Оксана
CEO-керівник
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12524405/
Досвід роботи
Комерційний директор
з 04.2025 по 11.2025
(8 місяців)
Cosmo-Multimall, Київ (Нерухомість)
Управління комерційною стратегією ТРЦ
• Аналіз ринку: конкурентів, трафіку, платоспроможності аудиторії, попиту на категорії орендарів.
• Розробка та постійний перегляд Tenant-mix (категорійний склад орендарів
•Прогноз заповнюваності та дохідності по кожній категорії площ.
• Пошук, залучення і ведення переговорів з українськими та міжнародними брендами.
•Відпрацювання комерційних пропозицій, підготовка презентацій та умов співпраці.
•Узгодження ключових показників: концепція, площа, орендна ставка, строк договору.
•Погодження технічних умов, контроль термінів входу орендаря та відкриття магазину/локації.
•Управління командами, підрядниками та бюджетом
•Залучення нових орендарів та робота з існуючими партнерами.
•Розробка та реалізація плану розвитку орендних площ.
•Узгодження умов договорів оренди, підписання договорів та повний супровід орендаря
•Робота з дебіторською заборгованості та її контроль
•Маркетинг і збільшення трафіку ТРЦ
Директор ТРЦ
з 08.2016 по 03.2025
(8 років 8 місяців)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
• управління роботою ТРЦ, адміністрування бізнес-процесів та комерційної діяльності, здавання в оренду площ, ротація орендарів, керівництво господарською діяльністю ТРЦ
• розробка стратегії розвитку комплексу, штатного розкладу, участь у прийнятті управлінських рішень у компанії, аналіз конкурентного середовища
• розробка та планування бюджету, визначення та впровадження орендних ставок з урахуванням комерційної привабливості ТРЦ, прийняття рішень щодо збільшення прибутковості ТРЦ, розробка бюджетів, організація маркетингових заходів та акцій
• взаємодія з всіма орендарями, пошук нових орендарів, вирішення поточних питань із орендарями
• контроль надходження орендної плати, робота з дебіторською заборгованістю
• управління персоналом служб оренди, маркетингу, технічної експлуатації, охорони та прибирання, взаємодія із зовнішніми департаментами та службами, контроль служби експлуатації будівлі
• з 24 лютого 2022 пошук підрядних організацій, аналіз кошторисів та контроль виковання робіт.
• подача та отримання дозвільних документів
Паралельно з ТРЦ New Way вела роботу ще 2 ТРЦ в Северодонецьку та Лисичанську. Проводила повну реновацію ТРЦ та контролювала всі процесси. Завела нових якірних орендарів.
• Робота з орендарями в бізнес-центрі.
Адміністратор ТРЦ
з 05.2016 по 08.2016
(4 місяці)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
-забезпечення повноцінної роботи ТРЦ;
-Щоденний контроль готовності до відкриття/закриття ТРЦ;
-Відстеження та контроль дебіторської заборгованості (обдзвон боржників, створення та заповнення таблиць "Оплати"):
-перевірка та виставлення рахунків орендарям;
-Робота в 1С;
-Організація роботи з документами, звітність (рахунки, договори, запити, кориспонденція);
-Пошук нових орендарів;
-Здача в оренду приміщень ТРЦ;
-Замовлення канцелярії та витратних матеріалів для роботи ТРЦ;
-проведення регулярних обходів орендованих приміщень та загальних зон ТРЦ на предмет санітарного та технічного стану приміщень, виявлення поломок та несправностей (при необхідності складання акта про поломки, усунення несправностей у максимально швидкі терміни);
ра оренди;
-Контроль за выполнением арендаторами договорных отношений и правил для арендаторов;
-Составление актов по нарушениям;
-Подписание и согласование заявок арендаторов на ввоз/вывоз товара и проведение работ;
-Продажа охранных пломб;
-Координация работы арендаторов (до и после открытия магазина), информационная поддержка;
-Передача орендарям кореспонденції, бухгалтерських документів;
-Контроль повернення примірників документів орендодавця;
-здійснення контролю за роботою рекламних акцій та різних заходів;
-Робота з персоналом ТРЦ, облік робочого часу співробітників;
-Робота з відвідувачами ТРЦ при зверненнях, консультація з питань, що виникли;
-Робота з оргтехнікою;
-Виконання доручень керівництва;
-Написання щоденних та щомісячних звітів керівництву.
Адміністратор
з 09.2010 по 05.2016
(5 років 9 місяців)
Блокбастер, Київ (Нерухомість)
- прийом відвідувачів;
- консультація клієнтів за цінами та правилами поведінки на роллердромі;
- робота з касовим апаратом;
- організація робочого дня співробітників;
- прийом вхідних дзвінків;
- ведення обліку/закупівля канцтоварів/витратних матеріалів;
- ведення внутрішньої документації;
- контроль чистоти приміщення;
- Виконання доручень керівника.
Освіта
Національний Транспортний Університет
Экономики, менеджмента и права; экономист, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
диплом з відзнакою
Додаткова освіта та сертифікати
ЕМРО, контекстна реклама Googl AdWords
2013 рік. 3 місяці
Знання і навички
- MS Office
- Пользователь Internet
- 1С
- Управління роботою ТРЦ
- Цілеспрямованість
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Робота з людьми
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Директор ТРЦ, отдела аренды, Комерційний менеджер, Менеджер з розвитку
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Директор ТРЦ, ТРЦ, 8 років 10 місяців
- Администратор ТРЦ, ТРЦ, 11 місяців
Схожі кандидати
-
Директор підприємства, виробництва
Дніпро, Київ , ще 8 міст -
Керівник інтернет-магазину
Київ -
Начальник відділу продажу
80000 грн, Київ, Миколаїв , ще 3 міста -
Операційний директор
20000 грн, Київ -
Директор з маркетингу та розвитку бізнесу
120000 грн, Київ, Софіївська Борщагівка -
Операційний директор
Київ