Василь

Маркетолог, 70 000 грн

Розглядає посади: Маркетолог, Директор з маркетингу
Вид зайнятості: повна
Вік: 51 рік
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
Маркетолог, Директор з маркетингу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
51 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 02.2024 по нині (1 рік 11 місяців)
Національна група Food & FMCG Retail, Київ (Роздрібна торгівля)

Національна Група Food & FMCG, Convenience Value Retail, >75 торгових точок
Планування та координація промо-активностей
Запустив і координував понад 20 масштабних промо-циклів для ключових SKU, що забезпечило зростання продажів цих позицій на 18% за рік. Розробив та впровадив промо-кампанії, що збільшили обсяг продажів у ключових категоріях на 25% за рік, при цьому утримавши маржинальність на рівні 18%. Ініціював інтеграцію промо-активностей із CRM-системою, що дозволило підвищити конверсію акційних пропозицій на 30%. Запровадив регулярні міжвідділові зустрічі, що скоротили час погодження промо кампаній на 35% і підвищили ефективність командної роботи.
Комерційні та маркетингові стратегії розвитку
Стратегія “Захоплення ринку” або “Максимізація трафіку”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік. Стратегія “Помірне зростання”. Підтримка певного рівня промо активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку. Стратегія “Максимізація доходу”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні. Стратегія зростання середнього чеку.

Фахівець з маркетингу

з 01.2022 по 02.2024 (2 роки 2 місяці)
Всеукраїнський ритейлер, Durable Goods & Home,, Київ (Роздрібна торгівля)

Всеукраїнський ритейлер, Durable Goods & Home, торгова мережа, >185 магазинів
Операційний маркетинг у торгових точках
Запровадив стандарти оформлення ТТ та POSM, що підвищило середній час перебування клієнтів у торгових залах на 15% і збільшило середній чек на 12%. Організував більш ніж 70 локальних промо-акцій і майстер-класів, що сприяло збільшенню лояльності клієнтів і повторних продажів на 20%.
Реалізовані промо-кампанії
Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%. Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн. Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%. Кампанія: ХОЧ! Топ гаджети за круту ціну. Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!

Менеджер з маркетингу

з 07.2019 по 01.2022 (2 роки 7 місяців)
Роздрібна FMCG-мережа, Food & Daily Goods, Київ (Роздрібна торгівля)

Роздрібна FMCG-мережа, Food & Daily Goods, формату “near home” >90 торгових точок
Управління промо та трейд-маркетинговими активностями
Спроєктував і реалізував складні акційні механіки для топ-продуктів, що забезпечило зростання промо-продажів на 20% без втрати маржинальності. Керував запуском понад 50 промо-кампаній у роздрібній мережі з охопленням понад 75 торгових точок, що збільшило загальний обсяг продажів на 22%. Оптимізував процедури підготовки та запуску промо, скоротивши час від планування до реалізації на 40%. Впровадив нові формати POSM і механіки промо, які підвищили видимість товарів у ТТ на 35% та збільшили їх продажі на 18%. Підвищив ефективність комунікації між трейд-маркетингом і категорійними менеджерами, що дозволило збільшити точність прогнозів продажів на 15%. Організував і провів серію навчальних тренінгів для мерчендайзерів, що підвищило якість реалізації промо-матеріалів і зменшило втрати товарів на 10%.
Стратегії розвитку сервісу доставки
Стратегія “ПРОКАЧКА“ наявної та планової доставки широкого асортименту товару з мережі магазинів. Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА“ товару під брендом Ван –перший.

Маркетолог

з 03.2017 по 07.2019 (2 роки 5 місяців)
Національна FMCG Convenience Value Retail, Київ (Роздрібна торгівля)

Національна FMCG Convenience Value Retail формату “near home”, >175 торгових точок
Промо-програми та маркетингові механіки та комерційні активації
Кампанія: ПУШ ЦІНА на касі (кожну неділю). Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ! Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку – 50% (кожні 2 неділі). Кампанія: ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ (кожні 2 неділі). Критичні точки Супер пропозиція у ТОП лідерах у категорії. Фокусні заходи для СТМ та виробництва смаколиків. Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ. Стимуляція продажів, знайомство покупців з новинками, поліпшення думки про товари. Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку. Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. OPEN FEST! Для впливу на думку покупців про товар, формування позитивного іміджу. Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ! Для розвитку фокусних категорій, території свят та фестивалів.

Менеджер з маркетингу

з 05.2015 по 03.2017 (1 рік 11 місяців)
Національний комерційний банк, Corporate Banking, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Національний комерційний банк, Corporate Banking
Розробив і реалізував комплексну маркетингову стратегію запуску нових банківських продуктів, що забезпечила збільшення їх продажів на 25% у перший рік. Ініціював і керував проектом редизайну клієнтських комунікацій, що підвищило відкритість електронних розсилок на 40% і покращило взаємодію з цільовою аудиторією. Організував серію інтегрованих маркетингових кампаній (онлайн та офлайн), що збільшили кількість нових клієнтів на 30% за 18 місяців. Побудував ефективні комунікаційні ланцюги між маркетинговим відділом, продажами і IT, що дозволило скоротити час запуску кампаній на 20%. Виконав аналіз клієнтських даних для таргетування комунікацій, що збільшило конверсію рекламних акцій на 18%.
Успішні трейд-маркетингові кампанії
КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! – запуск кредитних продуктів, що стимулювало продажі. КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! – кешбек до 6% на кредитні картки. ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! – програма рефінансування. ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ – лише 2% – спеціальна комунікаційна кампанія. ЗРУЧНИЙ ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ EBRD – просування зарплатних проєктів та онлайн-керування фінансами.

Спеціаліст з продуктового маркетингу (роздріб/МСБ)

з 11.2012 по 05.2015 (2 роки 7 місяців)
Універсальний комерційний банк, Retail & SME Banking, Київ (Фінанси, банки, страхування)

PFBank — універсальний комерційний банк (роздріб та МСБ)
Реалізував успішні трейд-маркетингові кампанії, спрямовані на збільшення продажів продуктів банку та залучення нових клієнтів. Впровадив програми лояльності та кешбек-акції, що підвищили залученість клієнтів.
Успішні трейд-маркетингові кампанії:
КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! – просування єдиної каси для всіх платежів. СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! – вклад «Прибутковий» з бонусами за пролонгацію. СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! – +2,9% до депозиту на день народження клієнта. ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! – кешбек 50 грн за сплату через VISA. ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! – промоція онлайн-платежів картками VISA. НОВА ПОШТА – партнерські проєкти – фіксовані тарифи на післяплату при перерахуванні.

Освіта

Київський Інститут Реклами

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ (менеджмент з маркетингу та адміністрування). МАРКЕТИНГ (управління маркетингу та реклами)., Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Магістр з менеджменту
Підготовку фахівців для маркетингової та рекламної індустрії таких спеціальностей: "МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент маркетингу та рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в рекламній області); "ДИЗАЙН" (графічний дизайн і реклама, комп'ютерна графіка, Wев-дизайн, дизайн середовища, промисловий дизайн). акредитації).
Отримав повну вищу освіту за спеціальністю підготовки "Менеджмент організацій та адміністрування" де здобув кваліфікацію магістр з менеджменту в галузі маркетингової діяльності.

Додаткова освіта та сертифікати

Менеджмент – маркетинг та адміністрування

2009

Знання і навички

  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • CorelDRAW
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Email
  • Outlook Express
  • The Bat!
  • Дизайн
  • Знання офісних програм
  • Веб-браузери
  • QuarkXPress
  • Express

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвідчений маркетолог з більш ніж 7-річним практичним досвідом планування, реалізації та комунікації промо-кампаній у роздрібному бізнесі та FMCG.
Експерт у формуванні стратегій промо-акцій, впровадженні інноваційних акційних механік і автоматизації маркетингових процесів.
Вмію налагоджувати ефективну взаємодію між категорійними менеджерами, відділом запасів, IT та торговими точками для забезпечення зростання продажів і посилення позицій бренду.
Впевнений користувач Excel (зведені таблиці), 1С/BAS, з умінням працювати з великими даними та трансформувати їх у бізнес-рішення та результативності промо-кампаній.
Успішно реалізував понад 150 промо-кампаній у роздрібному бізнесі та FMCG з вимірюваним впливом на продажі.
Досвід управління проектами від етапу концепції до впровадження у більш ніж 175 торгових точках по Україні.
Знання принципів мерчандайзингу, організації візуального оформлення та створення POSM-матеріалів.
Вміння працювати у швидкому темпі, паралельно координуючи кілька промо-проектів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: