Николай

Психолог, 25 000 грн

Розглядає посади:
Психолог, Менеджер з персоналу, Директор з персоналу, HRG
Вид зайнятості:
повна
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по персоналу

з 06.2000 по 05.2025 (24 роки 11 місяців)
Белес Україна, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: Nick Mukovnin.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РЕЗЮМЕ
МУКОВНIН МИКОЛА ДМИТРОВИЧ

МЕТА: Розглядаю пропозиції. Рівень мінімальної ЗП від 25 000 грн./середня –
30 0 000 грн./ бажана 40 000 грн. (м. ОДЕСА)
Готовий розглядати переїзд. Бажана посада: Директор з персоналу, HR-generalist, HR, HRBP. Начальник ВК. РЕКРУТЕР.

МОВИ:
• Англійська A2 – Базова
• УкраїнськаB2 - Вище середнього
• Російська - Рідна

НАВИКИ:

• Аналіз ефективності
• Маркетинг персоналу
• Документообіг
• В2В, B2C продаж
• Фінансова звітність
• Ділова комунікація
• Управління персоналом
• Підбір персоналу

з 08.2000 по теперешний час в HR галузi 25 років :
ТОВ,ФОП Одеса (Взуття та одяг, дитячи супермаркети Чудо-Острiв,Поштова логистика,Будiвництво, Оптова торгiвля та iнше):
•розробка і проведення оцінки персоналу вищоi та середньої ланки; •введення системи нематеріальної мотивації та заходів для утримання персоналу;
•формування та підтримки корпоративної культури, організації корпоративних активностей;
•підбір та адаптація персоналу.
•складання плану навчання для створення кадрового резерву на основі
проведеної оцінки;
•розробка та постійна актуалізація навчального матеріалу і програми стажування;
•організація постійного професійного підвищення кваліфікації персоналу (внутрішнє навчання);
•розробка кваліфікаційних вимог до ТОП- менеджменту (вищого) та середнього рівня.
Кадрове діловодство (штат вiд 100 до 1000 працівників).
• планування, організація та контроль роботи відділу;
•оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, відряджень;
• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;
• оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;
• оформлення листків непрацездатності;
• табельний облік;
• розробка положень, інструкцій та інших документів.

ДОСВІД РОБОТИ ДЕТАЛЬНIШЕ:
ТОВ «Вінтрест» жовтень2023р.- по липень 2024р. керівник з управління персоналом (HRBP):
Управління та оптимізація процесів HR у компанії;
Оцінка потреб у персоналі;
моніторинг стану ринку праці, рівня заробітної плати;

Розробка процедур та контроль кадрового діловодства; Впровадження процедур алгоритму поведінки співробітників під час перевірки гос.органов разом із СБ з профілактики порушень.
14.04.21- по 01.10.21 – Retail HRD (45магазинів).HRD/
03.03.2020 – 01.05.2025- робота за договором ДПГ –надання послуг, приватна практика (робота на аутсорсингу)
03.2017 —02.2020 ТОВ "Белес-Україна" м.Одеса (національна мережа дитячих магазинів «Чудо-Острів™») Заступник директора з персоналу
Розробка та реалізація кадрової політики Компанії, реалізація єдиних стандартів системи управління персоналом у ТОВ "Белес-Україна" відповідно до цілей бізнесу;
Розробка, впровадження та контроль за дотриманням HR політик та процедур Компанії -мережі магазинів ТМ "Чудо -Острів";
Оптимізація оргструктур та штатного розкладу, планування чисельності лінійного персоналу.
Розвиток та контроль системи навчання персоналу Компанії (у структурному п

Знання і навички

  • Offboarding
  • Sintegrum
  • Адаптивність
  • Дисциплінованість

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: