• Файл

Ель

Оператор логістики

Вік:
52 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Алі Ель Хатіб
Продажі та маркетинг

Mobile: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Профіль

Досвідчений професіонал, орієнтований на результат, має понад 18 років прогресивної роботи в
сферах продажів і маркетингу, розвитку бізнесу, обслуговування клієнтів і адміністрування. Також
продемонстрований досвід продажу продуктів і послуг, надання адміністративної підтримки,
хороша робота під тиском, координація роботи з мультикультурним персоналом, включаючи різних
клієнтів, дотримання стислих термінів, тактовне поводження з різними зацікавленими агентствами
та перевищення параметрів ефективності. Інноваційний і цілеспрямований керівник команди з
видатними навичками комунікації, планування, координації, контролю, управління часом,
прийняття рішень, вирішення проблем і навичок міжособистісного спілкування.

СИЛЬНІ СТОРОНИ
\
 Досвід продажів і маркетингу  Володіти сильною діловою хваткою
 Видатні навички обслуговування клієнтів  Такт у спілкуванні з мультикультурною
 Відмінні навички координації та клієнтурою
адміністрування  Успіх у досягненні поставлених цілей
 Звіти про продажі  Договір купівлі-продажу
 Створення результатів  Мотивація членів команди
 Складська логістика  Складське пакування
 Товари, що надходять на склад  Контроль якості на складі

Досвід роботи

 Керівник складських перевезень, Мytheresa, Лейпциг, Німеччина. 2022-2024
 Фрілансер, Черкаси, Україна. 2018-2022
 Менеджер з розвитку бізнесу, After Dark, Дубай, ОАЕ. 2016-218
 Менеджер з маркетингу, PDL Interiors llc, Дубай, ОАЕ. 2014-2016
 Помічник менеджера, The Horologist Dubai, ОАЕ. 2012-2014
2011_2012
 Керівник відділу продажів, Mermaid Digital Printing, Decoration & artworks
Дубай, ОАЕ.
1997 – 2011
 Менеджер з продажу Ф.К.Б. Com, оздоблення та оздоблення, меблі та
килими, Бейрут, Ліван.
Сфери знань

Продажі та маркетинг

 Укладання ділових переговорів з місцевими чи міжнародними клієнтами, окрім посилення
підтримки клієнтів.
 Активно брав участь у запуску продуктів для просування продукції компанії, підвищення
іміджу компанії, підтримки обсягу бізнесу та прискорення зростання з точки зору обороту
клієнтської бази та персоналу.
 Збереження обізнаності.

Розвиток бізнесу

 Спрямування ініціативи розвитку бізнесу на досягнення фінансових результатів відповідно до
стратегії та планів.
 Визначення, встановлення та нав’язування ринкових стратегії та стратегії розподілу, а також
можливості зростання підприємства відповідно до стратегії та в межах відповідних рівнів
повноважень.
 Практика та використання теорії менеджменту разом із новітніми технологіями, ринковою
інформацією та бізнесом, знання, як отримати імпульс у призначених послугах.

Обслуговування клієнтів

 Виступати в якості першої контактної особи для клієнтів від імені групи.
 Приділяння найвищої увагу клієнтам і використання навичок обслуговування клієнтів, щоб
збільшити можливості продажу кожного ділового контакту. Розширення та підтвердження
послуг відповідно до стандартів і практики компанії.
 Активне сприяння розвитку репутації доброї волі організації, постійно докладаючи зусиль для
досягнення задоволеності клієнтів, уникаючи будь-яких скарг і створюючи компліменти.
 Відповіді на запити та проблеми клієнтів, надаючи інформацію або направляючи запити
іншим особам, які можуть надати необхідну інформацію чи послуги.
 Робота з мультикультурною клієнтурою; вирішувати скарги шляхом ефективного вирішення
проблем.

Загальне управління

 Здатність керувати щоденною офісною роботою та керувати адміністративними операціями,
включаючи планування зустрічей, організацію заходів, листування, зв’язки та ведення записів.
 Супер здатність до ділового спілкування та взаємодії з широким спектром клієнтів,
постачальників.
 Досвід функціонального контролю за роботою відділу, що забезпечує щоденний робочий
процес.
 Зберігання конфіденційностя листування, файлів, звітів та інших офіційних документів.
 Досвід навчання працівників, усунення адміністративних проблем.

Складські обов'язки

 Працював у різних відділах мережі.
 Обробка товарів, що надходять.
 Розпаковувати, контролювати якість кожного товару, а також записувати його в систему ERP
за допомогою комп’ютера (вхідний контроль товарів).
 Збір замовлень, зберігання нових продуктів і підтримання порядку, а також контроль запасів
(склад).
 Контроль, а потім упаковка продуктів і гарне їх розміщення в наших подарункових коробках
(доставка - упаковка подарунків).
 Завершення підготовки посилок для відправлення, включаючи передачу всіх необхідних
документів (рахунки-фактури, митні збори, повернення) та їх зберігання іншим перевізникам
(упаковка наприкінці доставки).
 Контроль якості продуктів, що повертаються нашими клієнтами, і бронювання їх назад у
системі REP (повернення).

Академічна кваліфікація

Бакалавр комерції в галузі ділового адміністрування (бухгалтерський облік) 1993-1997
B.A.U, Арабський університет, Бейрут, Ліванn

IT
Досвідчене володіння MS Office, Інтернетом та програмами електронної пошти

Особисті Подробиці

Національність ліванець
Дата народження 4го Січня 1973
Сімейний стан Одружений
Поточне місце Україна, Черкаси\ Маю посвітку на постійне проживання
проживання
Languages English, Arabic, French, German (B1), Ukranian(B1)
Hobbies Football, Hiking,Traveling.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: