних цифрових перетворень у громадах та
містах, відібраних до проєкту Smart City.
Дослідження стану цифрової готовності громад (цифровий аудит).
Розробка Стратегій цифрового розвитку громад.
Розробка Програм інформатизації ОМС.
В межах дослідження стану цифрової готовності громад (цифровий
аудит):
взаємодія з ОМС з питань проведення цифрових аудитів;
взаємодія з робочими групами в громадах: координація проведення
зустрічей для пояснення цілей цифрового аудиту, обговорення алгоритму
його проведення;
координація заповнення опитувальника цифрового аудиту відповідно
до розробленої методики проведення дослідження та передачі їх
координатору Програми EGAP.
В межах розробки Стратегій цифрового розвитку громад та Програм
інформатизації ОМС:
взаємодія з ОМС (в тому числі ЦНАП), а також громадськими
організаціями, представниками бізнесу, та іншими стейкхолдерами;
координація робочих груп в громадах для обговорення результатів
цифрових аудитів, формування Стратегій цифрового розвитку громад та
Програм інформатизації ОМС;
проведення опитувань, інтерв’ю, фокус груп з зацікавленими
спільнотами в громадах (публічні службовці, освітяни, підприємці, активісти
тощо) щодо виявлення цифрових потреб місцевих жителів;
координація підготовки робочими групами проєктів Стратегій
цифрового розвитку громад;
координація розробки проєктів Програм інформатизації ОМС та
прийняття відповідно до законодавства;
організація публічних обговорень проєктів Стратегій цифрового
розвитку громад із залученням їхніх жителів;
популяризація ініціативи серед жителів громад через місцеві медіа та
соціальні мережі;
регулярне звітування про хід реалізації проєктів перед Програмою
EGAP щодо ходу розробки Стратегій цифрового розвитку громад та Програм
інформатизації ОМС;
участь в координаційних нарадах проєкту.

З 2015 по 2020 роки була обрана депутатом Оржицької селищної ради
Оржицького району Полтавської області. Маю досвід роботи з виборцями,
представлення їх інтересів, участь у засіданнях постійно діючих комісій органу
місцевого самоврядування, засіданнях сесій селищної ради, прийнятті рішень.

Професійні навички:
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); знання законодавства України;
– навички ведення договірної роботи;
– уміння проводити переговори;
– навички ведення претензійно-позовної роботи;
– навички складання різних юридичних документів;
– досвід колективної роботи;
– досвід роботи на керівних посадах;
– Знання мов: українська – рідна; англійська – рівень В-2.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей,
дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: