- Файл
Виктория
Фахівець із закупівель
- Розглядає посади:
- Фахівець із закупівель, Аудитор, Операційний менеджер
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12534506/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Інженер-електрик вер 2012 - лип 2016
ХНУМГ ім. Бекетова, Харків
Електропостачання та освітлення міст
Вивчення новітніх технологій у сфері електричного освітлення і
автоматизації.
Проектування електричних систем для забезпечення стабільного
енергопостачання.
Досвід роботи
Особисті дані
Інженер Служби логістики трав 2024 - Нинішній
Вікторія Фатьянова КП "Харківводоканал"
- Планування закупівель відповідно до потреб підприємства. (аналітика
[
ТМЦ в поточну матеріальну базу підприємства). - Складання технічної
документації на проведення процедур закупівель відно до ЗУ "Про публічні
[
закупівлі та Постанови КМУ від 12.10.2022 No1178" - Укладання договорів за
процедурами закупівель, іх реалізація та звітування. - Координаційна робота
Харків та реалізація заходів з питань отримання гуманітарної/благодійної/
матеріально-технічної допомоги підприємству під час збройного конфлікту
Категорія В (співпраця з донорами, в т.ч міжнародними, з питань надання, отримання,
обліку допомоги) - Взаємодія з виконавчими органами з питань
погодження/отримання гуманітарної допомоги підприємству. Дотримання
Навички встановлених процедур і стандартів якості Постійне навчання та розвиток
професійних навичок Адаптація до нових умов роботи Встановлення
пріоритетів для ефективного виконання завдань Впровадження нововведень
Аналітичний склад
для покращення процесів та результативності роботи
розуму
Фахівець з публічних закупівель квіт 2023 - трав 2024
Цілеспрямованість
КП "Харківводоканал"
Відповідальність -Узагальнення потреби замовника/планування у товарах, роботах/послугах. -
Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих
Вміння адаптуватися висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо
необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг. - Планування і
Спрямованість на визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються
результат закуповуватися. - Складання та затвердження річного плану закупівель,
здійснення вибору процедури закупівлі. - Внесення в систему PROZORRO
планів закупівель. -Підготовка документів, необхідних уповноваженій особі із
Мова закупівлі для проведення процедури закупівлі згідно з Законом України «Про
публічні закупівлі", у тому числі надання роз'яснень до тендерної
Англійська документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі). - Розробка
недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників
Українська товарів/послуг. -Розгляд тендерних пропозицій, oцінка учасників торгів за
результатами відбору відповідно до постанови 1178 КМУ , ЗУ "Про Публічні
Закупівлі", забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та
чесний вибір переможця. - Проведення постійного моніторингу змін у
закупівельному та суміжному законодавствах. - Участь у договірній роботі:
організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за
результатами проведених процедур закупівель(підготовка проектів договорів
на постачання матеріально-технічних ресурсів відповідно тендерної
документації). - Організація роботи, направленої на внесення змін до
договору (у разі необхідності). Підготовка та оформлення тендерної
документації Аналіз ринку та вибір постачальників Підготовка звітності та
аналітики Ведення облікової документації Контроль за виконанням умов
договорів
Менеджер постачання вер 2021 - бер 2023
Industrial Building Group
- Проведення переговорів з постачальниками, підготовка та укладання
договорів постачання матеріалів на максимально вигідних умовах для
компанії. - Контроль за виконанням умов договору постачальниками; -
своєчасне та безперебійне постачання матеріалами об'єктів, що будуються. -
Дослідження ринку постачальників будівельних матеріалів та обладнання з
можливістю виявлення більш вигідних альтернатив. - Моніторинг цін,
ціноутворення - Безпосередня взаємодія та узгодження з керівництвом
компанії, начальниками дільниць, виконробами, кошторисним, фінансовим
відділами. Як результат: - Суттєва економія коштів компанії на витрати
закупівель будівельних матеріалів та обладнання - Доповнила ділові зв'язки з
провідними менеджерами, комерційними директорами, засновниками
компаній - постачальників з можливістю проводити закупівлі за значно
вигіднішими цінами в контексті ринкових.
Заступник керівника служби безпеки груд 2019 - лип 2021
ТОВ "Автофастера ЛТД"
Організація (кадрової, економічної, фізичної, технічної, інформаційної)
безпеки у великій компанії, що складається з 15-ти філій. Організація та
контроль переміщення ТМЦ; (інвентаризація філії м. Харків) - Створення
службової документації (концепцій, принципів, інструкцій...) щодо безпеки
(економічна, інформаційна, фізична, оборот ТМЦ...); - Вивчення та перевірка
кандидатів на роботу, на предмет їхньої лояльності на попередніх місцях
роботи та кримінального минулого; Аналіз трудової та фінансової діяльності
фіз. та юр. осіб із якими проводиться чи планується проводиться спільна
діяльність, закупівля товарів, послуг, робіт для мінімізації ризику фінансових
втрат; - Організація та контроль технічної безпеки (система контролю та
управління доступом, система відеоспостереження, тривожна сигналізація...);
- Робота з проблемними боржниками компанії (встановлення актуальної
контактної інформації про боржника та причин виникнення заборгованості,
мотивування до оплати заборгованості, контроль процесу оплати...) -
Проведення низки заходів спрямованих на оплату заборгованості
Инженер-технолог машиностроение жовт 2018 - груд 2019
ГП "Завод ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ"
Промисловість та Виробництво
Операционный менеджер черв 2015 - січ 2017
FreshLine
Червень 2015 р. Співробітник операційної служби - Перевіряє дотримання
стандартів мережі на торгових точках мережі сендвіч-барів (текст,
дотримання технологічних карт приготування продукції, персонал, товарообіг
об'єктів). - Закупівля торгово-матеріальних цінностей на ТТ. - Обов'язки офіс-
менеджера. - Дрібні доручення керівника. З вересня 2015 р. Менеджер
операційної служби - Перевірка торгових точок. - Аудит мережі сендвіч-барів.
- Аналітика об'єктів м. Харків. - Стандартизація документообігу мережі. -
Навчання/стажування нових працівників служби. - Закупівля ТМЦ на ТТ. -
Аналітика конкурентів Написання стандартів. - Обов'язки офіс-менеджера. -
Впровадження інновацій на ТТ. - Робота з гостями (проблемні гості/кіль-
цент/моніторинг мережевих відгуків). Лютий 2016 - Січень 2017 Старший
менеджер операційної служби - Перевірка ТТ. - Аудит об'єктів м.Харків.
Досягнення
Успішно координовано отримання гуманітарної допомоги під час
збройного конфлікту, залучено понад 3000 одиниць допомоги.
Встановлено тісну співпрацю з міжнародними організаціями, що сприяло
залученню додаткових ресурсів для допомоги постраждалим від
збройного конфлікту.
Доповнила ділові зв'язки з провідними менеджерами, комерційними
директорами,засновниками компаній - постачальників з можливістю
проводити закупівлі за значно вигіднішими цінами в контексті ринкових.
Завдяки проведеному аналізу тендерних пропозицій, отримано знижки на
15% від постачальників для ключових товарів.
Проведено успішну атестацію нових постачальників, що дозволило
розширити базу ресурсів та скоротити витрати на 10%.
Схожі кандидати
-
Фахівець з публічних закупівель (тендерів)
Харків -
Регіональний менеджер
50000 грн, Харків, Дніпро, Київ -
Менеджер з закупівель
Харків -
Менеджер роботи з постачальниками
Харків, Дистанційно -
Менеджер з постачання
Харків -
Менеджер по снабжению
12000 грн, Харків