• PRO

Тетяна

Начальник відділу казначейства

Розглядає посади:
Начальник відділу казначейства, Керівник казначейства
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Казначей

з 08.2024 по нині (1 рік)
Група Компаній "Д-І-М", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація процесів контролю та оптимізації "рух грошових коштів", Cash flow підприємства (у зоні відповідальності 56 юридичних компаній);
• формування платіжних документів та їх передача до банку за допомогою системи Клієнт-Банк (10 Клієнт-Банків);
• контроль проведених платежів за бюджетами, формування платіжного календаря, контроль витрачання коштів, управління ліквідністю;
• перевірка платіжних документів, а також коректність їх відображення у системах 1С Бухгалтерія, 1С Підприємство;
• організація зовнішнього фінансування, робота з банками, комплексний супровід угод;
• оптимізація казначейських операцій та облікових процесів;
• формування звітної документації.

Помічник конкурсного керуючого

з 07.2020 по 10.2023 (3 роки 3 місяці)
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, Київ (Юриспруденція)

• Здійснення взаємодії з перевіряючими НБУ;
• здійснення взаємодії із залученими спеціалізованими організаціями та структурними підрозділами Фонду з питань надання запитуваних під час перевірки документів та пояснень;
• контроль за дотриманням строків надання документів, інформації та пояснень, зазначених у відповідному запиті на надання документів;
• формування комплектів копій документів кредитної організації на паперовому носії та документів в електронному вигляді у форматі Excel, PDF і т.п. згідно з наявними заявками на надання документів;
• підготовка та оформлення супровідних листів та письмових пояснень для перевіряючих;
• здійснення оперативної передачі інформації про результати перевірки до відповідального структурного підрозділу Фонду;
• підготовка письмових заперечень за актом перевірки діяльності конкурсного керуючого;
• здійснення контролю за своєчасним направленням до НБУ заперечень за актом перевірки діяльності конкурсного керуючого;
• підготовка проектів відповіді на листи НБУ за підсумками перевірки діяльності конкурсного управляючого;
• участь у проведенні заходів, пов'язаних із виконанням плану роботи з нестачею;
• контроль за виконанням плану роботи з нестачею;
• консультування клієнтів кредитної організації з питань погашення заборгованості;
• підготовка відповідей на запити позичальників;
• складання звітів конкурсного керуючого про перебіг конкурсного провадження;
• взаємодія з членами комітету кредиторів, підготовка матеріалів для проведення засідань кредиторів, зборів кредиторів, у тому числі розсилання матеріалів та бюлетенів до засідань членам комітету кредиторів;
• підготовка публікацій про хід конкурсного провадження, контроль термінів їх розміщення, підготовка супровідних листів про факт публікації та їх направлення до НБУ та Арбітражного суду, що розглядає справу про банкрутство;
• підготовка інформації, що підлягає включенню до кошторису (смети) витрат на період конкурсного виробництва;
• підготовка документів для направлення клопотань до арбітражного суду про продовження терміну конкурсного провадження;
• організація проведення розрахунків із кредиторами: підготовка службових листів; взаємодія зі співробітниками Департаменту управління вимог кредиторів з питань проведення розрахунків із кредиторами, підготовка та погодження публікації;
• здійснення взаємодії з нотаріусами;
• підготовка відповідей на запити державних органів, кредиторів, інших осіб.

Казначей / Бухгалтер

з 07.2017 по 07.2020 (3 роки)
ТОВ "Фенекс Медіа Груп" Група Компаній, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• Організація процесів контролю та оптимізації "рух грошових коштів", Cash flow підприємства (рекламне агентство, у зоні відповідальності 6 юридичних компаній);• контроль надходження/реалізації товарів і послуг, перевірка документів, що надійшли;• формування платіжних документів та їх передача до банку за допомогою системи Клієнт-Банк (5 Клієнт-Банків);• контроль проведених платежів за бюджетами, формування платіжного календаря, контроль витрачання коштів, управління ліквідністю;• перевірка платіжних документів, а також коректність їх відображення у системах 1С Бухгалтерія, 1С Комплексна автоматизація;• організація зовнішнього фінансування, робота з банками, комплексний супровід угод;• оптимізація казначейських операцій та облікових процесів;• формування звітної документації.

Директор

з 10.2016 по 03.2017 (5 місяців)
ТОВ "МВ Групп Консалтинг", Львів (IT)

• Операційне управління фінансово-економічною та адміністративно-господарською діяльністю підприємства (розробка сайтів);• керівництво роботою персоналу – постановка та розподіл завдань, контроль результатів;• розробка та реалізація комерційної стратегії, розвиток клієнтської бази;• формування маркетингового плану, управління комунікаціями із замовниками;• забезпечення економічної ефективності операційної діяльності.

Провідний спеціаліст відділу фінансових операцій

з 02.2008 по 10.2016 (8 років 8 місяців)
ТОВ "МЕТІНВЕСТ ХОЛДИНГ" (ТОВ "Метінвест Бізнес Сервіс" / ВАТ "Центральний гірничо-збагачувальний комбінат", Кривий Ріг (Гірнича промисловість)

• Контроль фінансових операцій 10 підприємств (добувні та металургійні компанії в Україні, ЄС та США);
• координація роботи співробітників (до 10 осіб) – навчання наставництво;
• робота з акредитивами, банківськими гарантіями, укладання міжнародних контрактів;
• аналіз розподілу платежів, контроль за дотриманням платіжної дисципліни в компанії, формування звіту "рух грошових коштів";
• перевірка платіжних документів, аналіз коректності відображення у системі SAP Enterprise Resource Planning (ECP) Модуль FI;
• здійснення платежів (у т.ч. валютних), робота у системі "Клієнт-банк";
• робота з банками, підготовка пакета документів, контроль стабільності здійснення платежів, документообіг, валютний контроль;• підготовка зведених таблиць, складання даних, необхідних для періодичної та річної звітності про проведені платежі за бюджетами. Підготовка документів для здавання в архів;
• робота з банківськими гарантіями та аккредитивами;
• кар'єрне зростання: (Лютий 2008 - Листопад 2013) Економіст фінансового відділу, (Листопад 2013 - Жовтень 2014) Провідний економіст бюро банківських операцій, (Лютий 2015 - Квітень 2016) Фахівець відділу платежів та форекс операцій.

Освіта

Криворізький національний університет

Фінанси і кредит, Кривий Ріг
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Криворізький державний педагогічний університет

Факультет української філології, Кривий Ріг
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Знання і навички

  • Адаптивність
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • Формування зведених таблиць
  • Планування бюджету
  • Банківська справа
  • Користувач 1С

Знання мов

Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: