• Файл

Кирило

Game designer

Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

KYRYLO ANSIMOV
Junior Game Designer

PERSONAL DETAILS
Legnica, Poland
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ABOUT ME
I am a beginner-level game designer with over 15 years of passion for the gaming industry. My extensive
experience as a player has fueled my desire to transition into game design, where I am eager to apply my
knowledge and creativity to create engaging, immersive experiences. With a strong foundation in game
mechanics, and system design, and an enthusiasm for continuous learning, I am excited to contribute to the
development of innovative games.

COURCE
System Game Designer - SKVOT Jan 2025
I successfully finished the System Game Designer course at SKVOT online school.

Link to diploma: https://lms.skvot.io/certificate/6be26bfeaadd843585d17731dc65157f

Here is the short summary of the skills I gained during the learning process:

Understood Game Systems: Recognized and analyzed various game systems such as combat, economy,
progression, and AI.
Explored System Interactions: Learned how different systems within a game interact with each other to
create a cohesive player experience.
Balanced Game Mechanics: Gained knowledge on balancing game mechanics, difficulty, and player
progression to ensure a satisfying and fair gameplay experience.
Applied Simulation and Modeling: Applied simulations to model complex systems in games and ensured
realistic or engaging outcomes.
Identified Feedback Loops: Understood positive and negative feedback loops in games, and how they
affected player motivation and behavior.
Enhanced Player Agency: Ensured players had meaningful choices within game systems, influencing the
outcome of the game.
Engaged in Iterative Design: Participated in playtesting and iteration to fine-tune systems and achieve
desired player experiences.
Created System Design Documentation: Developed clear, concise documentation for game systems to
communicate the design to other team members (e.g., programmers, artists, testers).

This resume is made with CVwizard.com.
LANGUAGES
English - B2 Russian - Fluent

Ukrainian - Native Polish - Beginner

This resume is made with CVwizard.com.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: