- Файл
Жанна
Офісний працівник
- Розглядає посади:
- Офісний працівник, Бухгалтер з первинної документації, Адміністратор, Менеджер по продажам
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12746665/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Адрес: м. Біла Церква вул. Василя Стуса 2/167 кв. 64
Телефон: моб. [
Дата народження: 30.01.1993р.
Сімейний стан: одружена.
Діти: донька р.н. 2013р.
Особисті якості:
Здатність до навчання, ввічливість, дисциплінованість, відповідальність цілеспрямованість
Мета:
Вдосконалювати свої знання, набувати необхідного професійного досвіду та реалізовувати його, кар'єрний ріст.
Освіта:
Закінчила у 2012 році Таращанський агротехнічний коледж за напрямком облік та аудит за спеціальністю бухгалтер.
Закінчила у 2017році Білоцерківський Національний Аграрний Університет .
Здобула кваліфікацію «спеціаліст з обліку і оподаткування»,ступінь вищої освіти спеціаліст за спеціальністю «Облік і оподаткування».
Досвід роботи:
1.10.02.2017р. по 30.06.2018р.Продавець – консультант (адміністратор) в магазині «Watsons».
Посадові обов’язки:
• консультування покупців, допомога у виборі товару;
• оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
• виконання плану продаж;
• інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
• забезпечення порядку в торговому залі;
• викладка товару (мерчендайзинг).
2. 03.09.2018р. по 05.05.2021р.Контролер – касир в АТ «Ощадбанк»
Посадові обов’язки:
• швидке, чітке і якісне обслуговування клієнтів - фізичних осіб;
• безпосереднє виконання банківських операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню готівкових коштів, цінних паперів та інших цінностей з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження;
• забезпечення формування щоденної звітності по касі банку;
• питання організації діяльності каси і контролю розрахунково-касових і валютно-обмінних операцій банку.
• Документальне оформлення та продаж страхових продуктів.
3.11.05.2021р. по 01.06.2021р. Фахівець з обслуговування масових і роздрібних клієнтів в АТ”Сбербанк”
Посадові обов’язки:
• Кредитування фізичних осіб в тому числі споживче
• швидке, чітке і якісне обслуговування клієнтів - фізичних осіб;
• забезпечення формування щоденної звітності по касі банку;
4.02.08.2021 по 31.05.2022р. ТОВ"104" на посаді "Фахівець з обслуговування клієнтів"
Посадові обов’язки:
• Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.
• Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.
• Організація продажів та залучення нових клієнтів.
• Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні.
• Робота з програмними комплексами RGC Billing, Microsoft Office, Microsoft Outlook, CRM, Agent, Internet, 1С8().
З 5.01.06.2022р по 31.08.2023р . на посаді "фахівця з обслуговування клієнтів групи по обслуговуванню клієнтів відділу з продажів" в АТ"КИЇВОБЛГАЗ"
Посадові обов’язки:
• Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.
• Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.
• Організація продажів та залучення нових клієнтів.
• Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні.
• Робота з програмними комплексами RGC Billing, Microsoft Office, Microsoft Outlook, CRM, Agent, Internet, 1С8.
З 01.11.2023 р.прийнята на посаду Фахівець відділу управління ЦОК в ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
Посадові обов’язки:
• Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.
• Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.
• Організація продажів та залучення нових клієнтів.
-Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні
-Робота з програмними комплексами SAP CRM, Microsoft Office, Microsoft Outlook, Internet та інші.
З15.08.2024р. переведено до відділу з стягнення дебіторської заборгованості
Посадові обов’язки:
-Проведення роботи по стягненню заборгованості за розподіл та перетікання електричної електроенергії .
-Своєчасне формування заявок на відключення/підключення споживача.
-Підготовка повідомлень щодо припинення електропостачання.
-Підготовка інформації на запит інших підрозділів.
-Контроль своєчасних розрахунків споживачів.
Додатково:
- 16.10.2014р. закінчила курси перукарського мистецтва .
- Водійське посвідчення категорії В .
Схожі кандидати
-
Діловод, помічник керівника
22000 грн, Біла Церква, Київ -
Адміністратор рецепції
Біла Церква -
Секретар
9000 грн, Біла Церква -
Помічник керівника
25000 грн, Біла Церква -
Помічник керівника
25000 грн, Біла Церква -
Офіс-менеджер
Біла Церква