• Файл

Анастасія

Адміністратор

Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анастасія Литвиненко Освіта

Середня вер 1995 - трав 2005
Херсонська спеціалізована школа 1-3 ступенів, Херсон

Середня спеціальна вер 2005 - черв 2007
Херсонський економіко технологічний технікум, Херсон
Засвоєння методів роботи з документами та діловодства.
Розвиток навичок роботи з комп'ютером та офісними програмами.
Вивчення основ професійного спілкування та етики в роботі асистента.

Вища вер 2007 - черв 2010
Харківський національний економічний університет, Херсон
Особисті дані Основи організації документообігу в офісі.
Методи підготовки та оформлення ділових документів.
Анастасія Литвиненко Вміння працювати з електронною поштою та офісним програмним
забезпеченням.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи

Pontevedra, Vigo, Areal 96, 9 G Страховий агент серп 2010 - трав 2011
36201 Vigo Страхова компанія АСКА, Херсон
Консультування клієнтів щодо страхових продуктів та послуг.
14 серпня 1988 р. Ведення документації та обробка заявок на страхування.
Співпраця з іншими відділами для забезпечення високої якості
обслуговування.
Україна, місто Херсон
Продавець/продавчиня трав 2011 - лют 2012
Категорія В Магазин нижньої білизни «Papillon”, Херсон
Консультування покупців щодо асортименту товарів та послуг.
Жіноча Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів у магазині.
Організація викладки товарів у торговому залі згідно зі стандартами
Україна компанії.
Ведення обліку продажів та інвентаризації товарів.
Ведення обліку продажів та інвентаризації товарів.
Одружений/одружена
Співпраця з командою для досягнення цілей продажів.
Участь у проведенні товарних акцій та розпродажів.

Навички Помічник нотаріуса лют 2012 - черв 2013
Нотаріальна контора, Херсон
Консультації клієнтів з питань нотаріальних послуг та документів.
Консультації клієнтів
Підготовка проектів нотаріальних актів та угод.
Командна робота Обробка запитів та документів від клієнтів із високим рівнем
обслуговування.
Обслуговування клієнтів Координація роботи з іншими юридичними фахівцями та нотаріусами.
Забезпечення конфіденційності інформації та дотримання етики в роботі.
Прийом та обробка Організація та ведення документації відповідно до вимог нотаріуса.
заявок Підготовка та організація зустрічей з клієнтами для обговорення їхніх
потреб у нотаріальних послугах.
Ведення обліку продажів
Спостереження за дотриманням строків виконання нотаріальних дій та
Організація викладки відповідних процесів.
товарів
Кредитний експерт черв 2013 - квіт 2014
Участь у акціях та Банк Михайлівський, Херсон
розпродажах Консультування клієнтів щодо кредитних продуктів та послуг.
Мова Ведення документації та обробка заявок на кредитування.
Оцінка кредитоспроможності клієнтів та проведення анкетування.
Українська Підготовка звітів по кредитній діяльності для внутрішнього аналізу.
Співпраця з фінансовими установами для забезпечення вигідних умов
Іспанська кредитування.
Аналіз фінансових документів клієнтів для надання рекомендацій щодо
Англійська
кредитування.
Російська Співпраця з колегами для оптимізації процесів обробки кредитних
заявок.
Підготовка звітів по кредитній діяльності для внутрішнього аналізу.

Менеджер з продажів/начальник відділу вер 2014 - квіт 2018
продажів
Компанія-виробник кованих виробів «Артдеко», Херсон
Консультував клієнтів щодо можливостей покупки та умов продажу.
Відповідав за ведення документації та моніторинг заявок у процесах
продажу.
Організовував та проводив проведення акцій і знижок для залучення
клієнтів.
Співпрацював з командою для досягнення цілей та показників відділу
продажів.
Забезпечував високий рівень обслуговування клієнтів у різних ситуаціях.
Управляв процесами продажу, від закупівлі до виконання замовлень.
Активно брав участь у розробці та впровадженні стратегій продажів для
досягнення запланованих показників.

Курси

Фотографії січ 2022

Vigo, 11 лютого 2025 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: