- Файл
Олексій
Керівник відділу закупівель
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12697813/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ОСОБОВІ ДАНІ:
Патрікєєв Олексій Сергійович
ВІК : 36 років, одружений, дитина 5 років
м.Київ, Дніпровський р-н, [
[
Водійські права: категорія В, більше 15 років
Мета:
Застосування свого професійного досвіду навичок та знань на посаді керуючого підприємством, керівника відділу закупівель, керівника відділу матеріально-технічного забезпечення
Кваліфікація:
Знання мов: Українська (вільно), Англійська (Upper –Intermediate B2)
Навички користування ПК: Досвідчений користувач, робота з офісним пакетом програм Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), робота з системами обліку даних Poster POS, 1С.
Робота з системами електронних закупівель:PROZORRO.GOV.UA, GOSZAKUP.GOV.KZ, а також робота на електронних майданчиках з закупівель: Smarttender.biz, Tender.uub.com.ua, E-tender.ua, Zakupivli.pro.
Особисті навички
РОБОТА З ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ
• Вміння виконувати завдання в найкоротші терміни, відповідно до поставленої мети. Підготовка тендерної документації, аналіз вимог та умов участі. Ведення переговорів з органами закупівель, повний супровід процесу укладання договорів;
• Ділова етика, проведення ділових переговорів та зустрічей з іноземними компаніями;
• Стратегічне управління взаємовідносинами з постачальниками, потенційними партнерами та замовниками, спрямованих на будування довгострокової співпраці;
РОБОТА З ЗАКУПІВЛЯМИ
• Проведення закупівель у напрямках: запчастини до рухомого складу, запчастини до колії, автозапчастини (для легкової та вантажної техніки), електродвигуни, будівельні матеріали, електрообладнання ;
• Робота з закупівлями у сфері HoReCa: ресторанне обладнання, сировина;
• Закупівля робіт та послуг;
• Розвиток та впровадження оптимальних стратегій закупівель. Ведення звітності та аналіз ефективності роботи
РОБОТА В СФЕРІ МАЛОГО БІЗНЕСУ
• Керування малим бізнесом; Відкриття комплексу з обслуговування вантажного автотранспорту повного циклу з «0». Планування та побудова бізнес-процесів;
• Знання методів, стандартів і порядку планування матеріально-технічного забезпечення підприємства
• Управління виробничо-торговою, фінансово-економічною діяльністю та розробка стратегії розвитку підприємства
• Укладання контрактів. Збільшення обсягів продажів, прибутку та розширення клієнтської бази; Ведення продажів у напрямку B2C, B2B,B2G;
• Формування та розвиток професійної команди;
• Навички обробки та аналізу значних обсягів інформації, виявлення причинно-наслідкових зв’язків, будування прогнозів та стратегії розвитку підприємства. Стресостійкість.
ОСВІТА:
Вища, економічна (2005-2010): навчання системи економіки та маркетингу в управлінні підприємством. Рівень: «Спеціаліст з відзнакою»
Програма обміну студентів України/США «Work and Travel USA»(2008)
ДОСВІД РОБОТИ:
2021-2025р м.Київ
Власна справа. ФОП 3гр. Організація компанії з комплексного обслуговування ресторанного бізнесу:
• Надання комплексних послуг з технічного обслуговування та ремонту в сфері HoReCa:
-Ремонт та обслуговування вентиляційних систем, систем водопостачання, електрики, а також теплового та холодильного обладнання;
-Підбір теплового, холодильного, вентиляційного, кухонного та нейтрального обладнання для ресторанного виробництва
• Управління штатом 5 чоловік. Укладання договорів із закладами харчового виробництва, ведення клієнтської бази, контроль за фінансовими потоками.
• Аналіз економічних показників прибутковості бізнеса. Розробка заходів для розвитку компанії
2021-2024р м. Київ
Власна справа. ФОП 3гр. Відкриття кулінарного цеху із надання кейтерингових послуг, а також надання послуг харчування для комерційних закладів та кондитерських і хлібобулочних виробів для кав’ярень :
• Організація кулінарного виробництва. Управління штатом 22 чол;
• Технічне обслуговування виробництва повного циклу;
• Керівництво над закупівлями сировини та витратних матеріалів
• Управління логістикою та управління ефективністю постачання продукції в межах міста та області.
2023-2024р м.Київ
Власна справа. ФОП 3гр. Відкриття мережі кулінарних магазинів: Кулінарія «Тake Away»
• Управління логістикою та управління ефективністю постачання продукції з цеху до магазинів. Керування штатом 6 чол;
• Технічне обслуговування магазинів повного циклу;
• Керівництво над закупівлями сировини та витратних матеріалів згідно потреб магазинів
2019-2021р., м.Ірпінь
Власна справа. ФОП 2гр. Відкриття комплексу з технічного обслуговування вантажного та комерційного транспорту:
• Повний комплекс послуг з технічного обслуговування . Закупівля запасних частин та матеріалів для проведення ремонтних робіт;
• Організація робочих процесів. Контроль якості надання послуг. Керування штатом 10 чоловік;
• Укладання договорів із автотранспортними підприємствами та приватними перевізниками, ведення клієнтської бази, контроль за фінансовими потоками;
• Аналіз економічних показників прибутковості бізнеса. Розробка заходів для розвитку компанії
2019-2021р. м. Ірпінь
Власна справа. ФОП 2гр. Пасажирські перевезення за маршрутом «Київ-Ірпінь», «Михайлівка-Рубежівка» та «Київ-Гореничі»
• Організація перевезень. Контроль якості надання послуг. Керування штатом 6 чоловік.
• Укладання договорів з автотранспортними підприємствами. Складання маршрутних листів.
• Повний комплекс послуг з технічного обслуговування власного автотранспорту
2018-2021р м. Київ
Власна справа. ФОП 2гр. Відкриття магазину–складу запасних частин для комерційного та вантажного автотранспорту. Роздрібна торгівля
• Продаж та підбір запчатин для вантажного автотранспорту ТМ Еталон, Богдан, ISUZU, ТАТА, І-VAN;
• Штат 4 чол. Організація робочих процесів;
• Розширення клієнтської бази. Підписання договорів з автотранспортними підприємствами та приватними перевізниками. Контроль над фінансовими потоками;
• Аналіз економічних показників прибутковості бізнеса. Розробка заходів для розвитку роздрібної торгівлі запчастин
2017-2018р. Фахівець з продажів та тендерних закупівель ТОВ «СП ТАТА ГРУПП», м. Дніпро (Київський філіал)
• Продаж та підбір запчатин для вантажного автотранспорту ТМ Еталон, Богдан, ISUZU, ТАТА, І-VAN;
• Підготування та участь в конкурсних торгах до закупівлі запасних частин в електронній системі держзакупівель PROZORRO.GOV.UA;
• Аналіз результатів участі у тендерах та розробка стратегії підвищення успішності;
• Контроль за процесом укладання , переговори та листування з органами закупівель;
• Ведення існуючої та розширення клієнтської бази. Аналіз потреб за результатами попередніх тендерів.
2016-2017. Керівник тендерного відділу ТОВ «Стройоптснаб»
м. Астана, Республіка Казахстан
• Реєстрація виробництва в системі державних закупівель GOSZAKUP.GOV.KZ;
• Аналіз ринку та пошук потенційних конкурентів;
• Підготовка тендерної та проектно-кошторисної документації;
• Моніторинг державних закупівель та контроль реалізуємих договорів;
• Розробка рекламної компанії виробництва;
• Робота з великим обсягом інформації на паперових та електронних носіях;
• Забезпечення виконання тендерних процедур відповідно до законодавства
2014 – 2016 Генеральний директор ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС»
м. Москва, Росія
• Організація діяльності підприємства з продажу запасних частин до автобусів «Богдан», «Еталон», «I-van», вантажних автомобілей «Isuzu», «ТАТА», з власною складською базою;
• Розробка та впровадження нової продукції на ринок РФ;
• Створення та просунення власних торгівельних марок запасних частин;
• Пошук оптимального рішення для виконання наведених задач;
• Пошук ділових парнерів та оптові закупівлі в Китаї, Турції, Індії;
• Контроль якості реалізуємої продукції;
• Розвиток партнерських мереж та відносин з третіми сторонами;
• Контроль виконання контрактів та договорів;
• Управління фінансово-економичної та торгівельної діяльності підприємства;
• Контроль за персоналом виробництва. Штат :14 чол
• Збільшення показників прибутку та обсягів продажу;
• Створення функціонального інтернет-магазина http://abs-autoparts.ru/.
• Прийняття участі у виставці MIMS AUTOMECHANIKA MOSCOW 2015;
• Работа з паперовими та електроними каталогами запасних частин
2011 –2014 Менеджер матеріально-технічного забезпечення
ТОВ НПП «Енерготрансінжинірінг» м. Донецьк
• Просування та постачання продукції
• Підготовка документації для участі підприємства в конкурсних торгах;
• Розробка та впровадження нової продукції на ринок в умовах конкуренції;
• Пошук оптимального рішення для виконання поставлених цілей;
• Розвиток зв’язків та відносин з партнерами;
• Робота зі структурними підрозділами ПАО «Укрзалiзниця»;
• Контроль виконання контрактів та договорів;
• Контроль якості продукції та виробів;
• Збільшення показників прибутку та рентабельності;
• Постачання запчатин для виконання ремонтних робіт на власні СТО;
• Співпраця зі структурними підрозділами ДП «Донецька залізниця ».
2010-2011 Менеджер матеріально-технічного забезпечення ТОВ « Група Компаній «Юмекс Інвест» м. Київ
• Підбір персоналу підприємства;
• Ведення переговорів, підписання договорів з клієнтами а постачальниками Надання послуг з ремонту автомобільної техніки державним підприємствам;
• Моніторинг ринку послуг автосервісу;
• Контроль за процесами капітального ремонту вантажних та легкових транспортних засобів;
• Закупка та продаж запасних частин для ремонтних робіт;
• Управління та організація станції технічного обслуговування вантажних транспортних засобів марок «КамАЗ», «КрАЗ», «МАЗ», «ЗиЛ», «ГАЗ», «УАЗ», автобусів «ПАЗ», «Богдан», «Еталон»;
• Підвищення якості наданих послуг;
• Контроль виконання робочих процесів підприємства.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу постачання
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу постачання
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Керівник відділу закупівель
70000 грн, Київ -
Керівник відділу закупівель
Київ -
Начальник відділу закупівель
40000 грн, Київ