• Файл

Анастасія

Бізнес-асистент

Вік:
24 роки
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АНАСТАСІЯ РАВАС
БІЗНЕС-ПОМІЧНИК/
ОПЕРАЦІЙНИЙ КООРДИНАТОР

КОНТАКТИ ПРОФІЛЬ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Організована, проактивна бізнес-асистентка з понад 4 роками досвіду в
управлінні командами, оптимізації бізнес-процесів та координації
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») операцій на рівні топ-менеджменту. Успішно працювала як права рука
керівника: планувала календар, контролювала дедлайни, запускала
Ужгород, Україна внутрішні процеси, моніторила ефективність команди. Магістр
міжнародного бізнесу з відмінними комунікаційними навичками, високим
рівнем самостійності та розвиненим аналітичним мисленням.

ДОСВІД РОБОТИ
ОСВІТА
ТОВ “Сіті Білд” 2021-2022
2019 - 2023 Менеджер з продажу / Операційна
УЖГОРОДСЬКИЙ менеджерка філії
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Забезпечення повного циклу продажу
Бакалавр міжнародних - Робота з документацією, складання щомісячних звітів,
економічних відносин комунікація з центральним офісом.
Оптимізація процесів та підвищення ефективності
2023 - 2025 обслуговування клієнтів
УЖГОРОДСЬКИЙ Директор SMM-агентства / Бізнес-асистент 2022 - 2025
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Повна координація роботи агентства (12+ проєктів одночасно).
Магістр міжнародних -
Контроль дедлайнів, ефективності працівників, заповнення
економічних відносин
звітності.
(спеціальність: міжнародний
Асистування засновнику: планування графіку, нагадування,
бізнес) підготовка матеріалів.
Аналіз продуктивності роботи команди та оптимізація ресурсів.
МОВИ Вирішення операційних питань, проведення співбесід

Англійська (Upper -
НАВИЧКИ
Intermediate)
Французька (Базова) Управління командами
Українська (Вільно) Контроль дедлайнів та KPI (АКД)
Асистування керівнику
Організація робочих процесів
Ділове спілкування (укр./англ.)
Тайм-менеджмент
CRM-системи (Trello, Notion)
Звітність та аналітика
Продажі та клієнтський сервіс
MS Office, Google Workspace

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: