• Файл

Антон

Помічник менеджера проєктів

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Головльов Антон Володимирович

Дата народження 17 квітня 1984 р.

# [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Посада Project/Client/Sales Manager.

Досвід роботи

Dolinina Plant Design
Травень 2020 – Грудень 2022 Client/Project Manager
• Пошук нових клієнтів, ведення переговорів, складання презентацій
• Підготовка проектної документації для об’єктів, підбір рослин та устаткування
• Складання технічних завдань, контроль реалізації проекту на всіх стадіях проекту
• Планування бюджету, поетапний контроль виконання робіт, від проектування до обслуговування
• Пошук та робота з підрядниками, укладання договорів, контроль взаєморозрахунків, контроль якості на об'єктах тощо.
• Управління закупівлями та логістикою
• Робота з постачальниками, пошук нових партнерів, взаємодія з існуючими партнерами, налагодження вигідніших умов співробітництва

SAHAL Production
Червень 2019 – Квітень 2020 Project Мanager/Producer
• Ведення переговорів з клієнтами як онлайн так і офлайн
• Розробка концепції, допомога клієнту сформулювати ідею, написання дорожньої карти
• Формування Технічних завдань, написання планів, драфт сцентаріїв, брифів
• Розрахунок бюджету проекту, контроль та планування видатків на всіх стадіях проекту
• Підбір усіх учасників команди, обладнання, реквізиту, локацій тощо.
• Контроль процесу на всіх стадіях, усунення перешкод на шляху команди, вирішення будь-яких питань, необхідних для досягнення мети у визначений термін
• Налагодження комунікації між замовником та командою
• Контроль якості продукту, відповідність ТЗ, контроль за дотриманням замовником домовленостей, дотримання термінів та відповідність реальності очікуванням
• Проведення мозкових штурмів, підтримання позитивного настрою та мотивації команди
• Проведення кастингів, підбір акторів озвучення тощо.
• Організація знімального процесу, від підбору локації та обладнання, до організації відрядження для всієї команди
• Організація прямих трансляцій

Архітектурне бюро Z500 «Профібуд Україна»
Травень 2017 – Січень 2018 Менеджер по роботі з клієнтами
• Робота зі зверненнями клієнтів, пошта, сайт, телефонні дзвінки
• Проведення зустрічей в офісі, формування ТЗ на розробку проектів
• Ведення та контроль розробки індивідуальних проектів
• Актуалізація та ведення наявної бази клієнтів у CRM
• Контроль виконання технічного завдання, архітектурним та конструкторським відділами
• Супровід проекту (договору, консультації з будівельної документації)

ТОВ “Будівельна компанія “Затишний Будинок” (Каркасні будинки)
Листопад 2016 – Квітень 2017 Менеджер по роботі з клієнтами
• Залучення нових клієнтів
• Проведення зустрічей в офісі та поїздки на об'єкти
• Обробка вхідних заявок
• Актуалізація наявної бази клієнтів
• Складання технічного завдання для архітектора
• Повний супровід клієнта (договору, консультації з будівельної документації)

Інтернет Супермаркет «ROZETKA»
Вересень 2011 - Лютий 2014 Внутрішній Тренер (Коуч)
• Аналітика бізнес процесів
• Підготовка рекомендацій щодо оптимізації процесів
• Розробка та впровадження KPI, КЛН (Контрольний Лист Спостережень)
• Підготовка та проведення бізнес тренінгів та семінарів
• Проведення співбесід та тестування співробітників
• Розробка методичних матеріалів та посібників
• Ведення переговорів та вирішення питань з клієнтами
• Індивідуальні тренінги для співробітників Call-центру
• Планування та проведення корпоративних івентів

Лютий 2010 - Вересень 2011 Менеджер з продажу
• Консультація клієнтів за телефоном
• Допомога клієнту у виборі, який вимагає поглиблених технічних знань про продукт
• Підбір обладнання та компонування замовлень великих корпоративних клієнтів
• Виставлення рахунків та контроль отримання платежів від клієнтів
• Контроль за здійсненням усіх етапів продажу
• Організація логістики та надходження товару до клієнта
• Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами
• Проведення семінарів для менеджерів Call центру
• Ведення питань пов'язаних із сервісним обслуговуванням

ТОВ ВКФК Компанія «ЛЕВ» дилер Honda Motor Co., Ltd.
Березень 2009 – Серпень 2009 Адміністратор системи
• Консультація співробітників компанії по телефону та на робочому місці
• Налаштування та підтримка серверів на базі Microsoft Windows Server 2003/2008
• Налаштування та підтримка робочих станцій на базі Microsoft Windows XP/Vista
• Розширення та оптимізація мережної інфраструктури компанії
• Підтримка апаратної частини серверів та робочих станцій
• Ремонт та обслуговування оргтехніки
• Впровадження та подальша підтримка антивірусного та анти-спам захисту
• Налаштування та підтримка системи резервного копіювання та відновлення

ЗАТ «ДіаВест Інвест»
Січень 2006 – Лютий 2009 Інженер відділу телекомунікацій
• Проектування установка та налаштування каналів зв'язку
• Консультація клієнтів щодо правильного вибору мережного обладнання
• Контроль за наданням послуг/корегування дій бригади монтажників
• Адміністрація клієнтської бази даних
• Контроль надання послуг Internet/чергування у службі Технічної підтримки

Липень 2005 - Січень 2006 Співробітник служби технічної підтримки
• Наповнення контенту розділів інтернет магазину
Фото товару/Опис товару/коригування цін
• Консультація клієнтів у виборі потребує поглиблених технічних знань про продукт
• Веде колонку інтернет магазину «Моддинг» (підбір товару та контроль поставок)
• Добірка комплектуючих та збирання нестандартних комплектацій ПК для клієнтів
• Прийом дзвінків та консультація клієнтів за телефоном

КП «Інформатика»
Червень 2004 - Червень 2005 Сервісний інженер
• Врегулювання спірних питань із клієнтами
• Ведення переговорів щодо надання обслуговування тощо.
• Діагностика складних несправностей
• Контроль виконання та координація технічного супроводу
бригадою техніків відділу.

Серпень 2003 — червень 2004 р. Фахівець служби технічної підтримки
• Встановлення, налаштування ПЗ та засобів комунікації
• Консультаційно-технічна підтримка за телефоном
• Виїзд до клієнта для усунення несправностей на місці

Освіта
2003 - 2005 Київський інститут менеджменту та
інформаційних технологій при НАУ
• Факультет «Фотограмметрії»
(денна форма навчання)

2001 - 2002 НТУУ «КПІ»
• Факультет «інформатики та обчислювальної техніки»
(денна форма навчання)

Додаткова інформація
• Знання MS Windows, MS Office та іншого офісного ПЗ на рівні адміністратора
• Завзятість при досягненні мети, творчий підхід до виконання поставлених завдань
• Комунікабельність, уміння працювати в команді, делікатність
• Легко адаптуюсь до нових інформаційних систем
• Бажання та здатність до навчання, схильність до аналітичної діяльності
• Робота на результат, вміння приймати рішення та нести відповідальність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: