• Файл

Олена

Фахівець з обліку

Розглядає посади:
Фахівець з обліку, Інспектор відділу кадрів
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Глоба Олена Юріївна 07.08.1985
Тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E- mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
ООО”Оболонь”
Офіс-менеджер 2006-2007р.
-прийом і розподілення дзвінків і факсів
-ведення діловодства
-обробка первинної документації
-оформлення товаро-транспортних накладних

ООО”ТД Колорит”
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера 2007-2009р.
-ведення первинної бухгалтерії
-прямі продажі
-робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій
-логістика (відправка товару по Україні),складання щоденного реєстру відправки і робота з ним
-розрахунок кошторисної документації(підготовка і розрахунок рахунків, видаткових накладних)
-робота з вхідною і вихідною кореспонденцією
-сертифікація
-моніторинг ринку

ООО “Ninell”
Експерт з продажів 2009-2010р.
-прямі продажі
-складання звітності по продажам
-робота з клієнтами

ООО”Чесний процент”
Експерт з продажу, оцінювання ювелірних виробів 2010р.
-робота з клієнтами
-оформлення і видача готівкових кредитів
-формування документації і підготовка звітності з касової дисципліни
-оцінювання ювелірних виробів

ЧП”Шута”
Продавець консультант, 2011-2012р.
-надходження, витрати по товару
-робота з програмою 1:С Склад
-робота з клієнтами

“Об єднання ветеринарної медицини в м.Києві”
Провідний фахівець з публічних закупівель 2023-2024
-оформлення договорів поставок
-закупівля необхідного товару

АТ «АРТеМ»
20.02.2024-теп.час
Інженер із стандартизації (основна)
Фахівець з кадрового обліку (сумісник)
Діловод (сумісник)

Інженер із стандартизації
- підготовка матеріалів, які підтверджують виконання Цілей, програми, планів з якості, складання звітів за попередній період (півріччя і рік);
-підготовка до проведення внутрішніх та зовнішніх аудитів;
-збір та оброблення даних за процесами системи якості, згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001,EN 9100 AQAP 2110, ДСТУ ISO 9001
-складання звітів з аналізу функціонування системи менеджменту якості, звітів з коригувальних дій, щодо усунення невідповідностей і зауважень за результатами внутрішніх аудитів.
-розробка та узгодження програми моніторингу процесів з системи управління якістю, щоквартальне проведення моніторингів процесів.
-проведення і складання щомісячних протоколів «День якості».
-ведення журналу з оцінкою чистоти і культури виробництва.
-ознайомлення працівників цеху із змінами та доповненнями до стандартів підприємства, які стосуються роботи цеху.
-ведення звіту про ознайомлення зі стандартами цеху в електронному виді.
-виконання службових доручень начальника цеху.

Фахівець з кадрового обліку
-ведення табельного обліку за трьох змінним графіком роботи фактичного часу перебування 200 працівників на підприємстві, здійснення контролю за їх своєчасним прибуттям на роботу, перебуванням на робочих місцях і виходом з роботи.
-оформлення документації, щодо відсутності, запізнення, надання відпусток, переведень, відшкодування витрат, звільнення, прийому працівників цеху, проходження медогляду, продовження трудових договорів. Облік спискового складу працюючих.
-контроль своєчасності подання працівниками листків тимчасової непрацездатності, довідок про догляд за хворими та інших документів, які підтверджують право на їх відсутність на роботі .
-створення програм і протоколів по підвищенню кваліфікації працівників
-подання табелю, який містить відомості про фактично відпрацьований час, понаднормові години роботи, порушення трудової дисципліни тощо.

Діловод
-робота в програмі 1:С Документообіг, 1:С Управління виробничим підприємством, Microsoft Word, Microsoft Excel.
-приймання, реєстрація кореспонденції і надсилання її до структурних підрозділів підприємства.
-ведення журналів обліку проходження документальних матеріалів, контроль їх виконання, відсилання документації адресатам, облік отриманої і відісланої кореспонденції, систематизація і зберігання документів поточного архіву.
- створення розпоряджень, службових записок начальника цеху, повне проведення їх до кінцевого результату.
- створення посадових інструкцій, положення по цеху, структури цеху, затвердження і впровадження.

Освіта:
Київський Славістичний Університет 2002-2007р.
Бакалавр-менеджер митної справи
Магістр-адміністративний менеджмент

Особисті навички:
-Стресостійкість
-Комунікабельність
-Організаторські здібності
-Вміння адекватно сприймати критику
-Вміння працювати в команді

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: