• PRO

Валентина

Помічник керівника, 35 000 грн

Розглядає посади:
Помічник керівника, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Васильків
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник-аналітик операційного керівника

з 04.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
Салтівський м'ясокомбінат, Фірмова торгівля, Київ (Харчова промисловість)

Організаційна робота робочого часу керівника.
Підготовка та оформлення офіційних документів, звітів, протоколів нарад Зв’язок з командою: підтримка внутрішньої комунікації між відділами, контроль виконання задач. Ведення бази контактів і кореспонденції. Допомога у вирішенні організаційних і адміністративних питань. Контроль виконання доручень керівника.

Помічник керівника (комерційний відділ)

з 06.2021 по 02.2024 (2 роки 8 місяців)
Еко, Київ (Роздрібна торгівля)

Оформлення документів, введення ділової кореспонденції, конроль за документообігом.
Підготовка інформаційних матеріалів, звітів, листів.
Робота з бухгалтерськими документами (виставлення рахунків, контроль дебіторської заборгованості).
Формування шаблонів договорів, пролонгацій.
Збір інформації для статистики компанії.
Вирішення організаційних питань.

Помічник керівника

з 01.2020 по 07.2020 (6 місяців)
ФИМ ТОВ, Київ (Приватні особи)

Ведення розпорядку дня.
Ведення офісного документообігу.
Організація та забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріуалами.
Виконання доручень керіувника.
Звітність для бухгалтерії.
Контроль філіалів, перевірка звітності для центрального офісу.

Помічник керівника

з 05.2018 по 12.2019 (1 рік 7 місяців)
Нью Лоджик, ТОВ, Київ (Туризм)

Ведення розпорядку дня.
Організація зустрічей, конференцій.
Забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами, вода. чай, кава та смаколики.
Виконання доручень керівника.
Організація відряджень ( замовлення квитків. бронювання готелів, трансфера).
Звітність для бухгалтерії.
Прийом, реєстрація та розподілення кореспонденції.
Прийом відвідувачів та забезпечення ділових зустрічей в офісі.
Взаємодія з кур'єрськими службами

Бригадир (оператор переказного відділу)

з 09.2009 по 01.2018 (8 років 4 місяці)
Укрпошта, Васильків (Транспорт, логістика)

Ведення документообігу, контроль за виконанням наказів та розпорядження персоналу.
Виконання доручень керівника.
Напряму робота з бухгалтерією, введення звітності для бухгалтерії.
Контроль роботи відділуень.
Уміння працювати у стремовій ситуації при великому навантаженні в поставлені терміни.

Освіта

Київський славістичний університет

Менеджемент організацій та адміністрування, Київ
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Знання і навички

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Ведення документації

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: