• Файл

Вікторія

Адміністратор рецепції

Розглядає посади:
Адміністратор рецепції, Продавець, Керуючий магазином
Місто:
Свалява

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

kачур Вікторія Миколаївна
Дата народження: 09.06.1990
Адреса: м.Кривий Ріг, вул.Генерала Радієвського 28/203
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Смейний стан: заміжня, 2 дитини: 2013року народження та 2019 року народження

Освіта
Спеціаліст / фінанси та кредит / КЕІ КНЕУ ім.Вадима Гетьмана / 2012році;
Молодший спеціаліст з фінансів /Криворізького Коледж Економіки та управління ім.Вадима Гетьмана /2008рік.

Досвід роботи
Менеджер з продажу металопластикових конструкцій на виробництві ПП ”Дивітея" /серпень 2012р-липень 2013р;
Декретна відпустка 2013-2017;
З травня 2017 року працювала продавцем-консультантом в магазині одягу та аксесуарів “ТВОЕ".
2019рік - декретна відпустка.
2021рік - заступник директора магазину ювелірної мережі «УКРЗОЛОТО».
2022рік- спробовала себе на посаді бармену ресторану в готелі «СРІБНИЙ ВОДОГРАЙ» 1 місяць і одразу перейшла на ту саму посаду в кафе-їдальню в готель «Славутич Закарпаття» ФОП Попович Л.Ю. і працювала до 2024р
16 лютого 2024р була прийнята на посаду касир в відділення «УКРГАЗБАНК» м.Свалява, де і працюю даний момент.

Навички роботы з компьютером
MS Office (Word, Excel); Internet Explorer; 1Спідприємство
Банківські програми ABC scroodge III та Cash&Billing
Активний користувач ПК

Знання мов
Українська , російська – вільно;
Англійська- початковий рівень

Додаткова інформація
Мета : підвищення професійного рівня в готельному бізнесі, зацікавленість в перспективі особистого та професійного розвитку, використання набутого досвіду для розвитку компанії.

Особисті якості: чесна, комунікабельна, толерантна, пунктуальна, відповідальна, організована, здатна швидко сприймати матеріал.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: