- Файл
Сергій
Регіональний менеджер
- Вік:
- 46 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Київ, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12658495/
Завантажений файл
Файл містить ще 4 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані П.І.П.: Гаврутенко Сергій Вікторович
Адреса проживання: м. Київ, вул. Машинобудівна, буд. 21
Телефон: моб. [
Дата народження: 22 липня 1979 р.
Громадянство: українець
Сімейний стан: одружений
Діти: син (2002 р.); донька (2008 р.)
Мета: отримання посади "Менеджер з Ключових Контрагентів".
Освіта:
2000р - 2005р
Міжнародний університет Бізнесу та Права (м. Херсон)
Спеціальність: Менеджмент організацій.
2000р - 2005р
Міжнародний університет Бізнесу та Права (м. Херсон)
Магістр: Менеджер - економіст.
Професійний досвід :
серпень 2020 - по поточний час (4 роки, 6 міс)
ПрАТ "ВГП"
Напрямок діяльності
Виробництво та реалізація паперової продукції: ТМ "Ruta", "Ecolo".
квітень 2024 - поточний час (10 міс.)
Посада:
Регіональний менеджер розвитку дистрибуції Центру України (Київ, Чернігів. Частково: Дніпро, Запоріжжя та Житомир).
Обов'язки:
• Розвиток дистрибуції на ввіреній території через менеджерів, супервайзерів, мерчендайзерів Компанії, а також завдяки торговим командам дистриб'юторів;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебіторської заборгованості, покриття;
• Розвитку торгових відносин з ключовими клієнтами на підзвітній території;
• Розрахунок оптимально розвиненого та ефективного плану покриття точок в регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (2 людини), а також через Керівників Торгового Відділу (2 чол.) та СВ дистриб'юторів (8 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток товарообігу та KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, реалізація та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• За період 6 місяців, на ввіреній території, ввів 8-м нових SKU у 75% Локальних Ключових Клієнтів;
• Забезпечив зростання продажів на 14% (2023 VS 2024);
• Розробив та імплементував мотиваційні програми, які забезпечили стабільне виконання КРІ всіма дистриб'юторами регіону;
• Розширив співпрацю в тендерних відвантаженнях завдяки спец. розробленим умовам для дистриб'юторів.
вересень 2022 - березень 2024 (1 рік, 6 міс.)
Посада:
Менеджер з Ключових Контрагентів (АТБ; Велмарт / Велика Кишеня).
Обов'язки:
• Розвиток торговельних відносин з ЛПРами;
• Розвиток Товарообігу ввірених контрагентів через пряму комунікацію з ЛПРами;
• Пошук можливостей збільшення товарообігу ввірених Контрагентів;
• Розробка, узгодження та контроль промо програм, що забезпечують виконання планових показників мереж;
• Робота з плануванням оптимального товарного залишку на виробництві, дебеторської заборгованості, та пенитрации SKU;
• Контроль мерчендайзингу в ТТ із залученням персоналу мереж;
• Повна відповідальність за розвиток товарообігу і виконання KPI в підзвітному регіоні;
• Аналіз ринку збуту, конкурентного середовища та можливостей щодо виконання планових показників мереж.
Особисті досягнення:
• За період 1 рік, 6 місяців провів "експеримент" в АТБ на 4 нових SKU, з яких 1 SKU було введено в регулярний асортимент.
• В АТБ підняв ціни до оптимального рівня на весь робочий асортимент за перші 6 місяців співпраці.
• В АТБ забезпечив 5-кратне зростання продажів брендової продукції (2023 VS 2024);
• У Велмарт / Великій Кишені збільшив пенитрацию робочого асортименту на 36%
• Ввів 4-ри нових SKU.
• Збільшив ефективність промо в мережі Фудком за рахунок збалансованого робочого асортименту.
• У Велмарт / Великій Кишені забезпечив збільшення продажів брендової продукції на 80% (2023 VS 2024);
серпень 2022 - серпень 2020 (2 роки, 1 міс.)
Посада:
Дивізійний менеджер розвитку дистрибуції Півдня України (Одеса, Миколаїв, Кропивницький, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Дніпро.
Обов'язки:
• Розвиток дистрибуції на ввіреній території через менеджерів, супервайзерів, мерчендайзерів Компанії, а також завдяки Ексклюзивним та дистрибуторським Торгівельним Командам;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебеторської заборгованості, покриття;
• Розвиток торговельних відносин з ключовими клієнтами на підзвітній території;
• Розрахунок оптимально розвиненого та ефективного плану покриття точок в регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (10 співробітників), а також через КТВ і СВ дистриб'юторів (8 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток товарообігу та KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, реалізація та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• Протягом останнього року роботи з регіоном змінив 4-х дистриб'юторів та замінив 3-х територіальних менеджерів новими 2-ма.
• Перевів роботу з дистриб'юторами в P&L, що поліпшило співпрацю з партнерами і призвело до регулярного виконання Планів і KPI.
• Підключив лок. мережу госп.маркетів (ФОП Галкіна);
• Підключили лок. Мережу С&C Ідеал
• З лок.мережею Копійка розширив робочий асортимент на 40%, що збільшило товарообіг на 73% (2020 VS 2021)
• Забезпечив зростання продажів регіону на 24% (2021 VS 2022);
жовтень 2018 - липень 2020 ( 1 рік, 9 міс)
"Фес Укр" ТОВ
Напрямок діяльності
Виробництво та реалізація кавових напоїв 3в1: ТМ "Петровська Слобода", "Maccoffee".
Посада:
Регіональний менеджер розвитку дистрибуції Півдня України (Одеса, Миколаїв, Херсон).
Обов'язки:
• Розвиток дистрибуції на ввіреній території через менеджерів, супервайзерів, мерчендайзерів Компанії, а також торгові команди дистриб'юторів;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебіторської заборгованості, покриття;
• Розвиток торговельних відносин з ключовими клієнтами на закріпленій території;
• Визначення оптимально зростаючого й ефективного плану покриття точок у регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (5 чол.), а так само через НТО і СВ дистриб'юторів (11 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток обороту і KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, впровадження та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• Покрив ввірену територію новими дистриб'юторами протягом першого кварталу роботи в Компанії;
• Забезпечив зростання продажів на 18% (2018 VS 2019) ;
• Розробив і впровадив мотиваційні програми, які стали основою мотивації у 2020р для всіх дистриб'юторів України;
• Підключив до співпраці 3 торгові мережі (до мого приходу в Компанію ці мережі категорично не хотіли співпрацювати з продуктом).
травень 2016 - жовтень 2018 ( 2 роки, 5 міс)
СП "Вітмарк Україна" ТОВ
Напрямок діяльності
Виробництво та реалізація соків ТМ Jaffa, Наш сік, Соковита; дитячого харчування ТМ Чудо-Чадо; води "Aquarte".
Посада:
Менеджер розвитку дистрибуції, Центр-Південь (Одеса, Миколаїв, Херсон, Київ, Чернігів, Черкаси, Вінниця, Житомир).
Обов'язки:
• Пошук і розвиток дистриб'юторів "другого пакета" на ввіреній території;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів "дитячого харчування" на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебіторської заборгованості, дистрибуції;
• Розвиток торговельних відносин з ключовими клієнтами на закріпленій території;
• Визначення оптимально зростаючого й ефективного плану покриття точок у регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (21 чол.), а так само через НТО і СВ дистриб'юторів "другого пакету" (32 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток обороту і KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, впровадження та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• Покрив ввірену територію дистриб'юторами "другого пакета";
• Забезпечив зростання продажів до 130% дистриб'юторів "дитячого харчування";
• Розробив і впровадив мотиваційні програми для торгових команд дистриб'юторів, що дають змогу виконувати квартальні плани на 115%;
• Підключив до співпраці з дистриб'юторами "дитячого харчування" 40% ТОП-аптек регіону.
липень 2014 - по травень 2016 (1 рік, 10 міс)
ТОВ "Кліон"
Напрямок діяльності
Імпорт, виробництво і продаж риби та морепродуктів.
Посада:
Менеджер відділу продажів.
Обов'язки:
• Пошук і розвиток великооптових клієнтів на закріпленій території;
• Проведення переговорів з великооптовими клієнтами і ключовими мережами в регіоні;
• Підготовка та підписання договорів про співпрацю з ключовими клієнтами;
• Мотивування і контроль ключових клієнтів щодо розширення торгового асортименту і виконання планових показників;
• Аналіз діяльності клієнтів з метою надання допомоги у виконанні планових показників продажів;
• Регулярний моніторинг цін і аналіз діяльності конкурентів;
• Пошук нових каналів збуту;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону;
• Навчання, аналіз і контроль співробітників, що входять до моєї компетенції;
• Регулярне надання зворотного зв'язку щодо змін кон'юнктури ринку, потребам у зміні торгового асортименту, цінам і діяльності конкурентів.
Особисті досягнення:
• Регулярне щомісячне зростання продажів на 8-10% від попереднього місяця;
• Розширив клієнтську базу на 60% за перші два місяці роботи на території (Одеська та Миколаївська обл.);
• Розширив торговий асортимент у робочій клієнтській базі на 40%
• Розробив ефективні маршрути доставки товару на клієнтів віддалених від Одеси на 220-300 км, що дозволяє здійснювати відвантаження 2 рази на тиждень.
вересень 2009 - по липень 2014 (4 роки, 9 міс)
ТОВ "Реаліс"
Напрямок діяльності
Імпорт і продаж товарів бакалійного напрямку, високої якості: ТМ "pasta ZARA", оливкова олія ТМ Luglio, томати очищені ТМ Rossana, ТМ Regina.
Посада:
Менеджер з розвитку відділу продажів.
Обов'язки:
• Організація бізнесу з "0".
- створення прайс-листа;
- створення торгових умов для роботи з дистриб'юторами;
- пошук і відкриття дистриб'юторів для побудови продажів на торгових територіях;
- проведення переговорів з ключовими мережами України, укладення договорів про співпрацю;
- розробка та здійснення мотиваційних програм для торгових команд дистриб'юторів;
- розробка та реалізація промоактивностей у роздробі;
- виконання поставлених планів перед заводами - виробниками.
• Розподіл планів продажів між дистриб'юторами та надання допомоги в їх реалізації.
• Відбір, навчання і мотивування команди підлеглих мені менеджерів з метою досягнення заданих параметрів по дистрибуції, і покриттю точок на ввіреній території.
• Впровадження необхідної системи контролю для вимірювання параметрів роботи дистрибуторських команд і виконання ключових параметрів роботи.
• Визначати і використовувати можливості щодо здешевлення логістики до складів дистриб'юторів і РЦ роздробу.
• Забезпечення ефективного функціонування мерчендайзингу з покриттям ключових торгових точок.
• Здійснення індивідуального тренінгу для всіх членів команди.
• Прямі продажі на Ключових оптових клієнтів.
• Прямі продажі на мережевих клієнтів, які мають свій Розподільчий Центр.
Особисті досягнення:
• Сформував відділ продажів бакалійного напрямку;
• Сформував прайс лист з єдиним ціноутворенням на полицях магазинів;
• Відкрив нових 12 дистриб'юторів у восьми містах України;
• Почав роботу з мережами України: Фуршет; Екомаркет; Караван; АТБ; Амстор; Обжора; Бум; Копійка, Віртус, Обжора (Одеса); Абсолют.
• Відкрив напрямок продажів "HoReCa".
• Завдяки ефективно працюючому відділу продажів отримали два ексклюзивні контракти від виробників на імпорт з Італії оливкової олії TM "Luglio" і томатів очищених від шкірки у власному соку ТМ "Rosanna" і TM "Regina".
травень 2007 - по серпень 2009 (2 роки, 3 міс)
ТОВ "Проктер енд Гембл Трейдинг Україна", напрямок чистка-мийка + дитяча гігієна
Напрямок діяльності
Побутова хімія, підгузки Pampers, вироблені компанією "P&G".
Посада:
Менеджер відділу продажів по роботі з Ключовими замовниками на території Одеси та одеської області за напрямком побутової хімії та ТМ Pampers.
Обов'язки:
• Робота з торговою командою дистриб'ютора і ключовим роздробом, спрямована на досягнення планів з продажу та дистрибуції, а також відповідність цін і планограм.
• Підготовка та проведення презентацій ключовим замовникам і торговій команді дистриб'ютора.
• Навчання, мотивація і контроль торгової команди дистриб'ютора, з метою якісного розуміння і виконання бізнес завдань. При роботі з торговим представником в роздробі - перевіряти і навчати навичкам прямих продажів.
• Проведення переговорів, розробка та підписання річних Спільних Бізнес Планів з ключовими замовниками
• Розподіл піврічних і щомісячних планів продажів серед клієнтів Ключового Роздробу.
• Розробка і впровадження локальних промо програм для Ключового Роздробу, з метою виконання плану продажів з максимальною віддачею інвестицій.
• Регулярне відвідування торгових точок, ключових замовників, з метою пошуку нових можливостей співпраці та контролю виконання домовленостей.
• Мотивування роздробу за виконання підписаних угод.
• Втілення та контроль національних промозаходів, спрямованих на роздріб та дистрибутора.
Особисті досягнення:
• Збільшив частку продажів у секторі підгузків і засобах для догляду за будинком. У роздрібній торгівлі, що покривається, частка продажів стала вищою за національну на 5% і 10% відповідно.
• Квітень 2009 - отримав нагороду "Silver Award", за динамічний розвиток продажів ТМ Pampers в мережі дитячих супермаркетів Антошка. (До мене ТС Антошка протягом п'яти років блокувала продажі по ТМ Pampers, забороняючи проводити будь-які активності в їхній мережі та усвідомлено переводили всередині магазину покупця на аналогічний товар. Частка продажів ТМ Pampers в ТС Антошка на момент початку моєї співпраці була в два рази нижчою за національну!!! Я за шість місяців зміг усунути проблеми у співпраці і домовився з ТС Антошка. За 1,5 роки я зростив продажі в 4 рази і частка продажів підгузків Pampers досягла національної).
• Липень'07 - червень'08 відзначений кращим за зростанням продажів у засобах для прання. Конкурс проводився в каналі TOP Trade для всієї України.
• Жовтень'07 - грудень'07 - був відзначений кращим з перевиконання планів продажів ТМ Lenor. Конкурс проводився в каналі TOP Trade по всій Україні.
Особистий розвиток:
Пройшов курси тренінгів:
• "Фінанси для не фінансистів";
• "Управління проєктами";
• "Розвиток і використання персональних лідерських якостей".
грудень 2005 - травень 2007 (1 рік, 5 міс)
ТОВ "Проктер енд Гембл Трейдинг Україна", напрямок Жиллетт
Напрямок діяльності
Бритвені станки, засоби "до" і "після" гоління, чоловічі дезодоранти, засоби для догляду за ротовою порожниною, які виробляє кампанія "Жиллетт".
Посада:
Спеціаліст відділу продажів по роботі з територією.
Обов'язки:
• Контроль виконання планів із закупівель дистриб'ютором на ввіреній території по всьому бізнесу Gillette.
• Організація виконання планів вторинних продажів по всьому бізнесу Gillette на території дистриб'ютора - міста: Донецьк - Запоріжжя та область (м. Бердянськ; м. Мелітополь і м. Енергодар).
• Контроль розрахунків дистриб'ютора за отриманий товар.
• Набір персоналу, організація і контроль роботи торгової команди (11 осіб прямого підпорядкування).
• Розвиток ключових клієнтів, контроль проведення національних промоакцій, розробка і проведення локальних промоакцій зі стимулювання продажів.
• Розвиток стратегічних відносин з дистриб'ютором і ключовими клієнтами.
Особисті досягнення:
• Згідно з планом інтеграції (з 26.06.06р. по 21.08.06р.) максимально коректно закрив старого дистриб'ютора і запустив нового:
• Я заново розробив маршрути торгових представників. Перевів 70% торгової команди зі старого дистрибутора на нового. Здійснив додатковий набір персоналу. Таким чином, сформував дві торгові команди на новому дистрибуторі.
• Розробив і запустив програму з пошуку нових клієнтів, у результаті клієнтська база збільшилася на 15%, порівняно з переданою старим дистриб'ютором.
• Систематизував роботу команд (аналіз і перерозподіл маршрутів торгових представників, їхніх функціональних обов'язків з метою підвищення ефективності праці) - було запущено новий торговий маршрут: Duracell / Oral-B, у м. Запоріжжі, завдяки чому почали частіше перевиконуватися поставлені плани продажів по Duracell.
• Визначив потреби в навчанні співробітників і на їхній основі склав план проведення тренінгів:
- усім командам було проведено тренінги: "Продуктовий"; "Основи мерчендайзингу"; "7 кроків".
- я склав план індивідуального розвитку персоналу і забезпечив його виконання, завдяки чому, надалі три торгові представники з моєї команди стали супервайзерами відділів продажів дистриб'ютора.
• Для продовження лідерства в голінні та засобах для гоління я розробив універсальний дисплей для успішного продажу пін і гелів для гоління на касах і в умовах обмеженого поличного простору. Даний дисплей був схвалений відділом маркетингу, був виготовлений і був тестово розміщений у м. Запоріжжя під час запуску ТМ "Fusion".
Особистий розвиток:
• Пройшов курси тренінгів:
• "Управління часом";
• "Управління корпоративними проектами";
• "Навички ефективного презентатора";
• "Підбір персоналу", що дало мені можливість якісно виконувати свої бізнес-проєкти, в рамках інтересів організації.
Листопад 2004 - грудень 2005 (1 рік, 1 міс)
ТОВ "Марс Україна"
Напрямок діяльності
Кондитерські вироби та корми для тварин вироблені компанією "Марс".
Посада:
Спеціаліст відділу продажів по роботі з територією АР Крим (ПБК, Сімферополь, Феодосія).
Обов'язки:
• Добір, навчання і мотивування команди підлеглих мені торгових агентів з метою досягнення заданих параметрів по дистрибуції, дисплею і покриттю точок на ввіреній території.
• Впровадження необхідної системи контролю для вимірювання параметрів роботи команди та виконання ключових параметрів роботи. Вміти визначати можливості щодо подальшого розширення системи доставки на території.
• Забезпечення ефективного функціонування мерчендайзингу з покриттям всіх торгових каналів.
• Здійснення індивідуального тренінгу для всіх членів команди.
• Разом з оптовим агентом відвідування ключових оптових клієнтів в основних містах, розширюючи асортимент, дисплей і контроль асортименту на складі для забезпечення наявності повного асортименту.
• Розвивати та контролювати агентську мережу дистриб'ютора: торговельних агентів, оптових та Van агентів, агентів з ринків. Регулярно відвідувати торгові точки, роблячи це разом зі своїм агентом, одночасно тренуючи його.
• Контролювати локальний мерчендайзинг безпосередньо або через топ мерчендайзерів.
• Визначення оптимально зростаючого та ефективного плану покриття точок на території. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом безпосереднього управління своєю командою торгових агентів.
Червень 2003 - листопад 2004 ( 1 рік, 5 міс )
ЧФ "Наталі".
Напрямок діяльності
Дистрибуція кондитерських виробів і кормів для тварин, які виробляє компанія "Марс".
Посада:
Супервайзер ключового напряму (супермаркети; оптовий канал і ринки м. Херсона та області).
Обов'язки:
• Прямі продажі продукції в ключовому напрямку, (ринки, область, зооканал, мережевики, сезонні точки на морях.)
• Організація роботи команди агентів (11 осіб).
• Організація дистрибуції та досягнення стандартів присутності продукції в торгових точках.
• Забезпечення безперебійного постачання продукції в торгові точки.
• Дотримання рекомендованих цін.
Грудень 2002 - травень 2003 (6 міс)
ТД "Маркет-Груп", алкогольний напрямок.
Напрямок діяльності
Виробництво алкогольної продукції.
Посада:
Брендменеджер м. Херсон
Обов'язки:
• Контроль асортименту продукції у дистриб'ютора.
• Проведення переговорів із мережами та супермаркетами.
• Наявність оптимального асортименту продукції в торгових точках м. Херсона.
• Організація та проведення промоакцій.
• Мерчендайзинг.
• Виконання планів продажів і контроль розрахунків за продукцію, що поставляється.
Вересень 2001 - листопад 2002 (1 рік, 2 міс)
ТД "Маркет Груп", алкогольний і тютюновий напрямок.
Напрямок діяльності
Продаж алкогольної та тютюнової продукції.
Посада:
Керівник відділу дистрибуції.
Обов'язки:
• Виконання планів продажів і контроль розрахунків за продукцію, що поставляється.
• Організація роботи команди відділу дистрибуції: мотивація, контроль. (6-ти осіб).
• Раціональне використання внутрішніх грошових коштів (відділ на самоокупності: розрахунок зарплати, зменшення витрат за рахунок оптимізації маршрутів доставки товару).
Січень 2000 - вересень 2001 (1 рік, 9 міс)
ТД "Маркет Груп", алкогольний і тютюновий напрямок.
Напрямок діяльності
Продаж алкогольної та тютюнової продукції.
Посада:
Торговий агент у м. Херсон.
Обов'язки:
• Робота в роздрібній мережі міста (центр міста, мікрорайон Острів).
• Укладення договорів із ТРТ.
• Контроль асортименту продукції в роздрібній мережі міста.
• Розміщення продукції, що поставляється, на кращі місця в ТРТ.
• Оформлення рекламним матеріалом магазинів.
• Продаж продукції.
Додаткові відомості:
Особисті якості:
• Уміння працювати в команді
• Сильні комунікативні навички
• Готовність до частих відряджень
• Хороші організаторські здібності
• Цілеспрямованість і відповідальність
• Уміння працювати в стресових ситуаціях
• Взаємовигідний підхід у роботі з партнерами
• Творчий підхід у розробці промоактивностей
Уміння та навички:
• Впевнений користувач ПК: WORD, EXCEL, Power Point, Internet (Outlook Express; Lotus Notes).
• Водійське посвідчення категорії В (досвід водіння 22 роки).
• Українська - вільно.
• Англійська - базовий рівень.
• Захоплення: волейбол, більярд.
Інші резюме цього кандидата
Київ, Одеса
Резюме Особисті дані П.І.П.: Гаврутенко Сергій Вікторович Адреса проживання: м. Київ, вул. Машинобудівна, буд. 21 Телефон: моб. , еmail: Дата народження: 22 липня 1979 р. Громадянство: українець...
Схожі кандидати
-
Регіональний представник, Key account manager
Київ, Одеса, Дистанційно -
Регіональний менеджер
50000 грн, Київ -
Регіональний менеджер
Київ -
Регіональний менеджер
Київ -
Територіальний менеджер
Київ -
Регіональний менеджер
Київ