• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12526280/

Директор з персоналу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ковальчук Віра
директор по персоналу, повна зайнятість
Дата народження: 2 вересня 1978 (46 років)
Адреса: Київ, Святошинський
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Старший HR бізнес-партнер (Україна, Польща, Угорщина) Elopak з 01.2024 по т.ч.
Керівник служби персоналу ПрАТ «Елопак-Фастів» з 10.2017 по 12.2023

Elopak - міжнародне виробництво пакування для рідких харчових продуктів, належить Ferd Group Норвегія, заводи та відділи продажу розташовані в більше ніж 40 країнах світу

• Впроваджені системні покращення та нововведення: система грейдів, карти посад, лідерство в стилі коучинг на 1:1 зустрічах, система OKR, організація навчання Elovation Academy, система мотивації - ігрова платформа з фішками для персоналу Loyalty, системи навчання Process Operator, система управління поведінковими індикаторами по трьом рівням культури, матрична структура, SLA.
• Участь у впровадженні інструментів неперервного покращення та культури Lean (5S, Structure Problem Solving, Gemba Walk, Hosin Kanri X matrix та інші), обміну досвідом між заводами.
• Інше: бронювання, воєнний облік, робота над вакансіями, корпоративні заходи, підтримка системи внутрішніх комунікацій, управління досвідом співробітників через Qualtrix, наступництво, робота з ризиками, соціальний аудит SMETA 4 pillar, Annual review, Performance and Development Plan.
Начальник відділу управління персоналом групи компаній Спекл
з 02.2016 по 07.2017 Виробництво, Київ, 150 чол, команда 3 HR, продаж пластикових та картонних карток, складання стартових пакетів мобільних операторів та ін (виробництво та продаж на міжнародних ринках)

• Оптимізація структури, перегляд функціоналу та опис бізнес-процесів, розробка внутрішніх процедур найму, адаптації та навчання
• Підбір за компетенціями на ключові позиції керівників та спеціалістів, розроблені профілі посад
• Впровадження змін у системі оплати праці працівників виробництва (оплата від виробітку, правила розрахунку тарифів та ін.), впроваджена система управління продуктивністю праці
• Управління витратами на оплату праці, зміна способу розподілу витрат на оплату праці на собівартість
• Автоматизація обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, робота з відділом розробки, підготовка технічних завдань
• Формування кадрового резерву та взаємозамінності персоналу, розробка ідеології та впровадження розрахунків нормативної чисельності працівників виробництва за цехами та технологічними операціями
• Розроблено корпоративний етичний кодекс, проведення корпоративних заходів
Директор по персоналу групи компаній MD Group
з 03.2008 по 01.2016 - 140 магазинів Walker,TommyHilfiger,G-Star,Diesel,STEM, Gant,PepeJeans,DKNYMen, Fornarina,OGGI,Accessorize (роздрібна мережа в Україні та Казахстані), чисельність персоналу від 300 до 2100 чол

• Сформовано з нуля професійну та ефективну команду департаменту персоналу (від 2х до 21 чол).
• Відкрито та успішно функціонує понад 100 нових магазинів у різних містах України та в Казахстані.
• Побудовано систему підбору та адаптації персоналу, організовано систему моніторингу ринку праці та рівня заробітних плат, плинність у компанії 3,5-5,5% на місяць, закрито вакансії ключових ТОП менеджерів.
• Налаштована система формування та оптимізації штатного розкладу на основі показників ефективності співробітників: продуктивність за годину, кількість вхідних на 1 продавця, виторгу на одиницю торгової площі магазину тощо.
• Розроблено програму мотивації персоналу: систему зарплати за результатами роботи, конкурси з премією за підсумками місяця за найкращий результат за KPI, доплату за вислугу років, дисконтну програму при купівлі товарів компанії, медичну страховку при досягненні певного стажу роботи, уроки англійської, соціальні виплати при значних подіях у житті співробітників та інше.
• Розроблено, впроваджено та контролюються стандарти обслуговування покупців за програмою Mystery Shopper, розроблено анкету оцінки рівня сервісу в магазинах.
• Побудовано систему навчання персоналу та формування кадрового резерву: асессмент-центр, школа менеджерів магазинів, тренінги за стандартами обслуговування, клієнт-орієнтованого сервісу, психології та типології покупців, управління персоналом, підбір персоналу, введення в компанію, за видами тканин, з касової дисципліни та інші програми навчання та стажування.
• Організована система оцінки, атестацій персоналу (первинна при прийомі на роботу за результатами стажування в 1С ЗУП, для керівників магазинів організовано проведення атестації за участю комісії з юридичних аспектів, з кадрових питань, касової дисципліни, знання бренду, стандартів роботи з покупцем, щорічна на основі тестування та вирішення бізнес-кейсів).
• Налаштовано з нуля та автоматизовано систему управлінського та регламентного кадрового діловодства та обліку робочого часу (близько 700 СПД та 5 юр осіб).
• Досягнення в частині управління корпоративною культурою та внутрішніми комунікаціями: ведеться проект із впровадження корпоративного порталу на основі 1С Бітрікс, розроблено довідник співробітника, двічі на рік проводяться конкурси для співробітників, для дітей співробітників, проводилися святкові заходи до 300 осіб, конференції та робочі збори до 300 чол, щорічна програма з благодійності з фондом Інше життя, щоквартальна корпоративна газета MD News, подарунки, грамоти для найкращих та ін.
Начальник служби персоналу ТОВ "Протек-Фарма"
з 12.2003 по 03.2008 (оптова дистрибуція фармацевтичних препаратів по Україні, чисельність персоналу 450 чол., керівник команди 3 HR)

Функціональні обов'язки:
• Побудова та впровадження процедур роботи з персоналом, написання положень, посадових інструкцій, впровадження процедур з набору, відбору та адаптації персоналу
• Планування, організація та контроль підбору персоналу від робітників до рівня ТОП-менеджерів (закриття вакансій фінансового директора, комерційного директора, директора з операцій, директора філії, начальника ІТО та ін.);
• Впровадження та контроль системи адаптації та введення на посаду нових співробітників (план введення на посаду, призначення куратора, звіт про проходження ІС, папка «новачок»)
• Планування та організація навчання персоналу та конференцій регіонів, впровадження дистанційного навчання (тренінги з продажу, фінансового управління)
• Проведення атестації торгового персоналу, визначення рейтингів за результатами, оцінка функціональних керівників
• Впровадження системи мотивації для служби персоналу, для працівників складського господарства, для торгового персоналу
• Корпоративна культура (загальнофірмові заходи, продукція з логотипами)
• Щорічне та щоквартальне бюджетування витрат на персонал (зарплата, навчання, література, витрати на рекрутинг, загальнофірмові заходи, ресурсне планування чисельності персоналу)
• Дослідження задоволеності працею та мотивації персоналу
• Аналіз ринку праці, моніторинг заробітної плати
• Кадрове діловодство (облік персоналу, облік робочого часу, облік відряджень, протоколи соцстраху, звітність до центру зайнятості, статистика, отримання дозволів на роботу іноземців)
Менеджер по персоналу, Київ
з 06.2002 по 12.2003
ТОВ «Паритет» (виробництво та реалізація металопластикових вікон, чисельність персоналу – 200 чол) єдиний HR
Функціональні обов'язки:
• Пошук та підбір персоналу
• Планування, організація, оцінка ефективності навчання персоналу
• Ведення кадрового діловодства
• Розвиток корпоративної культури компанії (організація проведення корпоративних свят, випуск корпоративної газети «Команда Паритет», впровадження етичного кодексу працівника Паритету та ін.)
• Розробка методології оплати праці, моніторинг ринку праці
Освіта
Вища
з 09.1996 по 07.2001, стаціонар
Київський Національний Університет Будівництва та Архітектури, Менеджмент у виробничій сфері, Київ.
Бакалавр
з 09.1993 по 06.1996
Ірпінський Індустріальний Коледж, Бухгалтерський облік та аудит, Ірпінь.
Додаткова освіта
Коучинг по міжнародним стандартам ICF (академія WPG) 2023 рік
HR Business Partnering (Heidrick & Struggles) 2024 рік
Data driven HR (F-TOP institute) 2024 рік
Стратегічне планування по Hoshin Kanri, BPI Group (2018-2019)
Система грейдів по Хею,цілеутворення Brik Consulting (2017)
Курс «HR та команда» (4 дні 2017)
Вільна школа підприємництва «фінансове управління, менеджмент та маркетинг бізнесу» (4 дні 2016)
Тренінг «Делегування повноважень як інструмент формування відповідальності у підлеглих» (2014)
Тренінг «Роль організаційної структури у розвитку компанії» провідний Ігор Познахоренко (2008)
Тренінг "Розробка місії, навіщо це потрібно" ведучий Ігор Познахоренко. (2008)
Тренінг Фінансовий менеджмент. Бюджетування», бізнес-тренер Ольга Пестрецова (2006)
Тренінг «Роль менеджера з персоналу у структурі компанії», КАППП (2005)
Додаткова інформація
Англійська — розмовляю, розумію, пишу, читаю, 8 років в міжнародному середовищі
Навички роботи з комп’ютером - MS Office – впевнений користувач (Excel – високий рівень, зведені таблиці, формули створюю, дашборди та ін), 1С, SAP, nanolearning, система qualtrix, saba
HR напрямок:
• 22 роки досвіду HR в різних сферах бізнесу (роздріб, виробництво, дистрибуція)
• Навички побудови з нуля та впровадження систем підбору, адаптації, навчання та оцінки, мотивації, найму та звільнення персоналу, формування команди
• Відмінне знання КЗпП, воєнного обліку
В ролі спікера: HR days 2023, 2022, Lean Forum 2021
Про себе:
Мотивує постійний розвиток, люблю сприяти розкриттю потенціалу людей, маю системне мислення, аналітичний склад розуму, прямолінійна, цілеспрямована, відповідальна та наполеглива.
Сім’я: одружена, маю двох дітей, двійнята по 13 років.
Хоббі та захоплення: органічне вирощування рослин, йога, читання та мандрівки світом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: