• Файл

Руслан

Інтернет-маркетолог

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Троянський Руслан Миколайович
23.06.1973
м. Київ, вул. Миру, 14
Освіта вища:
КПІ - конструктор- технолог ЕОЗ
Військова кафедра: ремонт та налагодження РЛС

1991 -1996
КПІ - електроакустичний факультет, кафедра конструювання та виробництво електронно-обчислювальних засобів
Військова кафедра - ремонт та налагодження РЛС, звання - ст. лейтенант (на данний момент, згідно Резерв+)
1995-2000
Державна інспекція електрозв’язку, інженер контролю введення в експлуатацію
2000-2008
Український державний центр радіочастот,
інженер введення в експлуатацію систем автоматизації та обліку
2008-2024
Власна справа:
1. інтернет магазин меблів
2. інтернет магазин стабілізаторів напруги та безперебійних джерел живлення
3. Саморозвиток: створення та підтримка сайтів по двом напрямкам( контент: створення та актуалізація)
4. Ведення аккаунтів двох напрямків у соц. мережах ( контент, реклама)
5. Організація виробничої діяльності інтернет магазинів(обробка та виконання замовлень, організація та керування складом готової продукції, просування в інтернеті та офф- лайн)
2011-2018
Школа айкідо Renshinkan - Aikido Kiyokan Dojo
1 Dan (чорний пояс)
2021 - теперішній час
Охоронець
ПрАТ “Компанія Росток”

Доброго здоров'я!
Люба компанія, локальна чи глобальна, має на меті створення цінності, на основі свого УТП (унікальної торгової пропозиції). Результат УТП формується у вигляді портфоліо виконаних робіт у відповідних нішах ринку. І за цим завжди стоїть або лідер організації з майже особистим поглядом на параметри, що впливають на показники цінності, або группа людей з чітко вимальованими межами досягнення ринкової оціночної вартості та “обмеженими” * правилами її формування.

В компанії створюється, можливо гнучка, що змінюється під викликами сучасності, можливостей та технологій, система параметрів вартості.

(* обмежено правилами сформованими даною групою людей керівного складу)

І у всіх випадках реалізація правил відображена в бізнес- процесах та спирається на мотивації та зацікавленості персоналу, що є двома базовими скрижалями у формуванні цінності усієї компанії.

Перша складова створюється та актуалізується безпосередньо під впливом лідера або керівного складу і повністю залежна від них.

Друга, залежить від двох чинників: керівництва та його гнучкості щодо змін на ринку або безпосередній вплив на його формування (створювати продукти, що задають темп та формують ринок через точні та гнучкі бізнес-процеси і організацію взаємодій між ними) і сформований та налагоджений виконавчий орган у вигляді персоналу через мотивацію та зацікавленість.

Але все це грунтується на єдиному параметрі - маніпуляція, застосовуючи різні варіанти впливу на кадри. І єдиний можливий варіант виконання мети зростання цінності компанії - тотальний контроль та жорстка дисципліна. Історія світу визначає цей метод, як метод кнута та пряника. Він наче дієвий, але має багато обмежень, особливо в часі.

На мою думку, суб’єктивну, беручи за основу книгу, Тоні Шейна “Доставка щастя” щодо створення інтернет- магазину взуття в США (який у 2009 викупив Дж. Безос, Amazon, за $1,2 млрд.), важливо спиратися та брати до уваги зовсім інші цінності, що грунтуються на відношеннях між працівниками компанії, і саме спробую зараз це коротко освітити.

Крім того на основі внутрішніх цінностей компанії дуже потужно формується взаємодія з покупцями продукту компанії, як органічна взаємодія створення особистих поціновувачів та адвокатів бренду, що є найціннішим у формуванні вартості компанії на ринку.

Альтернатива, причому набагато потужніша та має більший LTV, це відкритість та максимально доступне ознайомлення з діяльністю та з людьми, які працюють в компанії. Саме з людьми, а не працівниками або персоналом. Бо на першому місці повага всередині організації спирається на повазі та людській цінності. Це коли сімейні цінності вирішуються по-перше, тому що людина із повністю закритими або вирішеними родинними питаннями максимально буде прикладати усі свої таланти для досягнення найвищих показників у професійній сфері.

І саме головне, це дешевше за рекламу і надійніше. Головне найти шляхи створення та налаштування з'єднувальних зв’язків між користувачами продукту компанії та самою компанією

І це не все, бо немає меж досконалості

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: