• Файл

Юрій

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Менеджер з закупівель
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юрій Михайлович Олійник
� Київ, Україна | � [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | � [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА

Вище військове автомобільне командне інженерне училище

� Вересень 1990 – Травень 1993

Національний транспортний університет

� Вересень 1993 – Липень 1996
Спеціальність: Автомобілі та автомобільне господарство

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

ТОВ «Ексімед» (Київ)

� Квітень 1998 – Березень 2012
Посада: Менеджер з виробництва та продажу

• Організація та контроль виробництва аптечок першої допомоги, забезпечення
якості продукції.
• Управління оптовими закупівлями, моніторинг ринку постачальників,
оптимізація витрат.
• Клієнтська взаємодія: робота з корпоративними та роздрібними клієнтами,
обробка замовлень.
• Оформлення документів (накладні, договори, рахунки), співпраця з бухгалтерією
та контролюючими органами.

ТОВ «Карпатія» (Радомишль) (компанія групи Ексімед)

� Березень 2012 – Березень 2016
Посада: Директор

Компанія в складі мала готельно-ресторанний комплекс, кафе, три аптеки, магазин
та швейне виробництво медичних виробів.

• Загальне управління та звітування перед власниками.
• Фінансовий менеджмент: контроль потоків коштів, бюджетування.
• Операційний менеджмент: координація всіх бізнес-процесів у сферах
готельно-ресторанного бізнесу, аптечної справи та роздрібної торгівлі.
• Управління персоналом.
1
Приватне підприємництво (швейний напрямок: медичні вироби, професійний одяг у
великих масштабах)

� Березень 2018 – дотепер
Посада: Директор

• Організація виробництва.
• Координація роботи цеху з кількістю працівників до 30 співробітників.
• Розробка технічних завдань.
• Логістика та закупівлі.

НАВИЧКИ

✔ Управління виробничими процесами
✔ Логістика, облік, оптимізація витрат
✔ Комп'ютерна грамотність (Word, Excel) та розуміння оподаткування та
бух документації
✔ Водійські права легкового та вантажного автомобіля та наявність
автомобіля

МОВИ

• Українська – рідна
• Російська – рідна
• Англійська – відсутність володіння

2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: