• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12751153/

Бухгалтер з первинної документації

Місто:
Сарни

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Берташ Наталія Петрівна

Дата народження: 23.12.1974
Місто: Сарни Рівненська обл.
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
вересень 1991 р. – червень 1994 р., Рівненський кооперативний технікум, факультет «Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності», спеціальність «Бухгалтер-економіст», (денна форма навчання).

Досвід роботи:
Бухгалтер
березень 2020р. – по даний час ФОП (єдиний податок 2,3 група, платник ПДВ, загальна сиситема оподаткування) Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації.
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
Маю досвід роботи менеджера по закупівлі матеріалів на виробничому підприємстві
Приватний підприємець
липень 1997 р. – листопад 2004 р. Господарська діяльність у сфері торгівлі і громадського харчування

Бухгалтер
серпень 1994р. – серпень 1996 р. Споживче товариство Сарненської райспоживспілки, м.Сарни. Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку по окремих бух. рахунках;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок);
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових операцій.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, FreeZvit, Електронний кабінет, Соната, Укрсклад);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів (ФОП);
— уміння працювати в системах «Клієнт-Банк»;
— досвід формування платіжних доручень ;
— уміння працювати в команді в умовах багатозадачності;
— навички ведення податкової звітності (ФОП 1,2,3 група)
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, швидко вчусь новому, дисциплінованість, психологічна стійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: