• Файл

Вікторія

CRM-менеджер

Розглядає посади:
CRM-менеджер, Помічник нотаріуса, Адміністратор, Рекрутер, Менеджер з продажу нерухомості, Адміністратор стоматологічної клініки, Адміністратор рецепції, Менеджер із земельних питань, Діловод, Адміністратор салону краси
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Лянка Вікторія Валеріївна

дата народження 23.07.1987 р.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Одеський державний університет внутрішніх справ (м. Харків): (навчання: 2004-2009 р.). Напрямок – право. Спеціальність правознавство. Кваліфікація – юрист.
Загальний досвід роботи: 12 років
Закінчила, напрям підготовки/спеціальнісь- правознавство, кваліфікація- юрист. Дата випуску- 10 липня 2009. З 04.09.2012 року, прийнята на посаду спеціаліста з соціальних питань Граденицької сільської ради. З 12.01.2017 року звільнено з посади за власним бажанням. З 05.06.2019 року прийнята на посаду юрисконсульт в Товариство з обмеженою відповідальністю "Колос".

Професійний досвід:
05.06.2019 – (теперішній час): юрисконсульт у ТОВ «Колос» (земельне, трудове право).
Основні обов’язки:
• договірна робота – підготовка договорів оренди землі;
• супровід укладання договорів оренди, внесення змін, розірвання;
• переддоговірні спори;
• забезпечення виконання зобов’язань за договорами;
• ділове листування;
• забезпечення реєстрації речових прав на нерухоме майно;
• підготовка внутрішньої нормативної документації (накази, інструкції, правила);
• правовий супровід трудових відносин у товаристві – забезпечення приймання на роботу, звільнення;
• консультування працівників з приводу застосування положень трудового законодавства.
04.09.2012 – 04.01.2017 р.р.: спеціаліст з соціальних питань Граденицької сільської ради.
Основні обов’язки:
• консультування громадян з питань грошової допомоги пенсіонерам та вразливим верствам населення;
• допомога у підготовці документів для отримання грошової допомоги (компенсацій, доплат, субсидій, дотацій, тощо);
• забезпечення надання грошової допомоги.

Володіння мовами:
• українська – вільно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: