• Файл

Ольга

Керівник відділу діловодства, документообігу

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Профіль

Я енергійна та цілеспрямована. Професіонал із прагненням реалізувати свої
професійні можливості та навички через змістовну та відповідальну роботу.
Маю цінний багаторічний досвід у своїй галузі, який дозволяє ефективно
вирішувати завдання та сприяти розвитку компанії. Шукаю можливість
приєднатися до команди, де мої здібності та ентузіазм будуть використані на
повну потужність.

Освіта

Ольга Логвінова спеціаліст - «Правознавство» 7/2003-3/2008
Національний університет
Київ, Україна
Контакт внутрішніх справ

Досвід роботи
Дата народження:
06/11/1985
E-Mail: Помічник судді 5/2005-2/2015
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Апеляційний суд міста Києва Київ, Україна
Телефон: Опис:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса: Посадові обов’язки:
· Професійне оформлення матеріалів судових справ, включаючи
Солом’янський район, місто Київ підготовку листів та інших процесуальних документів для конкретної
Україна судової справи
· Ведення протоколів, журналів судових засідань
Мови · Вивчення матеріалів справи, підбір законодавства та матеріалів
судової практики, необхідних для розгляду конкретної судової справи
· Підготовка проектів судових рішень з високим рівнем відповідальності
Українська Рідна та увагою до деталей

Російська Вільно
Англійська Початковий

Головний спеціаліст відділу
забезпечення діяльності судової 2/2015-9/2015
палати з розгляду цивільних справ
Апеляційний суд міста Києва Київ, Україна
Опис:

Посадові обов’язки:
· Опрацювання вхідної кореспонденції, що стосується судових справ і
матеріалів які знаходяться в провадженні суддів
· Розгляд та підготовка проектів відповідей на звернення громадян,
підприємств, установ та організацій тощо
· Ведення номенклатурних справ відділу та передача їх до архіву суду

Помічник судді 9/2015-11/2017
Апеляційний суд міста Києва Київ, Україна
Опис:

Посадові обов’язки:
· Вивчення матеріалів справи, підбір законодавства та матеріалів
судової практики, необхідних для розгляду конкретної судової справи
· Оформлення матеріалів судових справ, підготовка проектів судових
рішень, запитів, листів, інших матеріалів та процесуальних документів,
пов’язаних із розглядом конкретної судової справи, виконавчих документів
· Підготовка та оформлення статистичних даних, звітів, узагальнень, а
також надання інформації про стан розгляду справ суддею всіх категорій
· Вивчення та узагальнення практики розгляду судових справ і
застосування законодавства

Головний спеціаліст відділу
забезпечення розгляду звернень 11/2017-12/2017
та надання інформації
Апеляційний суд міста Києва Київ, Україна
Опис:

Посадові обов’язки:
· Реєстрація вхідної кореспонденції, поданої фізичними особами,
представниками юридичних осіб, органів державної влади та місцевого
самоврядування, та забезпечення її передачі за належністю
· Прийом громадян та надання їм інформації щодо руху справ та
розгляду заяв чи скарг, включаючи консультації по телефону
· Підготовка проектів відповідей на звернення, запити про надання
інформації та скарги в межах компетенції відділу

Головний спеціаліст відділу
адміністрування автоматизованої
системи суду, захисту інформації 12/2017-11/2018
та інформаційно-
телекомунікаційних технологій
Апеляційний суд міста Києва Київ, Україна

Головний спеціаліст
адміністрування автоматизованої
системи електронного 11/2018-8/2023
документообігу суду управління
комп’ютерних технологій
Київський апеляційний суд Київ, Україна
Опис:

Посадові обов’язки:
· Забезпечення ведення діловодства в управлінні (обіг паперових
документів та електронних документів)
· Робота в автоматизованій системі електронного документообігу (АСЕД)
· Підготовка (написання) службових, доповідних записок, проектів
наказів, інструкцій, положень, пропозицій, договорів а також інших
правових документів з питань, що належать до компетенції управління
· Підготовка звітів, регламентів, планів роботи управління та довідок
про роботу управління
· Складання первинних документів щодо обліку та руху матеріальних
цінностей
· Ведення номенклатурних справ відділу/управління та передача їх до
архіву суду
· Здійснення технічних заходів щодо запровадження використання
кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
Начальник відділу забезпечення
функціонування інформаційно-
телекомунікаційних систем 8/2023-1/2025
управління комп’ютерних
технологій
Київський апеляційний суд Київ, Україна
Опис:

Посадові обов’язки:
· Організація діловодства та документообігу в управлінні, включаючи як
паперові, так і електронні документи
· Ефективне використання автоматизованої системи електронного
документообігу (АСЕД) для оптимізації робочих процесів
· Забезпечення відповідності виконаних робіт, наданих послуг,
прийнятих, отриманих матеріальних цінностей умовам договорів та
правильність оформлення і достовірності первинних документів
· Проведення навчальних заходів для працівників суду щодо
впровадження нових модулів в АСЕД, підготовка звітів з рекомендаціями
· Підготовка звітності: плани роботи, службові записки, доповідні
записки, звіти та довідки про діяльність управління
· Забезпечення обліку та руху серверного, периферійного, мережевого
та комунікаційного обладнання, комп'ютерного обладнання та його
комплектуючих, оргтехніки, обладнання аудіо- відеозапису, засобів
інформатизації, ліцензованого програмного забезпечення, периферійної
техніки
· Організація та контроль ремонтних та профілактичних робіт
комп'ютерного та телекомунікаційного обладнання, друкувальної техніки
· Участь у публічних закупівлях відповідно до потреб суду та річних
планів закупівель (підготовка обґрунтування закупівлі обладнання,
перевірка поданих документів учасниками торгів на відповідність вимогам
тендерної документації замовника тощо

Skills

Високий рівень
володіння ПК,
Microsoft Office та
оргтехнікою, досвід
роботи зі
спеціальними
програмами

Ефективна
систематизація
документів та їх
збереження,
точність у введенні
документації
Вільне орієнтування
в законодавчій базі,
оперативний підбір
необхідної
інформації, навички
написання проектів
судових рішень,
наказів, інструкцій,
положень та інших
правових
документів

Досвід роботи в
системі
електронного
документообігу та з
відкритими
електронними
реєстрами

Відмінні
комунікативні
навички, здатність
співпрацювати з
різними
структурними
підрозділами,
контрагентами,
державними
органами та
підприємствами

Вміння ефективно
працювати з
великими обсягами
інформації та
документами, досвід
ділового
спілкування та
листування

Знання процесів
публічних
закупівель та досвід
інвентаризації на
підприємстві

Хобі

Фітнес, плавання, подорожі

Мови

Українська Рідна

Російська Вільно

Англійська Початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: