- Файл
Andrii
Unity developer
- Розглядає посади:
- Unity developer, Game developer
- Вік:
- 23 роки
- Місто проживання:
- Вінниця
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12458009/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
UNITY DEVELOPER, 2+ YEARS EXPERIENCE, GMT+2
[
ABOUT
Unity Developer with over 2 years of experience in game development for mobile, PC, and console
platforms. I specialize in gameplay optimization, project architecture, and SDK integration,
including analytics, advertising, and monetization. I have worked in teams of 2 to 20 people and
successfully led smaller teams, mentoring junior developers.
Likewise, I have developed games from scratch across various genres, including mid-core, hyper-
casual, and shooters. Proficient in modern Unity tools such as DOTS and ECS, I am passionate
about integrating AI/ML into gameplay and exploring cutting-edge Unity technologies. I also share
my expertise through technical articles and continuously keep up with industry trends.
SKILLS
Unity engine: UI, Physics, Animations, C#, Vector Math OOP, MVx, GoF patterns, SOLID, GRASP, TDD,
DDD, Clean Architecture, UI Toolkit
ECS: LeoECS, Entitas, Morpeh, custom ECS
Optimisation: CPU, GPU, RAM, UI, build size, work time, workflow
Asynchronous programming: Coroutines, Tasks, UniTask
SDK implementation: Google Play Services, Appsflyer
Monetisation implementation: AdMob, Appodeal, Applovin, UnityAds
Implementing analytics: Firebase, GameAnalytics
Working with plugins: DoTwean, TmPro, Odin Inspector, UniRx, Zenject, VContainer, custom DI, Shaders,
Figma, Photoshop, Esoteric Software, Spine Editor, Git
Created extensions for UnityEditor, AssetBundles and Addressables
AI: State Machine, ML, Utility AI, Behaviour Tree, GOAP
EXPERIENCE
Net.Cat.World: 2022- Present 2 years
Optimised the size of the game by 48,2%, which allowed it to load faster and reduce the amount
of space on users' devices
Reduced level loading time by 36,2%, which significantly improved user experience and player
retention
Increased player engagement by 11,9% by introducing new game mechanics and improving the
game's balance
Reduced the game's RAM consumption by 5,6%, resulting in smoother gameplay and fewer
freezes
Increased the number of active users by 20,1%
LANGUAGES
English - B2
Russian - B2
Ukrainian - native
Схожі кандидати
-
Junior Unity developer
Дистанційно, Кременчук -
Unity developer
Дистанційно, Кривий Ріг -
Unity Developer
Дистанційно, Кривий Ріг -
Middle Unity 3D-програміст
Дистанційно -
Unity developer
Дистанційно -
Unity Developer
Дистанційно