• Файл

Alla

Маркетолог

Розглядає посади:
Маркетолог, Direct-менеджер, Менеджер з комунікацій, Комерційний менеджер
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Люлькова Алла Володимирівна
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Досвід роботи:

2018р. –2022р.
Київський фаховий коледж прикладних наук , керівник дослідно-виробничого центру:
та Центр дитячої юнацької творчості (сумісництво)
Обов’язки:
• викладання дисциплін факультету бізнесу «Маркетинг», «Організація виставкової діяльності», «Стратегічний бренд-менеджмент» та ін.;
• викладання дисциплін факультету дизайну «Конструювання одягу», «Історія костюму», «Основи композиція й проектування костюму» та ін.;
• адміністративна робота зі студентами;
• участь в організаціі та проведення виставок та шоу-показів «Kyiv Fashion», «Leather and Shoes», «Expo Shoes», спів організація форумів «Укрлегпром» та участь освітянських виставках;
• адміністративна робота каналів комунікації Коледжу (сайт, соціальні мережі, рекламна продукція та інше);
• організація й проведення студентський шоу-показів, фотосесій;

2017р- 2018р.
Швейне підприємство «Gloria Dei», керівник відділу маркетингу та продажів:
Обов’язки:
• Виведення на ринок та забезпечення роботи підприємства;
• Розробка комерційних пропозицій, проведення презентацій та вибудовування довгострокових відносин із клієнтами та постачальниками;
• формування маркетингової стратегії та створення нового бренду;
• курування процесів виконання замовлень;
• вибудовування каналів роздрібного продажу;

2016р. – 2017р.
Київський годинниковий завод, ТМ «Kleynod», маркетолог:
Обов’язки:
• аналіз світового годинникового ринку, побудова стратегії позиціонування бренду;
• складання плану-маркетингу та бюджетування на сезон/місяць/тиждень;
• розробка, організація та проведення акцій, конкурсів та програми лояльності;
• підготовка та проведення виставок;
• розробка стандартів марчендайзингу;
• електронна комерція та SMM-маркетинг;
• розробка рекламних та PR-матеріалів (художній концепт, копірайтинг, контроль підрядників);
• проведення переговорів, укладання договорів із контрагентами

2015р.– 2016р.
ТМ «CROCS» (fashion retail), маркетолог:
Обов’язки:
• розробка художнього концепту для рекламних матеріалів (друкарська, інтер'єрна, зовнішня);
• розробка план-маркетингу заходів на сезон;
• розробка акцій, конкурсів та програми лояльності, контроль за виконання механіки;
• підготовка та розміщення рекламних, SMM та PR-матеріалів (сюжетне наповнення, копірайтинг), контроль підрядників;
• введення та розвиток акаунтів у соціальних мережах;
• контроль виконання норм марчендайзингу та вітриністики.
Досягнення:
Успішне ведення 11 магазинів та урочисте відкриття нового магазину.

2014р. –2015р.
ООО «Торговий дім «Respect» (fashion retail), маркетолог, керівник відділу:
Обов’язки:
• моніторинг та прогнозування кон'юнктури товарного ринку;
• розробка художнього концепту на сезон;
• розробка план-маркетингу заходів на сезон, а також відповідне бюджетування, адаптація рекламної кампанії під кожний регіон України;
• проведення каталожної та імідживої фотозйомки;
• підготовка та розміщення рекламних та PR-матеріалів (сюжетне наповнення, копірайтинг);
• розробка та впровадження норм марчендайзингу та обслуговування клієнтів мережі;
• розробка акцій та програми лояльності;
• просування інтернет-магазину, покращення якості обслуговування;
• курування 13 магазинів мережі та 9 магазинів франчайзі.

2013р. – 2014р.
ТМ «Slanovskiy», маркетолог, адміністратор весільного салону
Обов’язки:
• проведення маркетингових досліджень та глибокий аналіз конкурентного середовища;
• розробка загальної маркетингової стратегії розвитку, підготовка рекламних та PR-матеріалів;
• розробка програм лояльності та персоніфікованих пропозицій.
• консультування клієнтів, створення весільних та вечірніх образів;
• аналітика клієнта (складання психопортрета) та підбір під нього консультанта;
• адміністрування салону (марчендайзинг, вітриністика, організація роботи персоналу, документообіг, фінансова звітність).
• організація та проведення показів та фотосесій, підготовка луків;
Досягнення:
• • позасезонне збільшення доходу в 2,5 рази;
• збільшення лояльності, залучення нових клієнтів, покращення громадської думки.
2011р. – 2013р.
ПП«Антураж К» (консалтинг), маркетолог, керівник відділу:
Обов’язки:
• маркетингові дослідження, аналіз конкурентного середовища;
• розробка рестайлінгу (концепцій позиціонування, програм ребрендингу, креативу бренд-буку) з метою створення фірмового стилю;
• розробка та реалізація маркетингових заходів під клієнта;
• довгострокове та короткострокове планування бюджету, аналіз ефективності маркетингової активності;
• формування відділу та керівництво, контроль підрядників.
Досягнення:
будова відділу, організація внутрішньо-корпоративних каналів комунікації..

2010р. – 2011р.
Міжнародна консалтингова компанія «Н-aRt» (управлінський та фінансовий консалтинг), маркетолог:
Обов’язки:
маркетингові дослідження, розробка маркетингової стратегії. Створення та виведення на ринок нових продуктів;
• організація виставок, конференцій, семінарів, презентацій;
• медіа-планування, пошук максимально ефективних каналів комунікацій та реалізації продуктів компанії;
• організація та проведення рекламних кампаній. Розробка рекламних матеріалів та ТЗ.
• оцінка ефективності маркетингових заходів; аналіз динаміки продажу та поведінки клієнтів, екстрена корекція рекламно-інформаційних активностей;
• бюджетування рекламних заходів відповідно до регламенту бюджету.
• формування інформаційного контенту для корпоративного сайту, копірайтинг рекламних матеріалів;
• участь у розробці CRM-проекту для компанії.
Досягнення:
• розроблено та успішно реалізовано маркетингову стратегію компанії, збільшення частки ринку та продажів у 3 рази;
• розроблено та впроваджено програму Інтернет-маркетингу, підвищення в 5 разів конверсії;
створення продуктивних .воронок.

2008 р. – 2010р
Рекламна агенція повного циклу «РеклаМир», менеджер Інтернет-проектів:
Обов’язки:
• пошук та подальший супровід клієнтів на всіх етапах роботи;
• проведення маркетингових досліджень, розробка та курування рекламних проектів: від ідеї до механіки виконання та посталіназу;
• розробка дизайну банерів, сайтів (разом з дизайнерами);
• медіа-планування за соціально-демографічними характеристиками та аналіз медіа-переваг цільової аудиторії
• копірайтинг рекламно-інформаційних матеріалів, написання прес-релізів, аналітичних статей;
• звітність ефективності рекламних проектів із рекомендаціями подальшого розвитку.
Досягнення:
• створення активної клієнтської бази та успішна тривала співпраця.

2007 р. –2008р.
MMG, агентство полного цикла Интернет-рекламы «MediaEffect», account manager:
Обов’язки:
• ведення переговорів, укладання договорів, ведення документації;
• розробка стратегічного та художнього креативного сценарію рекламних кампаній;
• розробка художнього концепту банерів чи стилізації Інтернет-ресурсів;
• моніторинг та аналіз рейтингу ресурсів та розробка медіа-планів;
• керівництво рекламними проектами, аналітична звітність ефективності рекламних кампаній із рекомендаціями подальшого розвитку;
• постановка завдань та керівництво робочою групою (10чол.);
Досягнення:
• успішна реалізація проектів "КІА-Моторс", клуб "5 елемент", "Гемініфільм", "Actimel", "Activia", "Indesit", "Ariston", "Austrialines", "Neckermann", "Єврокар".
2003 р.–
2007 р.
Київський Національний Університет Технологій та Дизайну, методист факультету:
Обов’язки:
• курування 45 академічних груп (близько 1500 студентів)
• облік навчального процесу та подальший аналіз академічної успішності студентів за спеціальностями, курсами, академічними групами та дисциплінами.
• складання наказів, розпоряджень, укладання договорів, контроль за їх виконанням;
• співробітництво з усіма підрозділами університету;
• художній керівник творчих вечорів студентського дозвілля та художній редактор студентської газети «Студент».
Досягнення:
• своєчасне та якісне виконання своїх обов'язків;
• успішне впровадження нових методів роботи із студентами.

Освіта:
2018-2020р.
Київський Національний Університет Технологій та Дизайну
Кваліфікація «Дизайнер одягу, дослідник»
2005-2007р.
Київський Національний Університет Технологій та Дизайну
Кваліфікація "Спеціаліст з маркетингу".
2001-2007р.
Київський Національний Університет Технологій та Дизайну
Кваліфікація "Інженер-конструктор взуття й шкіргалантерейних виробів".
Конференції, тренінги, курси:

Серпень 2021р.
Центр дослідження й відродження Волині
«Курс Відтворення українського автентичного одягу»

Квітень 2020р.
Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасного дизайну»
Доповідь «Використання вишивки «мережка» в дизайні жіночого одягу»

Квітень 2019р.
XVIII Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів
Доповідь «Дослідження застосування національної української вишивки в сучасному святковому одязі»

2013-2015 рр.
Український Дім Офіцерів
«Курс конструювання та моделювання одягу» , «Курс вишивка та декорування одягу»

листопад 2010р.
European Bank for Reconstruction and Development
«Marketing of Consulting Services» (Маркетинг консалтингових послуг)

жовтень 2010р.
МКК «Н-аRt»
«Admin Solutions of Management» (Адміністративні рішення управління)

Знання мов:
українська – рідна; німецька – Grundstufe; англійська – Pre-Intermediate

Особиста характеристика
Високий рівень відповідальності та самоорганізації, здатність організовувати співпрацю у колективі. Ефективно та раціонально розподіляю час, автономна.
Цілеспрямована, захоплена процесом роботи, але націлена на результат. Комунікабельна та ініціативна, володію психологічними та аналітичними здібностями.

Захоплення:
Декоративно-прикладним мистецтвом (вишивка, розпис тканини, ткацтво), створення одягу та аксесуарів. Література та. фільми з мистецтва, історії моди, всесвітньої історії та культури. Відстеження тенденцій світової та української моди. Дослідження української регіональної ідентичності та вплив історично світових подій.
Література та відео з наукової та практичної психології.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: