- PRO
Тетяна
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Продавець-консультант, Адміністратор стоматології, Помічник керівника, Адміністратор магазину
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 23 роки
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12571247/
Досвід роботи
Продавець-консультант
з 08.2024 по 02.2025
(6 місяців)
LittleAmerica, Луцьк (Роздрібна торгівля)
‧ Обробка запитів в соц. мережах (ведення діалогу з клієнтами, створення замовлень, пакування);
‧ Консультування клієнтів по наявному товару;
‧ Проведення інвентаризацій;
‧ Робота з касою та фінансами;
‧ Участь у зйомці контент плану (генерація ідей, зйомка контенту для соц. мереж).
Менеджер з продажу
з 09.2022 по 12.2023
(1 рік 3 місяці)
EVO derm, Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
‧ Оформлення замовлень (створення індивідуальних замовлень, пакування, підготовка замовлень до відправки);
‧ Робота з СRМ системою.
Продавець-консультант
з 10.2020 по 01.2022
(1 рік 3 місяці)
Сільпо, Луцьк (Роздрібна торгівля)
‧ Робота з документацією та звітністю ( складання звітів та контроль за товарообігом);
‧ Управління товаром (робота з викладкою товару, знання асортименту);
‧ Проведення інвентаризацій;
‧ Наставництво для новачків.
Освіта
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Медичний факультет / фармація,промислова фармація, Луцьк
Вища, з 2019 по 2024 (5 років)
Знання і навички
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Відповідальність
- Ініціативність
Додаткова інформація
Навички :
‧ Управління командою (під час роботи навчала нових спеціалістів та проводила контроль за виконанням на усіх етапах, тож вмію визначати яка інформація є важлива, на що потрібно звернути увагу на робочих процесах , та у відповідні моменти коригувати роботу співробітників);
‧ Автоматизація процесів підтримки клієнтів (у роботі навчилася відстежувати запити і питання від клієнтів; контролювати вирішення проблем);
‧ Комунікація (в роботі навчилась працювати з клієнтами,розуміти їх потреби та знаходити шляхи задоволення цих потреб; спокійно вирішувати конфліктні ситуації з клієнтами);
‧ Ініціативність (у роботі брала на себе відповідальність, була активною та пропонувала нові ідеї);
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Луцьк -
Оператор 1C
22000 грн, Луцьк -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
20000 грн, Луцьк -
Адміністратор
Луцьк -
Адміністратор
Луцьк -
Помічник керівника, адміністратор
Луцьк