• Файл

Владимир

Директор з маркетингу

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Володимир Семененко
Адреса: м. Київ, Солом'янський район
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@SemenenkoUkraine
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соц.мережі: Facebook
Linkedin

Ключова експертиза:
Маю великий досвід створення успішних маркетингових стратегій
для зростання та підтримки B2C і B2B проєктів.

Майстер у керуванні багатоканальними маркетинговими кампаніями,
оптимізації маркетингових бюджетів та розробці брендингу для
досягнення бізнес-цілей.

Останні реалізовані проєкти у сферах e-commerce, виробництво,
онлайн страхування, агро.

Проєктна робота: ●Створюю комплексні маркетингові стратегії 360° з акцентом на
digital-інструменти (Facebook, Google, YouTube, Instagram, LinkedIn,
06.2022 - 12.2024 TikTok, Telegram).
●Ефективно керую бюджетами різного масштабу, забезпечуючи
максимальний ROI.
●Оптимізую роботу маркетингових каналів (SEO, контент-маркетинг,
медійна реклама, ремаркетинг, web-push, e-mail, SMM, TV, FM,
outdoor, афіліат програми, Google Maps).
●Розвиваю бренди через ребрендинг, впровадження сучасної
айдентики та партнерські програми CPA.
●Маю досвід побудови та керування команди з нуля, навчаю їх
працювати на результат (досвід управління відділом до 25 осіб).
●Розробляю та реалізую інноваційні програми лояльності для В2В та
В2С аудиторій (cross-promotion).
●Маю досвід з виходу на міжнародні ринки, вивід продукції для В2В
аудиторі (прямі продажі та Private Label).
●Підготовка компанії до міжнародних виставок (стратегія, дорожня
карта, розробка стенда, мерчандайзинг, маркетингові матеріали,
календар зустрічей, логістика та проживання).

Тойота Центр Київ «Автосаміт»
06.2021 – 02.2022
Керівник відділу маркетингу

- Оперативне управління відділом маркетингу та реклами;
- Розробка та контроль реалізації медіастратегії дилерського центру
(ДЦ) з Digital-каналів (FB, Google, Youtube, Telegram, Instagram,
e-commerce майданчики);
- Бюджетування та управління бюджетом;
- Просування ДЦ, його продуктів та послуг (створення промороликів,
мерч, рекламні матеріали, SEO, контент-маркетинг, медійна
реклама, ремаркетинг, web-push, e-mail, SMM, супровід презентацій
та тест-драйвів тощо);
- Адміністрування всіх маркетингових процесів у середині компанії;
- Робота з постачальниками, субпідрядниками (аналіз ринку,
переговори, контроль, оптимізація та мінімізація витрат);
- Розвиток системи зовнішніх маркетингових комунікацій (ЗМІ,
Блогери, колаборації та інше);
- Організація та проведення off-line заходів щодо просування,
брендування ДЦ, участь в організації event-подіях;
- Управління та оптимізація каналів продажу: SEO,
контент-маркетинг, контекстна та медійна реклама, ремаркетинг,
SMS, Viber, web-push, e-mail, SMM, майданчики-агрегатори,
партнерські програми, інші канали;
- Аналіз якості каналів трафіку ДЦ (сайт, соцмережі, телефонія,
салон, месенджери, інтернет майданчики);
- Проведення маркетинг досліджень (опитування, анкетування).

12.2018 – 08.2020 ДП «Державний науково-технічний центр з ядерної та
радіаційної безпеки»
Консультант з інновацій та розвитку

- Повний ребрендинг компанії;
- Створення з нуля бренд-бука;
- Розробка та створення нового сайту компанії з нуля;
- Просування бренду (створення промороликів, друкованих
рекламних матеріалів, участь у міжнародних профільних виставках
та конференціях, міжнародні студентські проєкти тощо);
- Формування та впровадження маркетингової стратегії з
Digital-каналів (Facebook, Google, Youtube);
- Ребрендинг міжнародного наукового журналу компанії;
- Участь у розробці нового міжнародного інформаційного
інтернет-ресурсу для Державної інспекції ядерного регулювання
України;
- Координація проєкту з впровадження системи електронного
документообігу;
- Координація проєкту щодо впровадження системи контролю
доступу та обліку робочого часу;
- Оптимізація та мінімізація витрат на маркетинг, аналіз ринку,
переговори з постачальниками;
- Адміністрування всіх маркетингових процесів усередині компанії;

10.2016 - 11.2018 UA|TV
ДП "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Керівник відділу Digital

- Розробка та контроль реалізації медіастратегії компанії з
Digital-каналів (Facebook, Google+, YouTube, Twitter, Telegram,
Instagram, Linkedin);
- Організація та проведення заходів щодо просування бренду;
- Побудова відділу Digital зі стратегічною та операційною функцією з
нуля;
- Розробка та запуск інформаційного порталу uatv.ua (створення
редакції з нуля, запуск сайту);
- Операційне управління, планування, адміністрування, контроль та
аналіз ефективності роботи відділу (25 чол.);
- Створення та просування акаунтів та сторінок у соцмережах
Facebook, Youtube, Twitter, Telegram, Instagram, Linkedin 5-ма
мовами;
- Створення шаблонів дизайну та корпоративного стилю ведення
соцмереж та майданчиків;
- Виробництво вірусного промоконтенту для соцмереж;
- SEO-оптимізація Youtube-каналів та сайту;
- Розвиток системи зовнішніх маркетингових комунікацій (створення
партнерської мережі - інформагентства, портали, сайти, блогери);
- Участь у розробці та проведення корпоративних заходів.

02.2011 – 10.2016 Медіахолдинг «Автоцентр» (Перший автомобільний телеканал,
Автоцентр, Автобазар, Motor News, Комерційні автомобілі, Auto Bild,
Auto Bild Усі ведучі, autocentre.ua, avtobazar.ua)
Заступник директора з маркетингу
- Оперативне управління відділом маркетингу;
- Розробка та реалізація маркетингової та PR стратегії;
- Планування, контроль та аналіз ефективності проведення
маркетингових активностей;
- Розробка та контроль реалізації рекламних кампаній (outdoor,
media, TV, FM, digital та ін.);
- Маркетинг та PR супровід реалізації проєкт АвтоРоку (2014-15 р.).
- Контроль виконання маркетингового бюджету;
- Ребрендинг вебсайт;
- Розвиток системи зовнішніх маркетингових комунікацій;
- Вивчення потенціалу медіаринку;
- Розробка та підготовка POS Матеріалів;
- Організація та проведення корпоративних заходів.

02.2011 – 10.2015 "Перший Автомобільний" телеканал
Бренд-менеджер

2009-2011 E-commerce проєкт "Person Parfum"
Керівник проєкту

2008-2009 «Нью Медіа Прес»
Директор з маркетингу та реклами

2008 «Профіль Медіа Груп»
Керівник відділу маркетингу

2006-2008 Видавництво «7+7media»
Бренд-менеджер (журнали «7+7я», «Мабила», «Мабильные
развлечения», «Мабила-каталог»)

2004-2006 Газета «Комсомольская правда» в Україні
Маркетолог

2003-2004 Газета «Легкая покупка»
Маркетолог-консультант

2001-2003 Газета «Пресс центр»
Менеджер з реклами

Освіта:
Національний авіаційний університет.
Економічний факультет.
Спеціальність: маркетинг.
Ступінь: магістр.
Рік навчання: 2000 – 2006р.
AIR ACADEMY «Youtube для бізнесу» 2017р.

Володіння іноземними мовами: Англійська – Basic Level.
Володіння комп'ютерними програмами: Google Workspace, MS Office, Galileo, ADEX, Canva,
bitrix24, Miro, Figma, Power BI.

Hard skills - Розробка маркетинг стратегії.
- Digital Marketing.
- Social Media Marketing.
- SEO просування.
- Комунікаційна стратегія (побудова каналів комунікації).
- Контент-маркетинг (pr, креоси, фото, аудіо-відео контент).
- Advertising (Google ads, Meta ads, Marketplace, Аffiliate).

Soft skills - Стратегічне мислення та вміння працювати з
великими обсягами інформації.
- Креативність у підходах до вирішення завдань.
- Відповідальність і стресостійкість.
- Комунікабельність та ефективна співпраця з
партнерами й підрядниками.
- Лідерство та мотивація команди.
- Вміння працювати в режимі багатозадачності.

Водійське посвідчення: Категорія "B"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: