Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12539150/
Адміністратор клініки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
РЕЗЮМЕ
Савченко Наталія Григорівна
Дата народження: 27.05.1981 р.
Адреса проживання: м. Київ, пр-т Оболонський, 11
Контактний телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: велике бажання працювати, рости й розвивати свій потенціал. Досягнути високого професійного рівня.
Зайнятість: повна.
Досвід роботи:
грудень 2021 р. – Посада: адміністратор магазину ювелірних виробів «Пандора».
липень 2024 р. ТОВ «АМАДЕО», ТРЦ «Космополіт».
Функціональні обов’язки:
• продаж товару;
• консультація покупців згідно зі стандартами обслуговування, що діють в мережі
магазинів;
• забезпечення та контроль виконання правил мерчандайзингу;
• організація ведення та проведення касових операцій;
• забезпечення проведення інкасацій коштів магазину;
• оформлення повернення/обміну та ремонту товару;
• прийняття участі у переоцінках та інвентаризаціях товарно-матеріальних
цінностей;
• прийняття участі у заходах, пов’язаних із навчанням та оцінкою знань персоналу
магазину;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей;
• в разі відсутності керуючого магазином, виконання його обов’язків відповідно
до посадової інструкції.
квітень 2019 р. – Посада: продавець-консультант магазину ювелірних виробів «Пандора».
грудень 2021 р. ТОВ «АМАДЕО», ТРЦ «Ocean Plaza».
Функціональні обов’язки:
• продаж товару;
• консультація покупців згідно зі стандартами обслуговування, що діють в мережі
магазинів;
• викладення товару згідно з правилами мерчандайзингу;
• проведення касових операцій;
• проведення інкасацій коштів магазину;
• оформлення повернення та ремонту товару;
• прийняття участі у переоцінках та інвентаризаціях товарно-матеріальних
цінностей;
• прийняття участі у заходах, пов’язаних із навчанням;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей.
вересень 2017 р.– Посада: продавець непродовольчих товарів (старший продавець-консультант). січень 2019 р. Ювелірна мережа «Злата».
Функціональні обов’язки:
• викладення товару ;
• консультація покупців згідно зі стандартами компанії;
• продаж ювелірних виробів;
• обмін золота;
• ведення первинної документації;
• прийом/передача,інвентаризаціяювелірноїпродукціївідповіднодо стандартів компанії;
• переоцінка товару;
• контроль збереження торгово-матеріальних цінностей.
квітень 2016 р. –Досвід роботи бариста. лютий 2017 р.ТРЦ «Plazma».
Функціональні обов’язки:
• приготування для клієнта смачнющої кави;
• дарування клієнту гарного настрою!;
• вчасне замовлення необхідної продукції;
• участь у проведенні інвентаризацій.
грудень 2014 р. – Посада: фахівець із закупівлі та управління товарними запасами служби
березень 2015 р. продажу.
ТОВ «Автосаміт ЛТД» (за сумісництвом).
липень 2011 р. – Посада: фахівець із закупівлі та управління товарними запасами служби
березень 2015 р. продажу.
АТ «Українська Автомобільна Корпорація» ТОВ «Автоцентр на Харківському».
Функціональні обов’язки:
• облік товарних автомобілів;
• оприбуткування, списання товару;
• оформлення первинної документації;
• формування щоденних та щомісячних звітів;
• участь у проведенні інвентаризацій;
• робота з клієнтами.
вересень 2000 р. – Посада: обліковець ЕТР-5
червень 2005 р. Компанія Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення
м.Києва «Київміськсвітло»
Функціональні обов’язки:
• контроль своєчасного прибуття на робочі місця працівників;
• прийом заявок від клієнтів в телефонному режимі;
• прийом і передача телефонограм;
• облік виконаних робіт;
• складання актів, приказів тощо;
• формування звітів;
• нарахування ЗП працівникам.
Освіта:
вересень 2007 р. – «Київський економічний інститут менеджменту».
липень 2011 р. Напрям підготовки: Економіка і підприємництво.
Спеціальність: Фінанси і кредит.
вересень 1996р. – Професійно-технічне училище № 49 м. Києва.
червень 1998 р. Кваліфікація: Швачка 4-го розряду, кравець 5-го розряду.
Професійні навички та інші:
Користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook/почта), e-mail, навички роботи з Internet; робота з офісними програмами; досвід роботи в програмі 1С: Торгівля і склад 7.7, 8.1.
Досвід роботи з офісним обладнанням.
Володіння мовами: українська, англійська – базовий рівень.
Посвідчення водія: категорія В.
Захоплення: психологія, подорожі, музика.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, уважність, врівноваженість, доброзичливість, бажання працювати і заробляти.
Неординарне почуття гумору;)
Дякую за час, витрачений на розгляд моєї кандидатури!
Савченко Наталія Григорівна
Дата народження: 27.05.1981 р.
Адреса проживання: м. Київ, пр-т Оболонський, 11
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета: велике бажання працювати, рости й розвивати свій потенціал. Досягнути високого професійного рівня.
Зайнятість: повна.
Досвід роботи:
грудень 2021 р. – Посада: адміністратор магазину ювелірних виробів «Пандора».
липень 2024 р. ТОВ «АМАДЕО», ТРЦ «Космополіт».
Функціональні обов’язки:
• продаж товару;
• консультація покупців згідно зі стандартами обслуговування, що діють в мережі
магазинів;
• забезпечення та контроль виконання правил мерчандайзингу;
• організація ведення та проведення касових операцій;
• забезпечення проведення інкасацій коштів магазину;
• оформлення повернення/обміну та ремонту товару;
• прийняття участі у переоцінках та інвентаризаціях товарно-матеріальних
цінностей;
• прийняття участі у заходах, пов’язаних із навчанням та оцінкою знань персоналу
магазину;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей;
• в разі відсутності керуючого магазином, виконання його обов’язків відповідно
до посадової інструкції.
квітень 2019 р. – Посада: продавець-консультант магазину ювелірних виробів «Пандора».
грудень 2021 р. ТОВ «АМАДЕО», ТРЦ «Ocean Plaza».
Функціональні обов’язки:
• продаж товару;
• консультація покупців згідно зі стандартами обслуговування, що діють в мережі
магазинів;
• викладення товару згідно з правилами мерчандайзингу;
• проведення касових операцій;
• проведення інкасацій коштів магазину;
• оформлення повернення та ремонту товару;
• прийняття участі у переоцінках та інвентаризаціях товарно-матеріальних
цінностей;
• прийняття участі у заходах, пов’язаних із навчанням;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей.
вересень 2017 р.– Посада: продавець непродовольчих товарів (старший продавець-консультант). січень 2019 р. Ювелірна мережа «Злата».
Функціональні обов’язки:
• викладення товару ;
• консультація покупців згідно зі стандартами компанії;
• продаж ювелірних виробів;
• обмін золота;
• ведення первинної документації;
• прийом/передача,інвентаризаціяювелірноїпродукціївідповіднодо стандартів компанії;
• переоцінка товару;
• контроль збереження торгово-матеріальних цінностей.
квітень 2016 р. –Досвід роботи бариста. лютий 2017 р.ТРЦ «Plazma».
Функціональні обов’язки:
• приготування для клієнта смачнющої кави;
• дарування клієнту гарного настрою!;
• вчасне замовлення необхідної продукції;
• участь у проведенні інвентаризацій.
грудень 2014 р. – Посада: фахівець із закупівлі та управління товарними запасами служби
березень 2015 р. продажу.
ТОВ «Автосаміт ЛТД» (за сумісництвом).
липень 2011 р. – Посада: фахівець із закупівлі та управління товарними запасами служби
березень 2015 р. продажу.
АТ «Українська Автомобільна Корпорація» ТОВ «Автоцентр на Харківському».
Функціональні обов’язки:
• облік товарних автомобілів;
• оприбуткування, списання товару;
• оформлення первинної документації;
• формування щоденних та щомісячних звітів;
• участь у проведенні інвентаризацій;
• робота з клієнтами.
вересень 2000 р. – Посада: обліковець ЕТР-5
червень 2005 р. Компанія Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення
м.Києва «Київміськсвітло»
Функціональні обов’язки:
• контроль своєчасного прибуття на робочі місця працівників;
• прийом заявок від клієнтів в телефонному режимі;
• прийом і передача телефонограм;
• облік виконаних робіт;
• складання актів, приказів тощо;
• формування звітів;
• нарахування ЗП працівникам.
Освіта:
вересень 2007 р. – «Київський економічний інститут менеджменту».
липень 2011 р. Напрям підготовки: Економіка і підприємництво.
Спеціальність: Фінанси і кредит.
вересень 1996р. – Професійно-технічне училище № 49 м. Києва.
червень 1998 р. Кваліфікація: Швачка 4-го розряду, кравець 5-го розряду.
Професійні навички та інші:
Користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook/почта), e-mail, навички роботи з Internet; робота з офісними програмами; досвід роботи в програмі 1С: Торгівля і склад 7.7, 8.1.
Досвід роботи з офісним обладнанням.
Володіння мовами: українська, англійська – базовий рівень.
Посвідчення водія: категорія В.
Захоплення: психологія, подорожі, музика.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, уважність, врівноваженість, доброзичливість, бажання працювати і заробляти.
Неординарне почуття гумору;)
Дякую за час, витрачений на розгляд моєї кандидатури!
Схожі кандидати
-
Адміністратор медичної клініки
30000 грн, Київ -
Адміністратор стоматологічної клініки
Київ -
Адміністратор клініки
35000 грн, Київ -
Адміністратор медичної клініки
25000 грн, Київ -
Адміністратор медичної клініки
Київ -
Адміністратор медичної клініки
15000 грн, Київ