- Файл
Олександр
Фінансовий директор, заступник фін. директора, начальник відділу
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12702016/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Демченко Олександр Віталійович
Дата народження: 10.02.1978 р.
Місто проживання: Київ.
Сімейний стан: одружений, троє дітей.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Профіль:
22 - річний досвід роботи у сфері економіки та фінансів. 8 – річний досвід керування економіко-фінансовою службою промислового підприємства. Досвід роботи в керуючих компаніях.
Професійні навики та досвід:
• Досвід організації ефективної роботи фінансової функції підприємства, в т.ч. за напрямками: управлінський облік, бюджетування, калькулювання та ціноутворення, бухгалтерський, податковий облік та казначейство.
• Успішний досвід впровадження механізму бюджетування Орех (бюджет доходів та витрат, бюджет закупівель та бюджет платежів) на підприємстві з 57 структурними підрозділами. Подальша організація процесу планування, контролінга та аналіза виконання річного Бізнес-плана на щомісячній основі (план, префакт, факт). Річний бюджет витрат Орех приблизно 200 млн $. Проведення щомісячних Бюджетних комітетів із залученням керівників служб. Взаємодія з Інвестиційною службою по впровадженню механізму бюджетування Capex.
• Організація бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, подання відповідних звітів (головний бухгалтер у підпорядкуванні). Організація закриття звітного періода та формування Звіта про фінансовий результат 2 числа після звітного місяця.
• Організація формування управлінської звітності по собівартості продукції, EBITDA та CF. Формування звітів по собівартості за елементами, процесами, змінними та постійними витратами. Забезпечення формування річних та оперативних планів і звітів про їх виконання з факторним аналізом, щомісячна оптимізація кількісних і якісних статей операційних витрат.
• Досвід впровадження організаційних змін та реформування роботи фінансової функції. Зміна функціоналу, зміна структури, виведення частини фінансової функції в аутсорсінгову компанію (бухгалтерський облік та казначейство). Робота по договорам аутсорсінга. Впровадження та адаптація типових регламентів керуючої компанії. Будування нових кросфункціональних зв’язків.
• Керування оборотним капіталом в частині запасів: розробка комплексу дій та їх виконання по приведенню у відповідність (виділення Capex) та зниження рівня складських запасів Орех (склад та підзвіти, більше 40 тис номенклатур). Загальне зниження рівня за 2 роки на 20 млн $ або 36 %.
• Керування оборотним капіталом в частині оборотних коштів: зниження долі простроченої дебіторської заборгованості за рахунок роботи з контрагентами на предмет погашення, збільшення періоду оборотності кредиторської заборгованості за рахунок проведення роботи з контрагентами на предмет відстрочок платежів.
• Регулярна взаімодія з банками.
• Досвід організації впровадження 1С з «нуля» (модуль бухгалтерський облік та складські запаси), автоматизація деяких управлінських звітів на базі 1С. Строк впровадження 1С та міграції данних з SAP – 1 рік.
• Досвід участі в розробці варіантів стратегії компанії та стратегічному плануванні до 10 років.
• Розробка та реалізація ініціатив та заходів із покращення фінансових результатів: зміна системи роботи із зовнішніми підрядниками (ефект 6,4 млн $ за рік або 2,8% зниження собівартості), організація контроля за повторним використанням мтр та запчастин (2,2 млн $ за рік або 0,54% зниження собівартості), організація та виконання програми реалізації металобрухту (додаткова реалізація 2 млн $ на рік). Співпраця з відділом безпреревного вдосконалення по розробці основних драйверів та їх впливу на витрати по кожній службі.
• Інформаційно-аналітичне забезпечення менеджменту та вищих органів управління.
• Досвід побудови перспективних фінансових моделей для залучення зовнішнього фінансування та оцінки бізнеса. Досвід співпраці з іноземними експертними компаніями та банками.
• Досвід проработки інвестиційних перспектив у нові вугільні родовища.
• Досвід виконання бенчмаркінга.
• Досвід супровода інвестиційніх проектів згідно с ЗУ «Про СЕЗ та ТПР в Донецькій області» на всіх етапах: розрахунок проекту, погодження у всіх інстанціях, звітність та закриття.
• Досвід супроводження аудиторських та компаній оцінювачей.
Досвід роботи:
• ПАТ «Метінвест Покровськвугілля» (керуюча компанія, 7 підприємств).
Період роботи: 09.2021 – 10.2023
Посада: Начальник відділу фінансового планування та аналізу. Чисельність 14 осіб.
• ПАТ «Шахтоуправління «Покровське» (7тис осіб.) З серпня 2018 року у складі «Метінвест».
Період роботи: 05.2019 – 08.2021
Посада: Фінансовий директор. Чисельність 30 осіб.
Період роботи: 07.2013 – 05.2019
Посада: Заст. генерального директора з економічних та фінансових питань. Чисельність 80-90 осіб.
• ЗАТ «Донецьксталь - МЗ» (керуюча компанія).
Період роботи: 04.2008 – 07.2013
Посада: Заступник директора департаменту взаємодії з вугільними підприємствами.
• ВАТ «Вугільна компанія «Шахта КЗ №1».
Період роботи: 06.2007 – 04.2008
Посада: Главний економіст.
• ЗАТ «Донецьксталь - МЗ» (керуюча компанія).
Період роботи: 01.2007 – 06.2007
Посада: Начальник відділу перспективних напрямків діяльності.
• ВАТ «Вугільна компанія «Шахта КЗ №1».
Період роботи: 12.2005 – 01.2007. Посада: Начальник відділу по внутрішньому контролю та аудиту.Період роботи: 01.2004 – 12.2005. Посада: помічник начальника Планово-економічного відділу. Період роботи: 09.2002 – 01.2004. Посада: зав. сектора Планово-економічного відділу.
Період роботи: 07.2001 – 09.2002. Посада: економіст, економіст 1 категорії Планово-економічного відділу.
Освіта :
• Національний технічний університет. Донецьк.
Ступінь: гірничий інженер
Спеціальність: розробка родовищ корисних копалин
Період навчання: 2004 — 2006
• Національний технічний університет. Донецьк.
Ступінь: спеціаліст
Спеціальність: облік та аудит
Період навчання: 2003 — 2005
• Національна гірнича академія України. Дніпро.
Ступінь: спеціаліст
Спеціальність: економіка підприємства.
Період навчання: 1995 – 2000.
Додаткова освіта :
• CIMA P2 «Управління ефективністю бізнеса».
Період навчання: 03.2023 – 05.2023.
• CIMA P1 «Управління ефективністю операцій».
Період навчання: 09.2022 – 11.2022.
Ключові компетенції :
Системне мислення, орієнтованість на результат, вміння працювати в команді, висока стресостійкість, вміння працювати з великою кількістю даних, багатозадачність.
Володіння мовами:
Українська – вільно.
Англійська – В процесі навчання. Навчаюсь по рівню b1-b2 (граматика та лексика, акцент – фінансова, ділова лексика). Читання, переклад, листування.
31.07.2025.
Схожі кандидати
-
Заступник керівника відділу
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Заступник начальника відділу
Київ, Дистанційно -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Заступник керівника відділу
Київ -
Заступник керівника відділу
Київ