• Файл

Наталія

Менеджер проєктів

Вік:
35 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Колеснікова Наталія Сергіївна

Дата народження: 10.04.1990
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Громадянство / прописка: Україна
Адреса місцяпроживання: м. Днiпро

Освіта:

Вища. Диплом магістра.
Період: 2013-2018
Навчальний заклад: Запорізька державна інженерна академія
Факультет: ЕП
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Досвід роботи:

Періодроботи: 16.10.2018 – 22.07.2021
Компанія: “МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС”
Посада: Спеціаліст клієнтського сервісу
Обов’язки:
• Вхідні/вихідні дзвінки
• Обробка запитів клієнтів за допомогою каналів зв’язку (телефон, портал, система електронного документообігу)
• Консультація співробітників з HR-питань та поточних процедур ЦСОП
• Ведення корпоративної пошти за відповідними відділами ЦСОП
• Ведення звітності
• Реєстрація звернень у ІТ-програмі

Період роботи: 01.03.2015 – 01.07.2017
Компанія: Інтернет-магазин ByFashion
Посада: Менеджер
Обов’язки:
• Контроль роздрібних цін, оновлення на сайті
• Контроль відповідності асортименту на сайті та складі
• Спілкування з клієнтами, оформлення банківських замовлень
• Взаємодія з кур’єрським відділом
• Ведення звітності та документації
• Володіння інформацією про асортимент у магазині
• Оформлення рахунків клієнту для оплати за безготівковим розрахунком
• Оновлення наповнення сайту

Періодроботи: 01.09.2014 – 28.02.2015
Компанія: «ПриватБанк»
Посада: Оператор контактного центру
Обов’язки:
• Консультація клієнтів

Додатковаінформація:
• Організація заходів
• Розробка концепцій та сценаріїв
• Складання кошторисів та календарних графіків заходів
• Підбір приміщення, реквізиту та необхідного персоналу
• Організація всього необхідного для учасників та гостей
• Впевнений користувач ПК
• Робота у системах SAP, Консоль, Портал Самообслуговування
• У компанії «Метінвест Бізнес Сервіс» заміщала керівника відділу клієнтського сервісу
• Вільно володію українською, англійською на рівні користувача
• Компетентна, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, відкрита до нових знань

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: