• Файл

Владислав

Керівник відділу закупівель

Розглядає посади:
Керівник відділу закупівель, Фахівець відділу закупівель
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Нетреба Владислав Олегович
26 жовтня 1996 р.н.
Місце проживання: Київська область,
с. Мила, пров. Шевченка 11
ТЕЛ. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-MAIL: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Родинний стан: одружений

Освіта:
Державний вищий навчальний заклад “Київський транспортно-економічний коледж” Національного транспортного університету.
Спеціальність: “фінанси і кредит”.
Кваліфікація: “молодший спеціаліст з фінансів і кредит
Національний транспортний університет.
Спеціальність: “фінанси і кредит”.
Кваліфікація: ступінь вищої освіти бакалавр.
Професійна кваліфікація: фахівець в галузі фінансів та торгівлі.
Національний транспортний університет.
Спеціальність: “фінанси, банківська справа та страхування”.
Кваліфікація: ступінь вищої освіти магістр.
Професійна кваліфікація: менеджер (управитель) у фінансовій діяльності.

Досвід роботи:
Державне підприємство «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація»:
Економіст тендерного відділу з 01.11.2019р. по 13.02.2020р.
Начальник відділу організації процедур закупівель з 14.02.2020р. по 17.11.2023р.
Безпосередньо приймаю участь у закупівлі товарів, робіт та послуг для потреб нашого підприємства, відповідно до вимог законодавства стосовно закупівель товарів, робіт та послуг та нормативно-правових актів підприємства, починаючи від створення річного плану закупівель, запуску процедур закупівель, їх публікації, визначення переможця, підписання договору та подальшого звітування.
В мої обов’язки входить організація закупівельного процесу відповідно до річного плану закупівель ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація», а також виконання таких обов’язків:
- особисто приймаю участь у розробці та підготовці документів стосовно організації та проведення закупівель, які стосуються закупівельних процесів підприємства;
-здійснюю контроль за розробкою ТД, підготовкою та своєчасним оприлюдненням матеріалів тендерів/інформації про публічні закупівлі через авторизований майданчик в системі Prozorro;
- перевіряю тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації та чинному законодавству у сфері закупівель;
- приймаю участь у роботі з органами моніторингу, контролюючими та перевіряючий органами: Державна аудиторська служба України, Міністерство економічного розвитку та торгівлі України, Антимонопольний комітет, зокрема Колегія з розгляду скарг, СБУ, прокуратура та інші;
- організовую роботу з підготовки документів щодо закупівель, які передбачені законодавством в сфері публічних закупівель;
- приймаю участь у систематизації проблематики закупівельних процесів і організації їх вирішення з обговоренням із залученням фахівців із закупівель та колег із підрозділів підприємства;
- забезпечую підготовку інформації щодо підведення підсумків роботи Відділу, аналізую та узагальнюю інформацію про проведення закупівель уповноваженими особами;
- постійно слідкую за змінами в законодавстві України з питань публічних закупівель та інформую про них інших працівників підприємства;
- приймаю участь у перевірці і візуванні договорів, що укладаються, публікуються за результатами тендеру на предмет відповідності умовам тендерної документації, зокрема, додаткових угод (за необхідності) на предмет дотримання вимог законодавства;
- відповідаю за супровід (представництво, надання пояснень, заперечень та інш. документів) розгляду скарг Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, а також здійснюю представництво з захисту інтересів підприємства в органах оскарження України за довіреністю.
Та багато іншого.
Додаткова інформація: досвідчений користувач ПК,вифсфокий рівень використання програм MS Office,вміння працювати з офісною технікою.
Особливі якості: Комунікабельність,цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати в команді,стійкість до стресових ситуацій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: