• Файл

Альона

Економіст

Вік:
34 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Безпалько Альона Володимирівна

Контактні дані:

Дата народження: 18.06.1991 р.
Адрес: с.Горбанівка
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: економіст

Освіта:
• вересень 2008р. – червень 2012р., Полтавська державна аграрна академія, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність « Економіка підприємства», диплом бакалавра з відзнакою;
• вересень 2012р. – грудень 2013 р., Полтавська державна аграрна академія, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Економіка підприємства», диплом магістра з відзнакою.
Досвід роботи:
1. Економіст у ПАФ «Подоляка» з червня 2012 р. по серпень 2017 р.
Обов’язки:
• нормування праці, аналіз навантаження, проведення хронометражів та фотографії робочого дня;
• розрахунок відрядних розцінок на сільськогосподарські роботи;
• перевірка графіків та табелів робочого часу працівників;
• перевірка подорожніх листів водіїв та нарахування заробітної плати по відрядних розцінках.

2. Інженер з організації та нормування праці в Полтавська дирекція
АТ «Укрпошта» з липня 2018 р. по серпень 2022 р.
Обов’язки:
• забезпечення впровадження в дію наказів з питань нормування, матеріального заохочення працівників, преміювання;
• проведення нормування праці, аналіз навантаження, проводити та здійснювати: хронометражі, фотографії робочого дня;
• узагальнювати обсяги для проведення розрахунків чисельності штату;
• контроль за дотриманням режимів роботи та відпочинку, трудового законодавства.

3. Економіст у Горбанівському геріатричному пансіонаті ветеранів війни на праці з вересня 2022 р. по лютий 2024 р. (працюю зараз).
Обов’язки:
-розрахунок чисельності штату, розробка та складання штатного розпису, складання та внесення змін до тарифікаційного списку, визначення тарифних ставок працівників;
- здійснення розрахунків до бюджетного запиту та кошторису;
- оформлення довідок про зміни до кошторису;
-перевірка, оформлення і реєстрація договорів;
- перевірка рахунків і актів виконаних робіт;
- реєстрація і видача доручень;
- реєстрація юридичних і фінансових зобов’язань в органах Казначейства;
- оформлення платіжних інструкцій для розрахунку з контрагентами;
- контроль за платежами у системі СДО «Клієнт Казначейства»;
- робота з банківськими виписками;
- оприлюднення договорів, додаткових угод і актів на порталі Є-data.
Професійні навички:
• впевнений користувач ПК: MS Office, знання Excel на високому рівні, знання програмного комплексу «Фіндокументи», IAC « LOGICA», робота в програмі М.Е.Doc.
Особисті якості:

Вміння швидко адаптуватись до змін, вимог та умов, зосередженість, стресостійкість, бажання вдосконалюватися та розвиватися, здатність працювати з великою кількістю інформації, контактність, організованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: